Een huis vol

Ik weet niet, hij kwam op mij over als een awkward dad die graag met zn dochter meeging
En ja die vriendjes opmerking was niet al te best maar verder vond ik het reuze meevallen en dus zelfs best cute

2 likes

Ik kon alleen maar kwijlen op dat broodje carpaccio #zwanger

5 likes

Spoiler afl 7 en 8

Samenvatting

Ik vond het zo erg hoe Thalia deed over Danique en dat ze zei ik ga niet in quarantaine voor haar? Ik snap dat het een beetje schrikken is de avond voor de bruiloft maar wtf ze deden ook heel lacherig over dat ze ziek/verkouden was. ze was er met de bruiloft wel gwn bij dus ze heeft wss niet getest? Dacht nou lekker dan om terug te zien hoe je ouders over je doen op tv. Sowieso met die bruiloft zo’n stress joh alles last minute :woozy_face:

Ik volg al die mensen van een huis vol op insta haha. Jelies schrijven een heel dagboek elke dag, vind dat wat overdreven maar wel leuk om iedereen te volgen voor en na een huis vol. In ieder geval, vandaag stond er dus in dat Aida inmiddels een vriendje heeft. Dus wordt blijkbaar toch wel goedgekeurd :wink:

Trouwens staan er in Boskoop alleen maar zulke lelijke huizen? Dat oude huis van de kraantjes vind ik al lelijk, maar die nieuwe is van buiten echt een soort autodealership lijkt het wel.

19 likes

Hahaha ik kom hier uit de buurt vandaan en zij hebben echt de lelijkste exemplaren van het hele dorp gekozen. Ze zijn ook echt 1 straat verderop gaan wonen

1 like

Ik vraag me zo af hoe deze gezinnen rondkomen. Allemaal maar 1 werkende ouder en zĂłveel kinderen te verzorgen.

2 likes

De Buddenbrucks zijn niet voor niks net over de grens in Duitsland gaan wonen (meer geld per kind)

1 like

Ik heb dit programma nu 1 keer gezien bij m’n ouders 1e kerstdag, maar er was een vader (volgens mij van Urk) die zijn dochter dusdanig aan het manipuleren was in “Wordt niet verliefd voor je 20 bent” en het ook volgens mij best serieus bedoelde dat ik er echt ongepast van werd. Dat kind denkt zodra ze gevoelens krijgt voor iemand: Oh maar ik ben nog te jong, mag niet van mijn vader.

1 like

Het gaat me er niet echt om of het wordt goedgekeurd. Ik vind de manier waarop die man tegen zijn dochters praat gewoon erg vervelend. Hij focust ook heel erg op hun uiterlijk. Ik vind deze vader/dochter dates daardoor ook niet om aan te zien.
Als ie dan weer thuis is, is ie Harry weer aan het ophemelen want dat is de enige jongen. Die helpt met het klussen. De meiden worden niet eens gevraagd of ze willen helpen. Ik hou er gewoon niet van.

10 likes

Oh ik lees nu jouw comments terug, ben het helemaal met je eens. Die man verpakt al zijn judgments heel zoet waardoor hij heel lief lijkt, maar in alles manipuleert hij die kinderen.
“Nee, mijn geloof heeft niks te maken met kledingkeuze van mijn dochters
maar niet te naakt”
Het stukje dat ik gezien heb vond ik hem creepy in, alles op een slijmerige manier weten te sturen zodat die dochter uiteindelijk toch deed wat hij wilde.

4 likes

Dat vroeg ik me ook al af. Het scheelt natuurlijk dat ze niet in de randstad wonen, maar dan alsnog.

Ja da’s nu leuk, maar ze moeten allemaal nog naar school en studeren. Ze betaalde ook de volledige bruiloft van de oudste en met kerst waren ze zo €4000 kwijt.

1 like

En Jennie heeft ook best wat make-up op en redelijk korte rokjes dus ik denk dat het in de praktijk ook wel meevalt. Ze mocht ook een alcoholvrij biertje drinken op vakantie, in Nederland krijg je dat niet eens als kind. Weet niet of dat echt een geloof-ding is maar ik vind dat er toch niet bij passen :stuck_out_tongue: Op zaterdag alcoholvrij bier drinken op je 14e en dan zondag naar de kerk. (bij wijze van)

2 likes

Dat ze nu misschien een vriendje heeft en alcoholvrij bier drinkt maakt nog niet dat zijn gedrag niet manipulatief is hoor. Ik heb t hier niet over haar maar zijn gedrag.

Viel me ook op dat hij in een van de afleveringen zei dat ze voor hun zestiende geen alcohol mochten.

1 like

Waarom heeft de baby van familie Kraan een brace om haar middel?

Dat is een spreidbroekje voor haar heupen.

1 like

Lol ja, ze eten echt niet zo gezond. En dan wel de obsessie met het huis poetsen.

Ah ik vind Miquel wel heel lief hoe die over z’n dochter praat!

16 likes