Een huis vol

Ja :joy: echt zo’n gore keto maaltijd

1 like

Vooral dat stuk brie, hoe kom je erop. :joy:

Wat was dat voor soepje onderin :sob:

2 likes

Ik post echt teveel in dit topic :woozy_face: maar ik zat te denken als je investeert in dat huis van de buddenbruckjes zou je er echt zoiets vets van kunnen maken he. Alleen is in verhouding de keuken volgens mij een klein hokje. Maar het hele huis is onderkelderd etc hoe nice. Alleen die buurt ziet er echt heel troosteloos uit. Echt zo’n typisch doods duits stadje. Heel kil. Beetje poolse vibes.

Oh dat behangen over oud behang doen volgens mij best veel mensen. Heb ooit ergens gewoond en wilde het behang eraf en kwam er 4! Lagen tegen. Wtf. En behang eraf halen is niet eens moeilijk.

1 like

In afl 1 deden ze voor 177 euro boodschappen voor 4/5 dagen hahaha

De indeling van dat huis moet op de schop. Want soms zie ik ze ook in een soort rommelig bijhok / bijkeuken zitten.

En nieuwe pannen, jezus hoe kun je met 90 mensen maar 1 koekenpan hebben.

Trouwens hoe willen ze ooit een rustgevende sauna/wellness bedrijf worden met al dat gekrijs van die middelste jongens.

Ja, je wilt een tweede huis kopen maar geen tweede koekenpan? Dat is toch basis stuff die je in huis hebt bij zo’n groot gezin. En die wellness, ik vind het bijzonder dat ze denken dat dat allemaal kan en gaat lukken. Zorgt wel voor leuke TV iig.

Ik ben het 2012 seizoen weer aan het kijken (is blijkbaar de 2e, 1e staat niet meer online) en my god was helemaal vergeten hoe opgepropt zij leefden. Die Deijsjes in die miniscule flat, nog kleiner dan die kleine rijtjeswoning van de Baumgards. Ik zo echt gillend gek worden.

2 likes

Ik volg de cudoghammetjes op insta en echt leuk wat voor activiteiten ze doen met hun kids. Laatst cello les in het park en ff tijdens een overbrugging met de kids schilderen midden op het Museumplein. Leuke creatieve spontane uitjes, ik heb al moeite met een week vakantie activiteiten plannen voor m’n kind.

4 likes

Ik heb dat stuk met Rob en Thaila die dat bad? Willen legen gemist, weet iemand welke aflevering dit is?

Haha ja die kinderen hadden toen gewoon een bed in de schuine wand en dat was t, gewoon in een kast en eigenlijk :joy:

Blijkbaar zijn ze toch niet zo’n dramatische familie. Het blijft tv, lekker knippen en plakken.

4 likes

Welke conflicten? Kan alleen het gedoe rondom Marlynns (?) kamer alleen herinneren, mbt de borg, de klus spullen en het klussen etc

Ik denk toen op vakantie? Toen iedereen shagerijnig was en die vader zei we gaan met z’n alle Marlyn (?) negeren. Haha waarom weet ik dit nog.

3 likes

Oh ja dat was ook vorig seizoen. Toen ging moeder Kraan ook huilen toen er ruzie was.

Missch idd onevenredig veel rondom Marlynn ja terwijl ze vlg mij wel veel mee helpt en een goeie band hebben (vlg insta)

Heb de faq ook ff terug gekeken:

1 like

Hmm ze lijken wel eens beetje pissig op het programma.

Ik keek een klein stukje terug van de fam kraan en ik weet direct weer waarom ik me aan Linda ergerde. Het moet precies zo gaan zoals zij wil en die kinderen worden daar vaak de dupe van of krijgen onterecht op hun kop.

3 likes

Ik kan me dus wel voorstellen dat ze een beetje pissig zijn. Elk gezin wordt toch een beetje getype-cast (chaos bij BB, kuisheid en kneuterigheid bij Jelies, moderne/hippe Cudoghams, welvaart bij Nagelkerkjes) en bij de Kraantjes die een vrij doorsnee gezin zijn (maar samengesteld/veel kids) werden idd dan wel vaak de momenten dat iemand boos/emotioneel was gefilmd, want dat is lekkere tv natuurlijk. Maar daardoor denkt half NL dat er heel vaak ruzie is en dat de kinderen daar de dupe van zijn terwijl dat echt wel mee zal vallen…

Moet wel zeggen dat ik de Adema’s die ik ook redelijk doorsnee vind en waar echt niks gebeurd daardoor wel saai vind :grimacing:

3 likes

Ja maar ik zou ook echtniet weten in welk ‘hokje’ je de Adema’s kunt stoppen.

Ja daar zit wel wat in, dat type casting idd.
Sorry benoem het missh nu voor de 2e keer maar zie ook de Jackson Five muziek bij Cudoghams en andere muziek keuzes haha

Ik denk echter ook wel dat bij de Kraan familie (niet dat ik hier echt wat van kan zeggen maar doe het toch) veel gekibbeld werd/wordt. Dat is in sommige familie dynamieken ook vrij “normaal” en onschuldig. Missch was het 5 min later ook altijd wel goed. Zal vast. En jammer voor hen als ze de leuke momenten minder lieten zien.

Leek versterkt te worden door karakters/leeftijden. Zie tegenstelling Ivan-Linda (hij gaat achterover leunen totdat hij klusjes opgedragen krijgt, vervolgens wordt hij of zij op een gegeven moment geïrriteerd door gebrek aan snelheid of kwaliteit etc), Linda vs. pubers, Ivan vs. pubers en eigenlijk Linda vs overige kinderen: iedereen liep een beetje op zijn tenen omdat het dan zoals hierboven werd beschreven; niet ging zoals Linda wilde. Of omdat niemand echt erkend werd (toch vaak belachelijk maken, wij-zij of schelden).
En soms zelfs ook het ene gezin vs het andere. Dit merkte je bij Sam (missch ook normaal bij samengestelde gezinnen geen idee). Ik vond het ook zo stom dat Linda meerdere keren blijft benoemen; “dat zij en Sam van zooo ver komen”. Hallo die jongen was toen 4 ofzo? No shit dat ie ff wat jaloers was om zijn speelgoed en vader met nieuwe kinderen te moeten delen?
Die kleintjes gaan ook snel huilen (wat normaal is bij die leeftijd snap ik), kortom; veel gedoe.

Op insta en in haar vlogs kan ze het allemaal beter sturen en knippen

1 like

Ja helemaal eens met je post. Ik denk ook dat bij de familie kraan gewoon nou eenmaal veel gekibbeld wordt.

Dit viel me ook op, bij de Adema’s doen ze zo’n vrij neutraal zoetsappig deuntje op de achtergrond:

1 like