Ooo interessant! Ik vind ze, zo op het eerste oog, op het viva forum niet per se zuurder posten over de families dan hier wordt gepost trouwens.
Ik ook niet, en er wordt ook rustiger gereageerd op Ivan en Thaila dan hoe hier soms iedereen bovenop een blogger kan duiken Ik vind Ivan ook echt hartstikke rustig en goed reageren van wat ik nu gelezen heb. Geeft ook zijn fouten toe. Nu is hij weer iets meer in mijn achtig gestegen haha
Omg dit zegt mijn vriend nu ook steeds
Gaf mijn vent maar eens een compliment na het poetsen
Jeetje sommige reacties (over Linda, Thaila die een kenau zou zijn, krijgen van meerdere kinderen) zijn niet mals nee!
Ik vind het persoonlijk jammer dat het heel lang doorgaat over zulke onderwerpen (teveel willen helpen van Miguel/Chayenna, verwende gedrag Marlynn)
Ik kon zo snel niet terugvinden dat er vragen werden gesteld over de onderwerpen die ik nou interessant vind; bijzondere aandacht of onderwijs voor Charienne, feit dat Ivan soms zo onaardig is tegen Sam, maar goed ieder zijn ding
Weet iemand Thaila’s user op viva? Kan het niet aan om alles door te lezen, vooral die forummers die helemaal Ivan bedanken zodra hij op ze heeft gereageerd en hem dan gelijk de hemel in prijzen. Doe normaal joh.
Plus wat werkt dat forum kut zeg, even heel veel waardering voor de layout hier hahaha
Ja en ik las net iets over Olav, dat hij het niet getroffen heeft qua uiterlijk en karakter. Dat zeg je over een kind van 2/3??
En wat wordt daar veel gepost joh
Volgens mij Thaila1978
Vond het al zo gek/opvallend dat zowel zij als Ivan hun geboortejaar gebruiken
Maar missch gaat dat automatisch als nieuw lid?
Of dezelfde persoon
Ja dat laatste vooral inderdaad!
Nee, op dat forum kan netals hier iedereen zijn of haar eigen nickname aanmaken. Ik las daar voorheen best vaak maar ze zijn nogal wreed en veroordelend. Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, hier voel ik me ondanks dat veel van jullie elkaar kennen van het egf vrij om te posten.
Haha ik heb nog nooit op het Viva forum gekeken maar dit boven aan het topic is lekker uitnodigend:
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.
Cute
Is het niet meer op tv?
Ik mis dit programma ook echt
Krijgen de families ook betaald voor deelname?
Op de insta van dekraantjes staan een paar Igtvs met q&a
Ik neem aan van wel, waarom zouden ze het anders doen
Denk dat de vakanties wel betaald worden
Ja geen idee, leek me “on-Nederlands”.
In VS lopen ze aardig binnen met deelname aan dit soort programma, make-overs waarbij alles wordt betaald maar ik begreep dat je in NL zelf moet betalen voor dat soort verbouwingen. Nu is dit wel een ander type programma… Kon me ook niet goed voorstellen dat het iets riants is of dat het enkel onkosten dekt. Vroeg me af of ze er ooit iets over hebben meegedeeld?
In een live sessie van de kraantjes zeiden ze dat ze een kleine bijdrage krrijgen. Maar niet veel volgens hun aangezien het een publieke omroep is…of zoiets.