Een huis vol

Ugh ja dit inderdaad. Dat huis is zooo ongezellig en donker. Echt een vreselijk hol.

Die scène met dat bad gisteren, ik moest zo lachen omdat het zo dom was allemaal. Even het laatste ‘beetje’ toch in één keer wegspoelen, is die hele badkamer alsnog overstroomd, en dan ook nog dat natte ding ook door het hele huis slepen. En ik me maar afvragen of dat jongetje die een koekje met zijn mondkapje op probeert te eten echt zo’n niet helder licht is, maar de appel valt duidelijk niet ver van de boom :sweat_smile:

6 likes

Rob is een harde werker met zn bedrijf maar thuis lijkt hij echt niet snugger
Ook met die te zwaar beladen werkwagen, dan moeten die hekken eruit omdat ze naar de dierentuin gingen. Beetje steunen en kreunen toen de zoon die hekken in een laadbak oid gooiden maar waar hij bij meehielp kwam tussen de wagen en bak terecht :sweat_smile:

En daarna in de natte sneeuw naar de dierentuin als enige zonder muts met zn kale koppie hahah En Thaila maar overal oplossingen voor vinden

4 likes

Ik moest zo lachen toen ze met z’n allen naar kickboxles gingen en al laat waren, Rob gewoon even heel rustig een cappuccino ging drinken.
Echt, hoe bedenk je dat en Thalia maar vragen of hij kon helpen.

2 likes

Ja waren dat nou random sokken of vielen die van de kinderwagen?

1 like

Ja geloof uit hun kinderwagen inderdaad, ging zo snel ook

3 likes

Ik vond het ergens een beetje vreemd dat thaila maar 1 koekenpan heeft? Of klink ik dan als een verwende trut. Maar bij zo’n groot gezin, en als je de koekenpan kwijt bent. Dan zou ik denken dat je nog wel ergens anders een pannetje hebt? :grimacing: kan er ook mee te maken hebben dat mn moeder belachelijk veel pannen heeft hoor.

1 like

Bij welk gezin zou je het liefste een weekend doorbrengen?

• Buddenbruckjes
  • Jelies
  • Cudogham
  • Adema’s

0 stemmers

Echt erg eigenlijk maar ik erger me een beetje aan die
Oozie, terwijl dat kind nog maar 3 is. Ik ergerde me toen ook aan Olaf van fam. Kraan

5 likes

Ik vind na het hele seizoen gezien te hebben die Oos ook heel irritant, maargoed bijna iedereen is vast heel irritant als 3 jarige als ze de jongste zijn in een groot gezin met veel oudere broers en zussen die je de hele dag vermaken enzo.

Vind het toch een iets te gemaakt gezin zo alles bij elkaar en bij die Ivan denk ik ook steeds vaker die mag wel ff uitstaan. Vind de moeder wel heel leuk en de oudere kinderen ook.

Zou me prima vermaken met de Buddenbruckjes een weekend, lekker in de jacuzzi, zwembad, lekker pizza buffet, je mag gewoon roken en zuipen, ze zijn wel grappig en je hoeft je niet in te houden, volgens mij zijn ze ook allemaal wel aardig en ze lijken me ook heel gul met gasten.

Edit: Ik vond Olaf idd ook echt een afschuwelijk irritant kind haha, hou echt niet van mondige kinderen.

8 likes

Ik moet bij de Buddenbruck kindjes altijd aan Pluk van de Petteflet denken. Heb al een zwak voor dat accent, dat zooitje ongeregeld en dat ze toch af en toe inventief zijn, die jongen die zijn moeder altijd helpt. Die 1 na oudste jongen die emo werd toen zijn moeder was opgenomen. Toetie die overal maling aan heeft. Ik ben zelf enig kind maar in onze bredere familie wel een aantal gezinnen met veel kinderen (niet zoveel) en heerst ook beetje zelfde gevoel; hop de dag door komen met een beetje entertainment, grote pannen, positieve houding (voorzover ik kan zien) maar verder niet heel pretentieus ofzo

Missch impopulaire mening hier maar ik heb ook zwak voor de Kraantjes;
Die middelste en oudste kinderen zijn zo droog. Die jongste niet zo

5 likes

Ik mis echt de Deijsjes, wat was dat altijd genieten. Die Jordy tattoos is misschien wel mn fave aflevering, god wat een gedrochten die ontwerpen

2 likes

Kunnen de Buddenbruckjes niet gewoon een keer in de week een schoonmaker laten komen

Ik wilde weten hoe het met ze was dus dacht meld me ff aan voor hun Facebook fanclub en dan weer eruit (is besloten groep)

Maar na aanmelding moest ik allemaal vragen over de familie invullen en denk dat ik daarop een onvoldoende heb gehaald want ik heb nog geen melding en ook geen toegang hahahaha ik wist ook echt al die dingen niet hoor

5 likes

Hahahaha sund, ik wil ook echt weten hoe het met ze gaat. Had hier ook smeuïge verhalen gehoord over dat die pa echt een engnek was met alcoholproblemen en al die kids die hem niet meer wilden zien enzo.

Zou ook echt niks over ze weten, weet alleen dat Jordy op nr.1 staat, ze voor Jordy een C-volkszangerartiest hadden geregeld en ze hun kerstcadeau’s bij de wibra gingen kopen

4 likes

Ik ben echt fan van de vierling. Ze zijn zo schattig. Hoop dat m’n toekomstige kind ook zo wordt (maar ik hoef er geen vier, haha). Vind de Adema’s sowieso een heel leuk en warm gezin.

6 likes

Haha jaa Hiske en de naaktslak :heart:

1 like

Wacht maar tot de laatste aflevering​:sob::rofl:.

Verder wel echt leuk hoor 6 dochters. Wat een rijkdom🙌 Ik denk dan ook aan de toekomst. Hoe leuk is het om 5 zussen te hebben waar je van alles mee kan doen, ff met je 5 zussen naar de club ofzo. Vet gezellig.

5 likes

Ik ben iets later begonnen met kijken, maar is Rob nu een nieuw behang aan het plakken over een oud behang? :exploding_head:

Oosie klinkt ook alsof hij elke dag op een festival staat te schreeuwen😂 dat stemmetje. Vind het wel wat hebben, cute.

Die familie Vink weet ik ook nog. Ik ken iemand die jaaaaren geleden verhuisd is omdat die familie zoveel overlast veroorzaakte

2 likes

Och dat was echt net de familie Flodder

2 likes