Een huis vol

Ja miguel werkt bij z’n vader.

1 like

Is dat geen fake account?
Zou ik niet verwachten van haar namelijk (lees ook op V.iva mee)

1 like

Thaila bashte de schoonfamilie op viva ook, maar verwijderde het erna. Ze zei dat ze geen luxere auto oid hadden doordat schoonvader het zou regelen maar afhaakte last minute.

het officiële account heet buddenbruckjes dus dit zijn ze niet volgens mij!

1 like

Volgens mij heeft dit te maken met de zorg voor cherienne. Die krijgt ze nog in Nederland, en enkel als ze een Nederlands adres hebben. Dus vandaar dat ze het huis aanhouden

2 likes

Welke pagina is dat ongeveer?

Geen idee of dit hier al gedeeld is, maar wat leuk dat de Jelies opnieuw een baby krijgen :revolving_hearts:
Zo’n lieve familie

2 likes

Dit zeggen ze toch de laatste aflevering? Met die speurtocht?

8 likes

Oh haha, geen idee. Zit nog maar aan de tweede aflevering

2 likes

Ik kijk nog even terug maar help een kind lijkt me al kapot zwaar, laat staan 9 :sob: Ik kan me ook niet voorstellen wat er dan in je brein omgaat dat je denkt dat een negende kind nog iets toevoegt?

2 likes

Volgens mij denken zij niet dat een 9e kind per se iets toevoegt, maar gebruiken ze geen anticonceptie dus als ze zwanger raakt is het gewoon welkom/door God gegeven.

7 likes

Oh ja tuurlijk, ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen als ze in de 50 is. Dat is dan toch niet meer medisch verantwoord of mag de man zich wel steriliseren? Snap het als je hier geen antwoord op hebt😅

Ze had het er toch laatst in een aflevering over, met dat boeken kaften, dat ze nu geen anti conceptie gebruikt maar er later als ze inderdaad ouder is en het niet echt verantwoord meer is wel zou doen

6 likes

Soms ben ik zó panisch om ongepland zwanger te worden. Zij doen het al bij wijze van 20 jaar jaar zonder bescherming en ‘maar’ 9 kinderen :joy:

9 likes

Ze heeft inderdaad gezegd dat ze, als het echt niet meer medisch of financieel verantwoord zou zijn om een kindje te krijgen, dat ze dan wel iets zouden ondernemen en dat ze het in dat geval ook niet erg zouden vinden als zij (of ieder ander) anticonceptie gebruiken.

Zij zien het meer als: als het kan, dan is ieder leven welkom.

Het is overigens niet zo dat de Jelies nr 9 aan het toeval overgelaten hebben, want uit de opmerking van één van de dochters dat ze al een vermoeden had want dat ze via moeder’s account allemaal foto’s van staafjes had gevonden, maak ik op dat er ovulatietesten zijn gedaan.

1 like

Ja, echt bijzonder hoe lief en geduldig zij is. Ik zou met 8 kinderen om me heen echt constant overprikkeld en geïrriteerd zijn :sweat_smile:

6 likes

Ja voor mij ook :sweat_smile: al zullen vader en moeder Jelies allebei vast ook uit grote gezinnen komen, dan weet je denk ik niet anders dan dat het thuis behoorlijk hectisch is

1 like

Hahaha maar echt!

Ik vind het knap dat die mensen überhaupt nog seks hebben. Als ik hele dagen met 8 kinderen thuis zou zijn zou ik savonds denken: laat me met rust, wil slapen :sweat_smile: (dat heb ik al met 1 kind :sweat_smile:)

8 likes