Volgens mij Thaila1978
Vond het al zo gek/opvallend dat zowel zij als Ivan hun geboortejaar gebruiken
Maar missch gaat dat automatisch als nieuw lid?
Of dezelfde persoon 
Ja dat laatste vooral inderdaad!
Nee, op dat forum kan netals hier iedereen zijn of haar eigen nickname aanmaken. Ik las daar voorheen best vaak maar ze zijn nogal wreed en veroordelend. Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, hier voel ik me ondanks dat veel van jullie elkaar kennen van het egf vrij om te posten.
Haha ik heb nog nooit op het Viva forum gekeken maar dit boven aan het topic is lekker uitnodigend:
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.
Cute
Is het niet meer op tv? 
Ik mis dit programma ook echt 
Krijgen de families ook betaald voor deelname?
Op de insta van dekraantjes staan een paar Igtvs met q&a
Ik neem aan van wel, waarom zouden ze het anders doen
Denk dat de vakanties wel betaald worden
Ja geen idee, leek me âon-Nederlandsâ.
In VS lopen ze aardig binnen met deelname aan dit soort programma, make-overs waarbij alles wordt betaald maar ik begreep dat je in NL zelf moet betalen voor dat soort verbouwingen. Nu is dit wel een ander type programma⊠Kon me ook niet goed voorstellen dat het iets riants is of dat het enkel onkosten dekt. Vroeg me af of ze er ooit iets over hebben meegedeeld?
In een live sessie van de kraantjes zeiden ze dat ze een kleine bijdrage krrijgen. Maar niet veel volgens hun aangezien het een publieke omroep isâŠof zoiets.
Ja miguel werkt bij zân vader.
Is dat geen fake account?
Zou ik niet verwachten van haar namelijk (lees ook op V.iva mee)
Thaila bashte de schoonfamilie op viva ook, maar verwijderde het erna. Ze zei dat ze geen luxere auto oid hadden doordat schoonvader het zou regelen maar afhaakte last minute.
het officiële account heet buddenbruckjes dus dit zijn ze niet volgens mij!
Volgens mij heeft dit te maken met de zorg voor cherienne. Die krijgt ze nog in Nederland, en enkel als ze een Nederlands adres hebben. Dus vandaar dat ze het huis aanhouden
Geen idee of dit hier al gedeeld is, maar wat leuk dat de Jelies opnieuw een baby krijgen 
Zoân lieve familie
Dit zeggen ze toch de laatste aflevering? Met die speurtocht?