Een huis vol

Ja love mijn schatje @familiequad… staat zo raar. Op zijn insta staat zelfs een echo foto met de volledige naam van zijn babymomma en Posts waarin hij haar tagt (insta doet het niet meer :eyes:).

Oeiii dat van die buurvrouw :flushed:

2 likes

Wooow 12 dagen later al :sob: erg vreemd

1 like

Oeps. Meer credits voor Rob dan! Miguel vind ik ook apart.

Ik vond het trouwens ook bijzonder dat ze van die ballonnen gingen oplaten. Naast dat het slecht is voor het milieu zou ik trouwens als omstander wel even raar staan te kijken als er ineens een grote rozenkrans langs kwam zweven.

2 likes

Hahaha ja, mooi kut… landt er ineens een rozenkrans in je achtertuin :joy:

5 likes

Ik had de naam van de oudste ingevuld op fb (damian en dan de achternaam) zo vond ik niet zijn profiel maar wel een foto die iemand anders had geplaatst, toen hij een auto had gestolen. En dan de comments zijn echt …chaos.

2 likes

Chaos is nog een understatement inderdaad. Wat een bizarre verhalen allemaal…

Het milieu boeit dat soort types geen f*ck. Anders hadden ze ook wel wat minder nageslacht geproduceerd.

Wat jammer dat het verwijderd is, had het best willen lezen hahhaa

Ik zie alles nog, is van 1 week geleden

Hahaha Jezus wat een niveau weer. Het is ook vooral 1 vrouw die al haar gal spuwt.

Wat ik me nog afvroeg Nadine vertelt dat alle kinderen Vaderdag cadeaus moesten maken op school en dat de juffen daar helemaal geen rekening mee hebben gehouden. Houden ze daar echt geen rekening mee? Ik kan me namelijk dat niet voorstellen.

Vriend van mij moest toen gewoon het moederdag cadeau voor de vader maken (papa ipv mama) maar het waren wel bloemetjes enz.

1 like

Quinten :joy::joy::joy: Het past ook zo bij die 2 dat Sam eerst wordt gebeld hahaha.

9 likes

Ik maakte dan iets voor opa met de kinderen op stage of besprak met de kinderen voor wie ze iets wilden maken.

2 likes

Haha Shaëlle a.k.a. Toetie. :smiley:

7 likes

Ligt het aan mij of voelen sommige dingen bij de familie Baumgard een beetje geforceerd, niet helemaal het juiste woord, maar dat zingen, eerder dat koken en denk straks die koekjes naar Ronnie Flex?

9 likes

Jaa ik vind het zo leuk hoe dat kind steevast toetie genoemd wordt. Ze heeft ook als enige een bijnaam of niet?

3 likes

Wat stom, ik krijg geen zoekresultaten

Daarom zat Samantha de hele tijd die koekjes te bakken en kon ze niet mee bootcampen. Om alvast te oefenen zodat Ronnie lekkere koekjes kan krijgen.

Haha Yokechia zegt goed wat ik denk. :smiley:

Ik denk ook wel dat ze Quinten wat anders zouden moeten benaderen