Een huis vol

Hij voelde zich te goed voor nadine haar voorraad eten thuis ofzo? Een kind zei nog die zak aardappelen heeft mama eergisteren gekocht. Echt een stomme vent haha ‘ik gooi 1 dag na de datum al weg’ ofzo zei hij nog???

1 like

Ja zo’n raar stuk was dat. Die zak aardappelen zag er ook echt heel goed uit nog! zou hij nooit een verrimpelde aardappel hebben gezien waar van alles uitgroeit? (hij zou mijn aardappelen eens moeten zien) maar waarschijnlijk werkt hij redelijk snel zo’n zak weg, of gooit m weg nadat de datum is verstreken.
Ook dat ie dan niet wilde koken, en zei ‘ja wat nu dan, man?’ Nou niks dus want jij wil niks.

4 likes

Hij is gewoon echt heel erg dom

9 likes

Gewoon zo’n tok die bekend wil worden, maar via een weduwe??? Ziek. Hopelijk heb ik het mis hoor. Maar vertouw hem echt niet.

Hoezoooo had ze ook een oude bodybuilding mega foto in lijst van Kevin :rofl::rofl:

4 likes

Ik vond hem maar naar over komen naar die kinderen.

5 likes

Ik vond Xaviee heel sneu toen hij moest huilen omdat hij alleen zat. Als Rob vraagt wie zich opoffert en bij hem gaat zitten dan komen er meteen drie jongere broertjes in actie. Dat vond ik wel heel lief van ze.

8 likes

Opofferen vind ik nou niet echt lief klinken.

2 likes

Ik had even op Instagram gekeken van Nadine en Kevin en zij zijn al verloofd. Ook hebben ze hun namen al getatoeëerd. Maar hier zeggen ze dat ze elkaar nog maar net kennen?

1 like

Rob deed het overkomen alsof het een moetje was en hij anders iemand aan zou moeten wijzen. Daarom vond ik het des te liever dat ze meteen met z’n drieën gingen. Hoefde geen gedreig of geschreeuw aan te pas te komen. :stuck_out_tongue:

Lol Kevin kan toch ook wel zelf iets bedenken qua eten. Echt heel idioot over die aardappelen

Vond hem ook echt hard doen tegen die kids

Ja, ik ook.

1 like

Dat opofferen zei Miguel, niet Rob.
Rob zei meteen tegen Xaviee dat hij straks bij hem komt zitten. En toen hij dat aan tafel kwam vertellen zei Miguel wie offert zich op. En 3 broertjes gingen meteen daarheen

Vind Miguel sowieso wel vreemd. In zwembroek en badslippers een trouwpak en ringen uitzoeken?

6 likes

:face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

1 like

Eerst draait zijn insta alleen om het bodybuilden, sporten, gezond eten. Paar foto’s met familie en hond. Leuke fotos van zijn baby anderhalf jaar geleden en erna weer al het sporten. En laatste periode foto’s en stories alleen maar nadine. Net een obsessie. Ook dat hij ipv in noord Limburg sport nu in Aachen sport omdat het dichtbij nadine is. :sweat_smile::sweat_smile:

4 likes

Dat viel mij ook heel erg op ja!

Vind het echt raar dat hij niet even vast wat aardappels kon schillen. Als je zoveel van “je vrouwtje” houdt doe je dat toch even ipv te janken over de datum :unamused:

1 like

Ja, ze zei ooit dat ze 3 kilo schilt ofzo als ze aardappels eten, sterke beer van een vent kon toch zeker wel een zak wegwerken. En over de boor van Michel ook zo lullig dat er zgnmd alles miste. :expressionless:
Maar is quadakkers de achternaam van Michel? Ja toch?

1 like

Precies ja! En dat gezeik over die boor was indd lullig, kom op zeg. Ja de achternaam van Michel is indd Quadaeckers of hoe je het schrijft :flushed:

Ja die achternaam dacht ik hoe vreemd is het om iemand steeds te taggen met de achternaam van haar overleden man en inmiddels al verloofd. Maar volgens mij gaat altijd zo, verander je niet opeens je achternaam terug als je partner overleden is.
Ik heb ze ondertussen op facebook gevonden en er is een buurvrouw die al hun vuile was buiten hangt. We zijn niet de enige die de nieuwe lover maar niets vinden.

3 likes

Zo snel een relatie en verloofd terwijl ze (zoveel) kinderen heeft. Volgens insta heeft hij een baby. Hopelijk kunnen ze dan in een groter huis gaan wonen… Ik vind het maar niks haha

3 likes