Een huis vol

Ze vaccineren de hond iig wel! Viel me op de vorige keer haha.

Haha oh ik dacht ze gaan naar de eerste hulp of wat. Maar ze gaat alleen een test doen. Dat was al overduidelijk.

1 like

Effe leuk voor de vlog

Ja anticlimax wel

Ik vind Miguel wel lief voor zijn vriendin. T valt mij trouwens wel op dat die meid de baby bijna nooit vast lijkt te hebben/verzorgen. Maar dit kan ook montage zijn, daar waar ze Miguel constant in beeld brengen als de goede papa.

4 likes

Denk niet dat je dat kan baseren op Max 30 minuten beeldmateriaal per afleveringšŸ™ˆ

4 likes

Helemaal sad dat het alweer voorbij is

7 likes

Oh die man van Linda, komt zo naar over soms in de meeste afleveringen :scream:

12 likes

Pfff die Ivan, wat een vent joh. Lijkt me echt geen leuke vader.

Hahaha Rob ā€œik ben heel gelukkig met jullieā€¦ā€ Thalia ā€œKAN JE NU DAREAU NAAR BED DOEN!!! HIJ LOOPT TE SCHREEUWEN.ā€

ik vind het echt jammer dat het alweer voorbij is

19 likes

Rob en Thaila zijn zo lief

3 likes

Ja hij is zo onaardig, met die lampjes tegen Sam. Over zijn monotone irritante stem ofzo?? Wtf

6 likes

Inderdaad, dan is er eens een soort van rustig moment in die familie.
Ik krijg echt heel veel plaatsvervangende stress van de Buddenbrucks.

Ze zijn dit seizoen wel beter in beeld gezet, maar ik heb helemaal niet gevoel dat daar nu zoveel meer rust heerst dan eerder.
Al is die zoon met zijn dochtertje wel anders geworden, denk ik. Vorig jaar werden die 2 zonen heel erg lui neergezet, dat valt precies toch iets beter mee nu.

1 like

Dit zag ik ook, wat een eikel. Zeg je toch niet tegen je zoon. Ook niet 1 keer maar vaker.

5 likes

Ivan is echt een kwal. Blij dat jullie het ook zienšŸ˜‚

3 likes

ā€œIk zag op WhatsApp dat je nog laat online wasā€ mama Kraan tegen Marlynn. De reden waarom ik ook mijn timestamp altijd uit zet

18 likes

Mijn moeder. Ik ben bijna 30. Ze gaat zelf elke nacht na 2 u naar bed :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Ja ik vind marlynn altijd als een hele lieve meid overkomen. En het lijkt me echt niet makkelijk in dat gezin. En de wasmachine deed het niet dus ze moest wel daar wassen? Linda zat in het vorige seizoen zo in mijn allergie maar het valt nu mee. En Ivan is echt mega chagrijnig wooow. Dat hij ook tegen Sam zegt ā€˜wat ben jij een vreselijke vent geworden zeg.’ Nou kijk naar jezelf ouwe lul, dat kind is een puber van 16. Doe ff normaal.

Ik ben trouwens echt verbaasd dat Janneke 37 is, niet dat ze er heel oud uitziet maar ik dacht sowieso 40 +. Ik denk wel dat het echt krap wordt met een 9e kind want de ouders slapen al beneden in de woonkamer? Of nouja, wat eerst een woonkamer was.

11 likes

Oh en dat van Quinten dat hij iets ging kopen voor Sarah leek heel gescript. Dat is waarschijnlijk ook zo, maar ik vind totaal niet dat hij een excuses aan z’n moeder verontschuldigd was. Als je als 15 of 16? jarige puber hoort dat er weeeeeer een baby komt in al een overvol huis kan ik begrijpen dat je misschien geen gat in de lucht springt.

13 likes

Ja dat vind ik idd een logischer reactie dan zoals de Jelies reageerden op nr 9 :sweat_smile:

4 likes

Janneke Jelies is voetbalfan, die wil natuurlijk een 11-tal.

12 likes