huilt in randstad
450 is een kamer van 10m2 met een raam dat niet open kan hier in de stad.
huilt in randstad
450 is een kamer van 10m2 met een raam dat niet open kan hier in de stad.
Die kamer waar Marlynn woont is ook een oud gebouw van ik geloof de GGD, zei die makelaar. Volgens mij ook daarom geen eigen koelkast maar wel eigen badkamer
Chayyenna._
Al verwijdert ze ook weer vaak alles (haha ik klink stalkerig )
Haha dacht dat ik de enige was die dat merkteā:see_no_evil:
Weet iemand trouwens wat voor accent Linda heeft? Ik dacht eerst twents maar toen dacht ik aan hoe mensen daar praten en toen dacht ik weer van nee. Ik ben nog nooit in de achterhoek geweest maar de conclusie van een vriend en ik was dat het dat dan was. Even later zeiden we drents, en daarna Gronings haha.
Ik dacht ook dat dit Twents was!
Meer mensen vroegen zit dit af want als je op Google zoekt is het de eerste suggestie haha. In dit artikel staat dat ze vanuit Twente naar Boskoop is gegaan: https://www.kekmama.nl/artikel/persoonlijk/nieuwe-liefde-vol-huis-soms-praten-ze-alle-zeven-door-elkaar
Oh toch wel! Wat grappig. Ik wist wel dat het sowieso niet Gronings ofzo was. Ze heeft dan best een flink accent. Want in Enschede hoorde ik dat niet zo.
Ik heb zillion jaren geleden al 600 euro betaald voor 12 m2. Er zat wel een vieze wastafel bij.
Haha Linda heeft een Twents accent. Ik kom uit de Achterhoek en het accent hier is net iets anders.
Jaaa toevallig vandaag die aflevering gekeken. Dan geven ze toe dat ze het beloofd hadden aan hem maar later bedachten dat ze dat toch niet hoefde te doen en dat hij dat niet bepaalde. Zegtie nog dat ze dat dan ook hadden kunnen laten weten (dat ze het dus toch niet eerder zouden vertellen mocht ze zwanger zijn) maar dat vond die vader ook onzin.
Vond raar stukje inderdaad van die ouders haha
Ik heb het gevoel dat mensen in Enschede dat accent ook niet zo erg hebben, meer uit de dorpen in de omgeving
Ze had een kamer eigen badkamer (ik neem aan met eigen aansluiting voor wasmachine) en idd gemeenschappelijke huiskamer/keuken. Idd in een oud verzorgingstehuis
Dit stukje vind ik echt tenenkrommend (want heb haar in de afleveringen zelf 2x zoiets ook al horen zeggen):
āSam, toen drie jaar, wilde niet veel van mij weten. āMijn huis, mijn papa, mijn speelgoed!ā riep hij steeds. De hele dag was ik politieagentje aan het spelen, vooral als Quinten met iets wilde spelen dat van Sam was. Waar ben ik aan begonnen, nu heb ik mijn huis al opgezegd, heb ik toen weleens gedacht. Later besefte ik dat wij voor Sams gevoel inbraken in zijn leven met zijn vader.ā
Zie voor me dat ze dit destijds echt heel erg/groots vond dat ze het steeds moet benoemen. Is toch heel vanzelfsprekend dat hij misschien moest wennen ineens met 2 kids erbij (die ook niet op hun mondje zijn gevallen en drukker zijn dan dat hijzelf is). Snap dat ze het heus moeilijk vond hoor, heel knap dat ze dit nu inziet maar om dit dan zo steeds te blijven herhalen⦠vind het lullig naar Sam en heel erg ākijk mij nou understanding stepmom zijnā
Ik snap 1 ding niet he, dan heb je een zwaar twents accent en dan noem je je kind oooooooolaf
Ik moest steeds aan Frozen denken, Anna en Olaf.
Ik had begrepen dat die kamer in een oud GGZ gebouw stond. Dus mensen met psychische problemen.
Hahaha ik kan haar gewoon horen
Die lange ooo en harde F.
Volgens mij kwam ze oorspronkelijk uit Haaksbergen. Maar ze heeft inderdaad wel een heeeeel sterk accent voor iemand die hier al zo lang weg is.
Ik ben dit nu pas ah terugkijken allemaal, maar dat Miguel de babynaam vertel(āDjevainaā) en dat Rob durft te zeggen: āapart⦠wel moeilijk schrijven denk ikā
Hoe grappig ook dat de bruidsjurk van Thaila in hun hal in Duitsland zo āgeĆ«taleerdā wordt op een etalagepop (weet even niet hoe dit te beschrijven)
Hoe is zeker dat zij het zelf echt zijn, en heb je een linkje?