Een huis vol

Iven doet me denken aan Humberto Tan en vind ik hem denk ik daardoor meteen minder sympathiek, zonder een goede reden verder

2 likes

Nou echt he! Die kleding ook, superleuke outfits. Maar waar betalen ze t van, weet iemand wat zij doen voor de kost? Moeder heeft iets van een workshop/creatief bedrijfje, weet iemand wat de vader doet?

1 like

Aha, thanks!

Haha ja hier hebben wij het thuis dus ook nog steeds na al die jaren over! Wij zijn allemaal dyslectisch dus dat maakt het nog grappiger. Ik ingrid, nee zij ingridt. Goed om je spelling te oefenen

2 likes

Nieeet waaar
Misschien qua stem n beetje

Namen ze dat grijze rompertje ook mee? Want die maat was er niet dacht ik
Haha echt deze details

Roze alleen en mutsje

Alleen ik snap niet precies hoe het Amsterdamse appartement eruit ziet… het is met 2 verdiepingen en een ruime woonkeuken dacht ik, 1 badkamer en hoeveel kamers?

1 like

Volgens mij delen zij alle slaapkamers en op ƩƩn van de slaapkamers leken er twee stapelbedden te staan. De ouders slapen in een soort bedstee die ze waarschijnlijk zelf gemaakt hebben.

1 like

Ahh ja zo. Nou het zag er praktisch en mooi uit allemaal

Ja, heel knap hoe ze het doen. Ik begrijp niet hoe of waar ze dan bijvoorbeeld hun kleding opbergen. Of andere spullen en speelgoed voor al die kinderen. Dat balkon zag er heel klein uit en toch zat het hele gezin gezellig even buiten.

1 like

Ondertussen bij de buddenbruckjes groot groter grootst en wel een grote ongezellige chaos

En een kledingkast die nog van de Nagelkerkjes is geweest had ik gespot

1 like

Soms voel ik gewoon die vermoeidheid van Thaila als ik naar die enorme chaos zit te kijken. Maar toch kan zij er vaak ook om lachen en zie je haar genieten van die chaos.

Er staat bij die gezinnen vaak zo’n enorm grote pan aardappels op vuur en ik vraag me dan af hoe ze die afgieten. Ik zou dat echt niet kunnenšŸ˜‚

Wat bedoel je met de kledingkast van de Nagelkerkjes?

2 likes

In een van de YouTube videos van de Nagelkerkjes kwamen eens de Buddenbruckjes op de koffie en vlaai en kregen toen ook spulletjes mee oa foeilelijke kledingkasten; felrood met bloemetjes oid. En die herkende ik weer in de aflevering

3 likes

Klopt en vlg mij kom je binnen en neem je de trap naar beneden? Dus een maisonnette maar had ik niet eerder gezien, dat je op de 2e verdieping binnenkomt

Zijn cute babykleertjes echt zo duur in Amsterdam of was dit categorie designer??

Ik ben bij de Cudoghams zo benieuwd naar hun inkomen. Hij is kinderboekenschrijver, zij geeft Kinder workshops maar dat ligt/lag stil door Corona. Klinkt niet echt als een vetpot maar ze kunnen wel al die monden voeden met biologisch vegan eten en die kinderen zien er hip uit etc. Maar misschien zijn ze wel heel creatief met geld oid of is Iven een soort Paul van Loon ofzo :sweat_smile: ik vind het intrigerend haha.

Ik heb trouwens het gevoel dat Cynthia elke keer diezelfde stippeljurk aan heeft haha

4 likes

Haha dat laatste had ik in het begin ook.
En ik kan 3 boeken van iven vinden, lijkt me niet een Paul van loon.

Dat was een meisje van de Baumgards, zij was op de fiets door een vrachtwagen aangereden.

Oh wat heftig, dat wist ik niet :scream:

@Bill Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Marcel over Kimberley iets gepost had op fb. Een tijd na de serie en dat het een periode niet zo goed ging met haar. Maar kan er nu niks over terugvinden helaas.

Vegan eten kan natuurlijk wel goedkoop zijn zonder dure dierlijke producten… Al is die plantaardige melk wel weer duur.

En ze hebben denk ik niet heel veel kleding (vaak hetzelfde aan en waar laat je het haha) maar ze zien er wel heel leuk uit!