Een huis vol

Wow ik eet ook echt wel eens uit pakjes hoor maar ook dat die moeder zegt dat ze het belangrijkste (!!!) ingrediënt vergeten zijn inderdaad haha, en dat dat dan de macaronikruiden zijn terwijl er al twee zakjes strognof doorheen zitten.

5 likes

Wat ik wel echt schattig vond, toen het gehakt 980 gram was ze nog heel even “200” gram wilden zoeken maar daarna dachten fuck it

Wellicht spoiler kids van Kraan

d dat stan en julia 1.5 u weg waren incl meerdere ruzies in die winkel :rofl::rofl: Echt typisch die leeftijd volgens mij, ze hadden ook zoooveel gekocht. Dezelfde winkel als waar Olaf vorig jaar dat toegangshekje tegen zich aan kreeg en omviel haha was zo schattig en zielig

9 likes

Nog een aanvulling hierop trouwens: geen fatsoenlijk keukengerei voor een maaltijd die je dagelijks kookt voor 10 man, maar wél een Kamado barbeque die al snel tegen de € 1.000 kost als je zo’n grote versie wilt als zij nodig hebben.

Heb echt zin om in Urk ff een snijplank en een goed koksmes te brengen, het zou echt Janneke’s leven ZOVEEL beter maken :sweat_smile:

5 likes

Ja ik kijk het nu en zie het. Was meer uit noodzaak :slight_smile: maar verder doen ze er ook een pot sugo saus doorheen dus snap ook niet dat ze dan nog zoveel pakjes erdoorheen moeten doen. Maar verder achja ze doen maar.

Wat erger ik me aan Marlyn zeg. Wat kan zij zeiken. Heeft echt ook een schop onder haar kont nodig. Dat klussen was zo ergerlijk.

33 likes

Pfff ja vond ik ook. Ik was echt niet zo passief en hulpeloos op die leeftijd. Regel gewoon je shit.

Nou inderdaad. En dat zaagsel gaan lopen opzuigen met de stofzuiger. En dan ook nog verbaasd zijn dat 'ie vol zit.
Ik denk dat op zichzelf gaan wonen voor haar een goede stap is. Ze is 0,0 zelfstandig.

7 likes

Ja ik vraag me dus af heeft ze die 2 hele maanden niks gewassen?

Eten staat sowieso niet echt hoog aan het prioriteiten lijstje. Hele dag bezig met/ tijd voor schoonmaken, maar wel 3 keer per week friet eten.
Misschien leg ik zelf gewoon teveel prioriteit bij gezond eten en een stuk minder prioriteit bij schoonmaken :joy:

3 likes

Waar vervolgens hotwings uit een zak/pak opgelegd worden.

1 like

Dat verbaasde mij ook. 3 keer per week! Misschien was het een grapje. Hoop ik?

Nee nee, die ene keer was iets uitgebreids, broccolischotel bijvoorbeeld :grin:

3 likes

Waarom haalden Marlynn & co die stofzuigerzak leeg? Zo’n ding gooi je toch gewoon weg? Of doe ik het al 15 jaar verkeerd?

2 likes

Ik denk dat ze geen nieuwe hadden (en hij bij het wooncomplex hoorde).

Denk dat het een gemeenschappelijke stofzuiger was en ze geen nieuwe zak kon vinden in dat gebouw!

Ik had eigenlijk best wel met haar te doen omdat ik het idee heb dat dit een direct gevolg is van haar opvoeding.
Ze heeft een moeder die van letterlijk alles volledig in de stress schiet, boos op haar wordt en het haar daarna uit handen neemt. Volwassen worden is ook af en toe op je bek gaan en leren dat dat niet erg is. Maar het lijkt alsof ze die ervaring niet krijgt. Denk wel dat het heel goed is dat ze op zichzelf is gaan wonen en ik hoop dat dat zal bijdragen aan haar zelfstandigheid omdat je daar uiteindelijk ook meer zelfvertrouwen van krijgt.

16 likes

oja okee dat klinkt wel logischer.

Vond haar hele optreden in die aflevering echt ernstig. 19 jaar en niet je eigen was doen? En gewoon weglopen als je moeder je vertelt hoe het werkt in het echte leven met financien enzo? En zuchten als je wordt gevraagd om te stofzuigen terwijl je vader en broer zich een slag in de rondte werken voor je? Echt, het hield niet op.

Niet dat ik die vader zo’n gezellige vent vind overigens. Maar best wel enablers, die ouders, vooral de moeder.

4 likes

Ik vind Sam echt een lieverd.
Linda is niet zijn moeder, toch?

1 like

Neen, hij is de zoon van Ivan en zijn ex!

1 like

Vooral dit is zo naar. Je kan je bijna afvragen of ze huilt omdat dingen mis gaan of huilt omdat die ouders zo’n kutreactie hebben. Bijvoorbeeld bij die borg: ik denk dat bijna alle tieners die uit huis gaan op het begin wel een financiële error maken. Iets vergeten, niet snappen hoe je iets precies moet betalen of wanneer. Je weet als volwassene prima dat dat soort dingen na betalen altijd goed komen (je krijgt echt niet ineens de sleutel niet als je kan aantonen dat je wel op tijd betaald hebt) en er geen man overboord is. Waarom geef je je kind er dan zo’n stress over.

19 likes