Ja daar zit wel wat in, dat type casting idd.
Sorry benoem het missh nu voor de 2e keer maar zie ook de Jackson Five muziek bij Cudoghams en andere muziek keuzes haha
Ik denk echter ook wel dat bij de Kraan familie (niet dat ik hier echt wat van kan zeggen maar doe het toch) veel gekibbeld werd/wordt. Dat is in sommige familie dynamieken ook vrij “normaal” en onschuldig. Missch was het 5 min later ook altijd wel goed. Zal vast. En jammer voor hen als ze de leuke momenten minder lieten zien.
Leek versterkt te worden door karakters/leeftijden. Zie tegenstelling Ivan-Linda (hij gaat achterover leunen totdat hij klusjes opgedragen krijgt, vervolgens wordt hij of zij op een gegeven moment geïrriteerd door gebrek aan snelheid of kwaliteit etc), Linda vs. pubers, Ivan vs. pubers en eigenlijk Linda vs overige kinderen: iedereen liep een beetje op zijn tenen omdat het dan zoals hierboven werd beschreven; niet ging zoals Linda wilde. Of omdat niemand echt erkend werd (toch vaak belachelijk maken, wij-zij of schelden).
En soms zelfs ook het ene gezin vs het andere. Dit merkte je bij Sam (missch ook normaal bij samengestelde gezinnen geen idee). Ik vond het ook zo stom dat Linda meerdere keren blijft benoemen; “dat zij en Sam van zooo ver komen”. Hallo die jongen was toen 4 ofzo? No shit dat ie ff wat jaloers was om zijn speelgoed en vader met nieuwe kinderen te moeten delen?
Die kleintjes gaan ook snel huilen (wat normaal is bij die leeftijd snap ik), kortom; veel gedoe.
Op insta en in haar vlogs kan ze het allemaal beter sturen en knippen