Een huis vol

Sam, ja die is echt lief en de rust zelve. Maar Quinten is niet autistisch? Hij heeft ADHD wat ik ervan begreep in vorig seizoen. En ze zijn natuurlijk nog piepjong, 16 jaar en zitten midden in de puberteit. Oh god die moeder zei over die pasgeboren baby “ja daar wil je er wel 10 van” maar ze zei ook iets van ja tenzij het een Olaf wordt. Dat kindje met die rode haren, dat is zo’n explosief kind joh, altijd ook de andere kinderen aan het slaan.

4 likes

Ja kreeg ik ook gisteren! Ik krijg gewoon een melding dat afspelen niet lukt en dan probeer opnieuw.

1 like

Nee :frowning: hoop dat ze het snel fixen. Kun je dat ergens doorgeven ofzo?

Ik keek trouwens een oude aflevering van 2014 terug toen die man van Nadine nog leefde. Wow, wat zag die man er toen al opvallend oud uit. Hij leek daar al wel 70! Ja de 1 ziet er jonger uit voor z’n leeftijd als de ander maar dit?! Leek echt hun opa.

1 like

Samantha die koekjes ging brengen bij Ronnie Flex :woman_facepalming:t3:. Ik zou er echt niet van gediend zijn als een vreemd gezin -inclusief cameraploeg- opeens aan zou bellen. Ronnie reageerde wel heel lief trouwens.

10 likes

Zou dit niet van te voren afgesproken zijn met Ronnie Flex? Hij reageerde zo chill en keek ook helemaal niet raar op van de cameraploeg. Je schrikt dan toch ff lijkt me?!

1 like

Lijkt me sterk, gezien hij in z’n badjas aanhad

1 like

Inderdaad. Hij zag er echt niet goed uit, niet mega gezond in ieder geval.

1 like

Vind het ergens ook wel weer begrijpelijk. Je ouders maken er om de haverklap siblings bij, het is druk thuis, je moet binnen blijven en jij deelt ondertussen als puber je kamer met je stiefbroertje met wie je gewoon niet lekker overweg kan (zijn overduidelijk echt twee andere types).

Aflevering 8

Die Kevin? 3 weken samen, 2 dates en hij heeft alle kinderen al leren kennen, kleding liggen, een grote bodybuildfoto. Hoe dan? En wat een figuur ook. Na drie weken al tegen een kind dat niet het jouwe is zeggen dat het vaker tegen hem liegt? Eh…:triangular_flag_on_post:

8 likes

Nee he, die wallen ook… pfff

Ze waren geloof ik al na 3 weken verloofd

Huh?! Ze slapen met zijn drieën in één persoonsbed. Die kinderen van Nadine

Edit: altijd staat die tv op de slaapkamer aan bij Nadine.
Hahah en die lamp, moet ze dat precies nu bespreken terwijl dat meisje een online les heeft.

2 likes

Zoveel vragen, hadden die kinderen nog winterjassen aan? Heeft die ene zoon geen schoolwerk?

1 like

Haha Rob is duidelijk geen fan van zijn schoonmoeder.

7 likes

Ohja dat zou ook nog kunnen. Hopelijk is dat het dan.

Haha ik vind dat stiekem ook zo grappig. Al die uitspraken van hem over die oma. En ook als dreigement “anders ga je naar oma!” “Ja kijk zo graag willen ze dus naar oma hè…”.

Ik moet het misschien niet grappig vinden maar ik vind het wel hahaha. Dat lijkt me ook een irritante oma. Ik vind het dan wel weer een beetje sneu dat zij dit zeer waarschijnlijk weer op tv uitgezonden ziet.

3 likes

Hahah verkeerde topic

1 like

Zooo lief die Jelies kinderen! Je ziet echt dat ze heel goed en liefdevol worden opgevoed.

Bij de Buddenbrucks valt me op dat Gidiën nog steeds zo heen en weer ramt in zijn stoel, dat deed hij als baby al en nu moet hij 4 zijn.

1 like

Is het jullie ook opgevallen dat ze bij de Jelies wel erg laks omgaan met het omdoen van gordels in de auto?

2 likes

Dat had ik niet gezien maar alle kinderen in dat bootje en zonder ouders vond ik wel gevaarlijk …althans ik heb geen kinderen weet niet hoe andere ouders zoiets zouden doen