Op YouTube werden hun vlogs aan me aangeraden. Het lijken wel homevideo’s die gewoon online zijn gezet, maar toch blijf ik kijken Het is zo grappig om te zien dat ze dit allemaal online zetten, ook als ze bijvoorbeeld aan het kibbelen zijn of als Linda halfnaakt de moederdag cadeaus uitpakt. Ze doen zich in de serie of op YouTube in ieder geval niet anders voor, maar bij die vlogs heb ik soms bijna het idee dat je naar hun privé video’s aan het kijken bent en dat voelt een beetje gek.
oh mijn god vloggen ze ook? Ik snap echt niet waar die mensen de tijd en energie vandaan halen om ook nog een youtube-account bij te houden.
Vind het echt bizar dat je er nog een bij doet als je de hele dag aan het zaniken en zeiken bent op elk kind ouder dan 1 jaar
Zou Annemarie van “de mamma van” nu snel volgen ?
Ik zie nu ook dat ze niet meer mee zullen doen met een nieuw seizoen van een huis vol.
Thank god
Heb die vlog gekeken, maar jeetje wat is het saai hahahaha, totaal niet boeiend om te zien wat kind x op de peuterspeelzaal geknutseld heeft en hoe groot je plekje in de auto is als je op vakantie gaat
Haha ja dat denk ik wel. Die lijkt sowieso steeds te hinten op nog een kindje.
Ik zou de vlogs van Sam of die oudere kids wel kijken. Moest zo lachen toen Marlynn (?) ging verhuizen
Wow ja ik zie dat ze allemaal een vlogkanaal hebben??
Ja van de grote kids alleen Quinten. Blijf het zo geinig vinden dat al die kinderen zo op elkaar lijken (dus ook Sam en Ivan, maar ook die kinderen ertussen)
Ja omg wat een bizar gezin is dat. Die namen ook, drie van hun dochters heten Jana, joy-anna en johannah, alsof er niet genoeg meidennamen met de J zijn??
Vergeet (één van de twee) tweelingen niet; Jeremiah & Jedidiah
Of de kleindochters evy jo, evie mae en ivy jane (of welke namen dan ook bij elkaar horen)! En er zullen nog wel heel wat kleinkinderen komen dus wie weet hoeveel varianten er gaan volgen
@Crystalfire oh ja god, dat verzin je toch niet
Moeder Quadackers gaat trouwen met haar nieuwe vriend
De status was wisselend idd, maar goed ze gaan nu trouwen staat op insta
Oh bah vind die vriend echt een nare vent , hoe die ook tegen haar zoon deed.
Ik zag ze laatst hier in het durp lopen, dus ze is nog altijd met die ene imbeciel samen?
Ik zie dat hele bericht nu niet meer staan
Ik denk dat het alweer over is😂 Wat een verrassing.