Een huis vol

Lol 1 snoepje per dag maar dat zoete beleg tellen ze niet mee :yum:

1 like

Ahhh ik vond die reactie van Talitha zo zielig. Heftig hoor, altijd papa om je heen en dan toch dat daten dat dan best spannend en eng is. Liefde voor hun.

6 likes

Ik wil Felice als oppaskind (eigenlijk al die kinderen wel, vind Talitha ook zoooā€™n schat).

1 like

Ja ze zijn echt lief! Ik denk dat Jay wel een oppas kan gebruiken haha

1 like

Vink! Volgens mij heette die moeder willy of hetty ofzo?

1 like

Dat snap ik ook niet helemaal neeā€¦
Vind ook dat hij er wel heel makkelijk over denkt.

Hoe kon Thaila gisteren nou zeggen dat die jurk voor haar gemaakt is?? De kwabben hangen over de bovenkant, er was er sowieso wel een die beter zat.

3 likes

Ik vond het wel sneu hoe weinig mensen er in die kerk zaten.
Al die lege bankenā€¦

Ja inderdaad, de bovenkant zit echt niet mooi! Is ie ook nog de ringen vergeten. :joy:

1 like

Ik word heeelemaal gek van die krijsende kutkinderen.

5 likes

Iedereen in zā€™n jas ook bij die bruiloft, haha

1 like

Hahaha alles over wat hier gezegd is over die trouwerij dacht ik ook :joy:

Zo jammer dat het weer is afgelopen.
Zelfs mijn vriend vindt Felice schattig.

Ik vind die junior zo erg op zijn vader lijken

1 like

Ik vind echt al die kinderen een kopie van de vader, behalve die meisjes met wat lichter haar

1 like

Ik zou persoonlijk gek worden van zoā€™n kind als Madelief, die om elke scheet gaat mieperen en huilen. Vind het ook een gek contrast met de rest van de Nagelkerk-kinderen, die allemaal heel zelfstandig en volwassen overkomen.

4 likes

Ik herken haar gedrag wel van mijn dochter. Het lijkt me best lastig om al je grote broers en zussen dingen zien doen die jij nog niet kan/mag. Je wil laten zien dat je er ook bent en dat helaas op een manier doet die dan zo negatief is voor de omgeving.

1 like

Volgens mij is het al eerder genoemd, maar heeft een van die jongste jongetjes van de Buddenbruckjes ook iets? Ik zie hem alleen maar heen en weer gaan op de bank/in de auto/op een stoel, een soort tic. Ik lijkt ook nooit iets te zeggen en een beetje in zichzelf gekeerd?

Ja, vroeg ik me ook af! Vraag me af of hij autistisch is

Ja, daar dacht ik ook aanā€¦
vraag me wel af of die kinderen wel genoeg aandacht krijgen. Net zoals dat die vader niet wist welk niveau dat jongetje ging doen op de middelbare school. Had ik zelf niet heel leuk gevonden als mā€™n vader dat niet van mij had geweten

2 likes

Ik dacht inderdaad ook aan autisme.

Ik vind trouwens dat die vader Ć¼berhaupt weinig weet van zā€™n kinderen. Er waren nog wel wat meer momenten geweest dat hij dan iets niet wist