Is het niet meer op tv? 
Ik mis dit programma ook echt 
Krijgen de families ook betaald voor deelname?
Op de insta van dekraantjes staan een paar Igtvs met q&a
Ik neem aan van wel, waarom zouden ze het anders doen
Denk dat de vakanties wel betaald worden
Ja geen idee, leek me “on-Nederlands”.
In VS lopen ze aardig binnen met deelname aan dit soort programma, make-overs waarbij alles wordt betaald maar ik begreep dat je in NL zelf moet betalen voor dat soort verbouwingen. Nu is dit wel een ander type programma… Kon me ook niet goed voorstellen dat het iets riants is of dat het enkel onkosten dekt. Vroeg me af of ze er ooit iets over hebben meegedeeld?
In een live sessie van de kraantjes zeiden ze dat ze een kleine bijdrage krrijgen. Maar niet veel volgens hun aangezien het een publieke omroep is…of zoiets.
Ja miguel werkt bij z’n vader.
Is dat geen fake account?
Zou ik niet verwachten van haar namelijk (lees ook op V.iva mee)
Thaila bashte de schoonfamilie op viva ook, maar verwijderde het erna. Ze zei dat ze geen luxere auto oid hadden doordat schoonvader het zou regelen maar afhaakte last minute.
het officiële account heet buddenbruckjes dus dit zijn ze niet volgens mij!
Volgens mij heeft dit te maken met de zorg voor cherienne. Die krijgt ze nog in Nederland, en enkel als ze een Nederlands adres hebben. Dus vandaar dat ze het huis aanhouden
Geen idee of dit hier al gedeeld is, maar wat leuk dat de Jelies opnieuw een baby krijgen 
Zo’n lieve familie
Dit zeggen ze toch de laatste aflevering? Met die speurtocht?
Oh haha, geen idee. Zit nog maar aan de tweede aflevering
Ik kijk nog even terug maar help een kind lijkt me al kapot zwaar, laat staan 9
Ik kan me ook niet voorstellen wat er dan in je brein omgaat dat je denkt dat een negende kind nog iets toevoegt?
Volgens mij denken zij niet dat een 9e kind per se iets toevoegt, maar gebruiken ze geen anticonceptie dus als ze zwanger raakt is het gewoon welkom/door God gegeven.
Oh ja tuurlijk, ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen als ze in de 50 is. Dat is dan toch niet meer medisch verantwoord of mag de man zich wel steriliseren? Snap het als je hier geen antwoord op hebt😅
Ze had het er toch laatst in een aflevering over, met dat boeken kaften, dat ze nu geen anti conceptie gebruikt maar er later als ze inderdaad ouder is en het niet echt verantwoord meer is wel zou doen