Een huis vol

Waarom heeft Sophie ALTIJD die zonnebril op haar hoofd? Ook tijdens het gourmetten?

En Félice ik wil haar hebben hoe schattig kan een kind zijn :heart_eyes:

8 likes

Ze schijnt een oogafwijking te hebben. Daarom die zonnebril.

Oh oei bij die mogelijkheid had ik niet stilgestaan :speak_no_evil:

1 like

Er is een doneeractie gestart om Jay financieel een stukje te helpen.

https://www.ad.nl/rotterdam/fan-van-een-huis-vol-zet-doneeractie-op-voor-papa-jay-een-steuntje-in-de-rug~a580b814/

Danique is de oudste, misschien kwamen ze erachter dat er al heel veel danique’s waren en dat ze unieker wilde zijn en dit bij elk kind nog een beetje verder hebben doorgevoerd :joy:

2 likes

Wat fijn! Ik zei tijdens de laatste aflevering nog tegen mijn vriend: als iemand nu een actie voor hem opzet dan loopt ‘ie toch zo binnen? En ja dus.
Vond dat daar ook wel heel erg de nadruk op lag de laatste afleveringen, dus het verbaast me niets.

1 like

Dit gaat over een paar minuten over de €20.000, het blijft maar doorgaan!
Mooi om te zien hoor.

Bizar, nog 25 euro maar idd :anguished:

Tis hem zeker gegund. Ik keek wel met argusogen(…? ) naar de horloge van jay in de laatste aflevering.

Ik gun het hem ook wel aangezien het niet makkelijk zou zijn alleenstaand met 5 kinderen, maar ik vind het wel dubbel als mensen geen geld hebben maar wel merkkleding dragen… Dat is ook een kwestie van prioriteiten stellen. Maar goed inmiddels €21.000, dat is natuurlijk ongelofelijk fijn voor hen.

2 likes

Vind het sowieso bijzonder, geen geld maar zitten alle 5 op een sport… en toen het bellen met zn ouders dat mama zei volgend jaar kerst komen jullie hierheen zei hij iets in de trant van ja! En daarna ik ga mn best doen… wordt héel lastig lijkt mij als er meer geld uitgaat dan binnenkomt…

Als ik zo een huis volg mag geloven gaat dat geld hoe dan ook goed besteed worden, misschien gaat hij het zelf wel gebruiken voor de buurt of apart zetten voor zijn kinderen. Denk wel dat daar mooie dingen mee gaan gebeuren in elk geval :slight_smile:

2 likes

Wow er is inderdaad nu al veel geld binnen gehaald. Ik vind het aan de ene kant ook dubbel doordat ze inderdaad allemaal op een sport zitten en de kleding er ook niet goedkoop uitzien. Maarja wij zien natuurlijk alleen wat er wordt uitgezonden en wij kunnen niet in zijn portemonnee kijken. Ik vind het wel mooi dat mensen dit doen.

1 like

Kleding kan natuurlijk ook tweedehands zijn. Ik koop tweedehands en krijg soms ook dingen doorgeschoven voor mijn kinderen. En dat zijn vaak merkkleding die er nog goed uit zien.

1 like

Dat is zeker waar!

1 like

Van dat sport dacht ik ook inderdaad… Maar daarna dacht ik dat dat misschien lullig van mezelf om te denken is want kinderen moeten gewoon op sport kunnen eigenlijk. Zou niet alleen voor mensen met geld moeten zijn. Blijft altijd lastig zulke kwesties

1 like

Omg inmiddels al ruim €25000 zo knap en dat eigenlijk in eeen dag

Ik zie een aantal zeggen ze zitten allemaal op sport. Maar ga je dan tegen het ene kind zeggen dat ie op een sport mag en de ander niet? Mogelijk kan Jay ook geen aanspraak maken op diverse potjes bij de gemeente omdat hij alsnog teveel verdiend.

1 like

Ja dat ben ik met je eens. Ik dacht precies hetzelfde, dat kinderen ook gewoon op een sport moeten kunnen.

1 like

Inmiddels gewoon al 30.000 euro hè… zou me gewoon bezwaard voelen dat aan te nemen?

2 likes