Een huis vol

Hahaha wat erg​:joy::joy::joy:

1 like

Dat soort mensen moeten toch tegen zichzelf bescherm worden pff

2 likes

Nog wel op instagram in de bio dat ze verloofd zijn.
Maar geen fotos. Jeeetje die tattoos echt WIE doet dat nou???

1 like

Gister stond dat van verloving er niet meer.

2 likes

ik heb net als een blinde gekeken.
Er staan nog wel paar fotos met Kevin op instagram van Nadine. En ook in de bio; verloofd met @ kevinzijnaccount

Misschien zijn ze weer goed haha

2 likes

Volgens mij is het toch weet uit. De foto’s zijn verwijderd en ook de namen zijn ook verwijderd uit hun bio.
Wat zal ze met die tattoo doen?

Die kevin plaatste ook zo’n nietszeggende tekstfoto. En hij had eerst een storyhighlight van hun liefdesfotos maar dat is ook weg nu.
Dat is zeker weten uit.

1 like

Haha ja die zag ik ook!

Volgens mij zijn ze weer bij elkaar :sweat_smile:

Jaa denk dat er wel een flinke ruzie is geweest want Romano is niet met hem bevriend op fb. Maar ze zijn bij elkaar, had Nadine laatst gezegd toen iemand vroeg of het uit is met Kevin

Haha en dan die comments: jullie passen zo goed bij elkaar.
Hmmm als het na een paar weken verkering al zo gaat dan weet ik het niet…
Zo kinderachtig ook om alle fotos en bio te verwijderen en dan ineens weer erop. Lijkt wel middelbare school.

2 likes

Ohoh wat Nadine nu ook weer deelt op Instagram…

2 likes

Aparte reden maar ok. Zo krijg je toch juist roddels, want ook alle fotos waren verwijderd. Als je privacy wilt kun je je profiel op friends only zetten of gewoon even niks posten?

1 like

Edit: spuit elf :grimacing:

Gadverrrrr niet weer de ongemanierde Limburgers.

1 like

Ik denk eigenlijk dat er gedoeld wordt op de pup van de familie Jelies.

Edit: zie nu dat het ook nog los bij de Buddenbrucks staat maar dat lijkt me idd de kleindochter die geboren wordt.

Ik ben alle seizoenen aan het terugkijken en merk echt dat ik ze inderdaad zoooo slecht kan handelen. Er gaat zoveel mis in dat gezin, snap niet dat ze hen blijven filmen.

1 like

Ik erger me echt kapot aan mensen zoals de Buddenbruckjes. Vind dat echt van die vreselijke volkse types.

1 like

Ja je zou bijna veilig thuis bellen, sommige dingen zitten echt tegen mishandeling/verwaarlozing aan

2 likes