Een huis vol

Ik moet zeggen dat ik Quinten best al volwassen vind in zijn gedrag. Hij heeft af en toe kortsluiting momenten maar hij kan ook juist mensen op een benaderbare toon aanspreken. En hij zal hopelijk goed begeleid worden. Ik denk dat het dan best wel goed kan komen. Ik vond hem in de snackbar leuk overkomen.

9 likes

Ja dat denk ik dus ook. Want als ze echt niet die was had willen doen had ze dat echt wel duidelijk kunnen maken aan haar dochter. Mijn moeder vond het bijvoorbeeld ook nog leuk om mijn was te doen toen ik op kamers woonde. Klinkt een beetje gek maar zo voelde zij zich nuttig, ze is heel erg ingesteld op zorgen voor anderen. Ik moest haar afremmen op een gegeven moment. Dus het is altijd een wisselwerking denk ik. Op andere punten vond ik haar dochter wel weer volwassen. Ze zal er in elk geval van leren.

1 like

Ik vind de Buddenbruckjes heel anders dit seizoen! Ik vind het zo lief om te zien dat moeder Buddenbruck zorgt voor Chayenne en haar overal mee naar toe neemt.
Vraag me wel af hoe de relatie dan tot haar eigen moeder is, omdat zij ook niet mee ging met het vrijgezellenfeest.

Pfffff van die fam Kraan word ik echt moe, zoveel zeiken en klagen.

3 likes

Hij is echt wel positief veranderd vind ik! Vooral einde van dit seizoen, leuk om te zien.

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de familie van Chayenne inderdaad. De nadruk met zo’n beetje alles ligt op de familie van haar vriend zoals het nu overkomt, maar dat kan ook vertekend zijn doordat ze dit filmen en ‘activiteiten’ bedenken vanuit het programma natuurlijk.
Maar ook met het opnoemen wie er bij de bruiloft mogen zijn, eerst wordt alles opgenoemd vanuit de familie Buddenbruck, incl zijn opa en oma etc. En ohja dan is er ook nog plek van Chayenne’s vader.

3 likes

Zou mama Jelies nog bij die vishandel werken? Daar zag je twee seizoenen terug elke keer beeld van terug en nu geen één keer iets over gehoord nog.

Wat is Ivan een kwal zeg! Echt. Vreselijk. Arme kinderen.

4 likes

? Waar gaat dit over

Ja bij het opnoemen van die namen voor de bruiloft, was het ook zo gek.
Het kan inderdaad zo zijn dat ze niet in beeld willen en/of de activiteiten vanuit het programma.
In ieder geval hoe het nu overkomt lijkt het alsof er weinig contact is met haar ouders.

Vandaag moest ik echt lachen van Linda haar stemmetje toen ze boos werd hahahaha

2 likes

Ik vond het lief om te zien hoe Thaila reageerde tijdens de geboorte van Djaivaina (?) Echt zo’n lieve oma ahhh

Oh man en die ruzie van de kraantjes onderweg naar dat kasteel, echt gezellig. Maar wel herkenbaar haha

1 like

Ah ik vond dat stuk zo kinderachtig dat hij tegen de kleine kinderen zei dat ze Marlynn moesten negeren🙄

8 likes

Ik kan echt 100 dingen opnoemen. Wat ik vooral erg vond is hoe hij tegen Sam praatte toen Sam hem hielp met het ophangen van de kerstverlichting. En hoe hij Olaf van de trap zwaaide. Deze man is constant boos, bot en hard tegen alles en iedereen. Dat is echt niet goed voor een kind.

5 likes

De baumgards hebben weer een manier gevonden om op tv te komen hoor :joy:

5 likes

Dat met de kerstverlichting heb ik nog niet gezien denk ik. Verder vind ik hem een beetje suffig en sloom haha. Vooral een heel gestresst gezin, voor zover je dat kan beoordelen in die paar minuten.

Ik denk dat je juist een heel goed beeld krijgt van hoe iemand is. Mijn oordeel: bot, kortaf, chagrijnig en hard. Als jij dit anders ziet dan is het prima. Ik zou er in ieder geval niet willen opgroeien.

3 likes

Met andere woorden: natuurlijk komt er nog een baby!!!

3 likes

Ik vond vader Jellies die met zn dochter schoolspullen ging kopen zo lief
Dat ze gewoon de cargo legging van hem mocht en dat hij ging meedenken over die jurk haha

12 likes

Ik vond dat weer zo vreselijk. Net als vorig jaar met de oudste dochter. Bij die schoolspullen dwong hij zijn mening helemaal op. En bij de lunch maakt ie nog ff de opmerking dat ze (13 jaar!!!) nog lang geen vriendje moet krijgen want dat is dan niet serieus en dan doe je elkaar pijn (???) en dat ze zo’n mooie meid is dat ze na haar 20e ook nog wel een vriend kan krijgen :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Ik vind het vooral voor Charienne sneu. Ze heeft een beperking en praat daardoor heel weinig maar heb nog geen enkele keer een interactie gezien tussen haar en haar ouders. Natuurlijk zien we maar een heel klein deel maar dit valt mij wel op. Ze is wel heel leuk met haar kleine zusje en broertje.

4 likes

Ah joh, zo denkt elke vader van (met name) dochters er toch over? Als het wel zover is dan gaan ze er best wel relaxed mee om volgens mij, zo leek het ten minste wel toen Jennie aangaf dat ze een vriendje had. Ik vind de Jelies juist ontzettend liefdevol met hun kinderen en vind het goed dat er ook ruimte is voor 1 op 1 tijd, daar ontbreekt het bij de anderen nog wel eens aan lijkt het.

13 likes