Waar kijk je het terug?
Hahaha wat de hel, is dit seizoen terug te kijken?
Als je npo plus hebt wel! Ze deden de eerste twee of drie seizoenen mee.
Jordy heeft down syndroom en dat is ook mede de reden dat ze m zo anders behandelden.
Heb ik! Morgen effe kijken.
hoe heet die Haagse familie ook al weer?
Ik bedoel dat andere gezin, met een alleenstaande moeder van een paar seizoenen terug
Ohhh ik heb het al!! De familie Vink seizoen 2016
Hahahaha ben weer aan het terug kijken en god, 14 man in een 4 kamer flat, hoe dan
Hahahhahahaha hahahhaha die pa deijs denkt dat hij voor ā¬5 hoeden met de handtekeningen van het gezin kan verkopen
Dit is mijn nieuwe vervanger van een huis vol
Ingridt ook toendertijd, helemaal tekeergaan over appartement prijzen in Amsterdam, en dat ze oook nog eens zelf moeten reagerenš¤£
Hahahha ja die ging helemaal los. Ook dat ze medische urgentie hebben, omdat dat zoontje down heeft, is dat überhaupt een reden voor urgentie?
Volgens mij niet, maar ik snap het aan de ene kant wel, ze woonden super lang in dat roze appartement en in die tijd was alles veranderd. En de prijzen waren ook omhoog gegaan. Maar ze was zo oprecht verbaasd
Nee leek me ook niet! Snap wel dat ze heel graag een grotere woning wilden. Ze leek echt te denken dat dat zo even voor haar geregeld werd
Ja zo in 1 a 2 telefoontjesš
Zijn ze nog bij elkaar?
Ze hebben elkaar niet als vriend op fb, dus ik betwijfel het!
Laatste keer dat ik keek volgde de een de ander wel nog (weet ff niet meer wie wie)
Zou het wel heel jammer vinden voor al die kinderen als ze echt uit elkaar zijn
Hee dat gezin uit Dalfsen heeft al een keer meegedaan aan een programma over aparte opvoedingen geloof ik. Leuk om ze weer te zien en wat hebben ze toch een leuk huisje!
Hahahahahha het is nog erger dan ik me kon herinneren @Zemraluani
āHet zegt toch iets over de Kidsā
Ik ga stuk, ik kijk nu seizoen 3 en Samantha zegt :āik wil gewoon anders zijn en speciale namen gevenā
Een paar van de namen van de Kids āHopeā āPreciousā āPrincessā āBeyonceā
Je tweede naam zou maar princess zijn hahahha
Hmm is het uit tussen Nadine en haar verloofde? Zijn naam is weg uit haar Bio en haar naam ook uit die van hem?