Ja en op het einde zat 'ie te klagen over het behang
Ik vind hem dus serieus dezelfde stem hebben als ronnie flex, alleen dan in peuter vorm. Ik denk dat hij zn hese stem van de moeder heeft.
Ik vind Oos dus echt cute en grappig
Vond Olaf veel irritanter, die was altijd aan het krijsen
Nou ik was helemaal benieuwd hoe het met de deijsjes ging en ben nu lid van hun facebook fangroep hahaha! Jordy is trouwens echt heel groot geworden. Leuk om te zien
Waag het niet om 1 verkeerde opmerking te plaatsen want die vader verwijdert je meteen
hahahahaahahah
Ja en aan het bijten. Echt een irritant kind was dat. Oos vind ik ook een leuk kindje!
Jij wel!!!
Ik mag er nog steeds niet in huilen
valt het jullie ook op dat bij de cudoghams alleen gefilmd wordt in de woonkeuken/woonkamer? met al die kinderen en ouders op die 10m2, krijg het er echt benauwd van joh
Heb je ook iets verkeerds gevraagd oid?
Ze hebben ook alleen maar 1 klein bankje, kan je nooit eens lekker bank hangen daar
ja precies! en twee ongemakkelijk uitziende design stoelen haha
En dan ook nog die cameralui erbij. Ik zou gillend gek worden. Maarja het scheelt vast veel dat die kinderen ermee zijn opgegroeid. Het lijkt me heel lastig als je niet echt lekker ff kunt afzonderen ergens. En hebben ze 1 toilet? Ze moeten maar buikgriep krijgen.
Maar ze hebben ook wel op het balkon gefilmd en stukjes in de slaapkamer. Ze filmen trouwens bij niemand in de badkamer ofwel?
Denk wel dat als je opgroeit in een vol huis je eraan gewend raakt. De buddenbrucks woonden eerst ook klein en nu hebben ze enorme slaapkamers en iedereen kon een eigen krijgen maar al die jonge kinderen wilden met 3 of 4 op een kamer alsnog.
Denk dat als je dat gewend bent je een ‘gewoon’ gezin met 2 kinderen heel saai kan gaan vinden, weinig reuring.
Ik heb iets over die moeder gevraagd, gewoon een normale vraag… hoe is het met ingridt oid. Ik zou nooit iets gemeens schrijven. Was meteen eruit
Vroeger vond ik het altijd zielig als kinderen een slaapkamer moesten delen, terwijl, waar hebben we het over. Ze slapen er meestal alleen. Snap wel als ze in de puberteit komen een eigen plekje willen maar op zo’n basischoolleeftijd who cares.
En die 2 roze ovenschotels zie ik ook elke keer
Trouwens het ging in een eerder seizoen hier over de jelies en dat die kinderen niet zo gezond eten leken te kregen. Viel mij nu weer een beetje op. Croissants, ijsjes, patat, ik zie ze nooit fruit eten. Kan ook gewoon maar net zo lijken natuurlijk. Verder eten ze volgens mij vooral avg met heel veel jus. Beetje hypocriet dat ik hierover begin want ben zelf geen gezonde eter maar met zo’n bult jonge kinderen let je er denk ik automatisch veel meer op.
Ik denk dat we de Adema’s niet meer terug gaan zien aangezien ze gezinnen met minimaal 8 kinderen zoeken.
Buddenbruckjes en jelies sowieso, de ademas an zich vind ik een leuk gezin, lieve ouders, lieve kinderen. Maar toch saai om naar te kijken. Ze doen ook genoeg maar ik weetniet waar het aan ligt. Cudogham vond ik wel prima maar hoeft voor mij niet zozeer terug in het volgende seizoen, al denk ik dat dat wel gebeurd en er sowieso 1 gezin eruit moet toch? Of hebben ze er ook wel eens 5 gevolgd?
Mn vriend die wel eens met een half oog mee keek en er geen reet van verstaat dacht dat iven 1 van de kinderen was haha sukkel.
Ik zou dan ook Adema’s (blijft gewoon leuk om de vierling te volgen vind ik), Buddenbrucks en Jelies kiezen. Cudogham, Nagelkerke en Baumgard vind ik saai. Kraantjes vond ik vorige keer al veel minder leuk door de ouders. En bij familie Q en Deijs is/was het tokkiegehalte te hoog, zou idd gewoon zielig zijn om hun weer zendtijd te geven.