Ik zie ze vaker zonder als met gordel.
Dat bootje lijkt me wel onschuldig, kan niet zo heel veel mee gebeuren lijkt me? Zo’n slootje is ook niet diep.
Ja dat heen en weer ‘bonken’ viel mij ook weer direct op. Ik hoop voor hem dat ze zijn manier van prikkelverwerking een keer laten bekijken…
Ik vond het trouwens ook wel opvallend dat Jenny van 14 al aan de koffie zat
(https://www.trouw.nl/nieuws/wanneer-kan-mijn-kind-aan-de-koffie~b32b6e62/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F)
Ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon ongemakkelijk om naar dit gesprek te kijken.
Lekker besloten tijdens het uitruimen van de vaatwasser ook haha, ging soepel wel.
Heel charmant om je trouwpak uit te zoeken in je zwembroek en slippers.
En waar is familie van Chayenna? Heeft zij geen familie? Of misschien keek ik net verkeerd.
Zodra ik Quinten zag moest ik weer denken aan dat fap incident van vorig seizoen Dat was echt een paar dagen trending geweest op dumpert.
Ja dat kan, maar zoiets als een trouwjurk uitzoeken is wel heel persoonlijk.
Hahaha die kekke pakkies van Quaedackers.
Zo random dat trouwen van Migueal en zijn vriendin. Even in de keuken bespreken.
Zij klonk ook niet heel enthousiast. Zou ze verlegen zijn of ook iets anders?
Er zat wel iemand bij in de auto, dat was denk ik familie van haar. Of de buddenbrucks hebben nog een dochter die ik nog niet gezien had. Zou zomaar kunnen natuurlijk haha
Ja dat was de oudste dochter van de buddenbrucks!
Waaat huh dat had ik idd gemist dan
Haha dat Nadine graag wil dat iedereen een mondkapje draagt en zij doet hem op haar kin
Het was idd de oudste dochter (Danique volgens mij). Zij ging al vroeg studeren en uit huis, nog voordat ze in Duitsland woonden. En van Yoriën weet ik nou ook niet meer zeker of die bij hen woont of niet, hij komt voor of na Miguel. Zag hem net ook in de aflevering, maar eerder dit seizoen nog niet.
Aflevering 10 werkt nu trouwens (misschien gisteren ook al?).
Kennissen is wel iets anders dan wildvreemden vind ik
Jaa ik ook, heerlijke momenten zo met de volwassenen, voelde me echt on top of the world.
Dat gezin van Nadine he, wauw hoe krijgt ze het überhaupt voor mekaar om met zoveel jonge kinderen ergens heen te gaan.
Het gezin van Baumgards zijn vooral wat oudere kinderen en die vermaken zichzelf wel. (Snap alleen niet waaarom ze thuis wonen en niet lekker op kamers bijv)
Maar Quadakkers, wow hoe dan, ze heeft gewoon een eigen basisschoolklasje zowat. En zonder hulp van aupair, collegas, opa oma en extra oppas zoals Nagelkerkjes. Ongelofelijk.
Ja het huis is 1 grote teringbende en veel schermpjes en gescheeuw maar toch knap van Nadine. Ze lijkt me ook heel lief. Wel vaag dat ze steeds zegt dat ze een nieuw begin heeft.
@thee Maar waarschijnlijk kunnen ze toch gewoon zwemmen? Dus dan verdrink je niet in zo’n slootje als het goed is
Ja die kinderen hebben toch iig wel op z’n minst diploma A lijkt me. Maargoed misschien heb ik er ook een ander beeld over want ik zat ook met een jaar of 5 wel met m’n zus op een bootje op zee of in een meer.
Vind het maar een rare vent
Wow hij zei net tegen dat jongetje “je liegt wel vaker tegen mij”.
Wat een kneus met de aardappelen, doe ff normaal joh