Trouwens het ging in een eerder seizoen hier over de jelies en dat die kinderen niet zo gezond eten leken te kregen. Viel mij nu weer een beetje op. Croissants, ijsjes, patat, ik zie ze nooit fruit eten. Kan ook gewoon maar net zo lijken natuurlijk. Verder eten ze volgens mij vooral avg met heel veel jus. Beetje hypocriet dat ik hierover begin want ben zelf geen gezonde eter maar met zo’n bult jonge kinderen let je er denk ik automatisch veel meer op.
Ik denk dat we de Adema’s niet meer terug gaan zien aangezien ze gezinnen met minimaal 8 kinderen zoeken.
Schrok er wel beetje van dat ze zei dat hij de enige is die meehelpt van de jongens… denk kom op ff allemaal handjes wapperen
maar ik zat te denken als je investeert in dat huis van de buddenbruckjes zou je er echt zoiets vets van kunnen maken he. Alleen is in verhouding de keuken volgens mij een klein hokje. Maar het hele huis is onderkelderd etc hoe nice. Alleen die buurt ziet er echt heel troosteloos uit. Echt zo’n typisch doods duits stadje. Heel kil. Beetje poolse vibes.