Ik haat het zo als jij met een probleem komt en iemands eerste reactie is: boos worden/alles opnoemen wat je verkeerd hebt gedaan.
Precies. En als dat het voorbeeld is dat je krijgt dan leer je ook niet op een gezonde manier met stress en tegenslag om te gaan. Ik vind het dus ook niet gek dat we haar veel zien huilen in de afleveringen.
Opgroeien bij Ivan en Linda is echt toxic. Alleen Sam lijkt zich er niet veel van aan te trekken. Is het stuk met het ophangen van de kerstverlichting al uitgezonden?
Oh ik vind dit ook helemaal; ik heb als 19-jarige echt domme dingen gedaan, juist omdat je onrijpe brein ook nog niet voldoende in staat is om consequenties te overzien e.d. maar als je elke keer dan zo’n rotreactie krijgt. Vreselijk. Tuurlijk is het niet handig van haar dat ze dat niet goed had gedaan / begrepen m.b.t. de borg maar je kunt toch ook zeggen: oke niet handig, hoe kun je dit oplossen? i.p.v. direct zelf zo boos te gaan worden en te gaan stressen e.d.
Ik zou echt vet bang zijn, omdat het zo onvoorspelbaar lijkt hoe Linda gaat reageren. De ene keer lacht ze wel om iets en is het allemaal gezellig en de andere keer wordt ze helemaal leip.
Ze lijkt een beetje labiel, maar ik bedacht me dat dat misschien ook komt door de zwangerschap(pen)?
Heel labiel. Zij wil gewoon de ‘perfecte moeder/huisvrouw’ zijn en is bang om zonder kinderen te komen zitten. Haar kinderen zijn de dupe. Zo zielig. Ik zou Quinten echt een dikke knuffel willen geven.
Ik heb echt te doen met Sam dit seizoen. Vorig seizoen vond ik hem een stuk vrolijker, lekker spelen met z’n broertjes en zusjes en grappen maken. Nu hangt hij er maar een beetje bij en laat hij alles over zich heen komen. Hoop echt voor hem dat hij ook snel uit huis kan en een rustiger leven krijgt waarin niet continu (op hem) gevit wordt
Ik had tijdens het kijken vandaag een gedachte, zouden ze bij de familie Jelies wel hun hond steriliseren? Of hebben ze volgend seizoen een nestje puppies?
Die puppy was wel echt super schattig zeg
Een Huis Vol doggie edition.
Ze vaccineren de hond iig wel! Viel me op de vorige keer haha.
Haha oh ik dacht ze gaan naar de eerste hulp of wat. Maar ze gaat alleen een test doen. Dat was al overduidelijk.
Effe leuk voor de vlog
Ja anticlimax wel
Ik vind Miguel wel lief voor zijn vriendin. T valt mij trouwens wel op dat die meid de baby bijna nooit vast lijkt te hebben/verzorgen. Maar dit kan ook montage zijn, daar waar ze Miguel constant in beeld brengen als de goede papa.
Denk niet dat je dat kan baseren op Max 30 minuten beeldmateriaal per aflevering🙈
Helemaal sad dat het alweer voorbij is
Oh die man van Linda, komt zo naar over soms in de meeste afleveringen
Pfff die Ivan, wat een vent joh. Lijkt me echt geen leuke vader.
Hahaha Rob “ik ben heel gelukkig met jullie…” Thalia “KAN JE NU DAREAU NAAR BED DOEN!!! HIJ LOOPT TE SCHREEUWEN.”
ik vind het echt jammer dat het alweer voorbij is
Rob en Thaila zijn zo lief