Janneke vertelde ook dat het er na de laatste echt goed over gehad hebben en langer nagedacht hebben omdat dat echt een huilbaby was, dus denk idd dat ze wel ‘iets’ doen.
Johan heeft af en toe wel zin in ‘biologieles’
Ja 2 keer die opmerking, grote puber dat ie is
Gaat de woningbouw nog een flinke klus aan hebben om het weer netjes te krijgen
Ze hebben toch een appartement nu?
Nee ze hebben hun eengezinswoning verkocht en huren nu een appartement ergens in Limburg
Ze hebben toch echt net pas een kindje gekregen?
Ugh wat een vermoeiende mensen
Ja dat gevoel had ik dus ook haha
Arme Quinten 🥲
Kind kan nog niet eens lopen🤣 magoed. Hun leven.
Heb wel te doen met de oudste kinderen. Had de indruk in het laatste seizoen dat, in tegenstelling tot die vader, zij echt veel verantwoordelijkheid op hun dak kregen.
Naja hun keuze
Zij is/zij zijn gewoon verslaafd aan zwanger zijn en baby’s krijgen lijkt het??
Ja
Ze hebben ook beide echt nul geduld met de kinderen die ze al hebben, iig op beeld.
Vond het ook op de camping opvallend dat Stan toen een salade maakte en helemaal opleefde van de complimenten omdat hij normaal maar tussen de pubers en de babies zit. Denk dat hij en dat zusje eronder echt gebaad zouden zijn bij meer persoonlijke aandacht.
Ja precies. Ik snap echt niet wat voor positiefs een negende kind nog toevoegt aan zo’n gezin.
En daarnaast zwaar egoïstisch, denken alleen maar aan zichzelf en niet aan de andere kinderen.
Ja dat meisje zei toen geloof ik ook, toen bleek dat de baby dat speciale broekje aan moest, dat ze het jammer vond want dan kregen zij nog minder aandacht
Oh god nee niet nog een
Ja die moeder moest ook huilen omdat ze niet mee naar binnen mocht met olafs eerste psz ochtend, want het ging allemaal zo snel en dat kleine ging er nu echt vanaf en ze gaat het zo missen etc. Babys zijn een soort vervanging van het kleine kind dat groot wordt lijkt het wel.
Maar ja, wens ze alle geluk toe verder. Mij niet gezien zoveel kinderen.