Een huis vol

Ik zag net pas de aflevering dat de Adema’s naar de kapper gingen en daarna naar de stad voor schoenen. Dat shot dat ze allemaal door de winkelstraat lopen en alleen die vierling een mondkapje op had? Bij de kapper ook al. Vond dat heel apart om te zien maar waarschijnlijk willen die meiden het gewoon graag dragen. :rofl:

1 like

Heeft iemand nog een aanrader voor echt een leuk seizoen van een huis vol? Heb de afgelopen 2/3 jaar al gezien maar zit er zo in na dit seizoen dat ik het jammer vind dat het al over is hahah

Als je de afgelopen 2/3 jaar al hebt gezien zou ik gewoon bij het eerste seizoen dat online staat beginnen en dan kijken tot waar je het gezien hebt? Is niet dat het 30 seizoenen zijn :joy::heart:

2 likes

Moeder van dat bakkersgezin van een paar seizoenen geleden

Goh sorry dat ze je nachtrust hebben verstoord door de sirenes aan te zetten :woozy_face: idiote opmerking, dan ben je echt wereldvreemd

8 likes

Zij is überhaupt echt wereldvreemd, lekker van Jan zijn centen leven als een koningin en 1 x per maand de salarisadministratie van de werknemers van de bakkerij uitprinten. Nagels doen, ff bij Jan kijken en beetje vloggen verder. Iemand met zoveel tijd die zo weinig met de kinderen doet…

Ik ben nu aan seizoen 16 begonnen, met de familie Vink

3 likes

Ik vind die eerste seizoenen met de Deijsjes echt heerlijk

5 likes

Dit is echt al een super goeie tip, was al niet echt van fan ze maar als ik dit hoor kan ik dat mooi overslaan. Thanks!!

1 like

Ja vind haar ook wel een lege huls Indd. Ze ging laatst ook verdedigen dat ze een samenwerking hadden met Amazon: “want de overheid grijpt heus wel in als het zo slecht is en mensen kiezen ervoor om bij dat bedrijf te blijven”. Hoe kun je nou zoiets doms zeggen haha jezus man

2 likes

Na de Amazon gate heb ik haar ontvolgd, het was zó dom geprivilegieerd gezwets!!

Zij weet echt niks van de echte wereld lijkt het.

1 like
Laatste aflevering

Pasgeboren kindje bij de fam Jelies. De vader spreekt het uit als Djoanie en de moeder als Joooni, wanneer ze de kinderen bellen.

1 like

Zo ja dat eten we thuis met 3 man :sob::sob:

Ze hadden volgens mij later op het strand drie grote taarten om haar verjaardag te vieren! Was inderdaad ook verbaasd om dat mini taartje, haha.

5 likes

De ouders van Jan zijn ook loaded

Ja ik weet er het fijne niet vanaf maar heb wel eens in een vlog het huis en tuin van opa en oma nagelkerke gezien en ze hebben bijv een tuin met een zonnepanelen veld, verder echt een heerlijke tuin met zeeën van ruimte voor de kinderen; trampoline, voetbalveld etc

Vind het inderdaad ook heel knap dat ze financieel nu nog goed zitten want lukt idd niet iedereen die n goed start heeft gehad. Maar dat is vooral door hardwerkende Jan.

1 like

Jaaa precies dat! Zij zijn echt niet geloofwaardig meer, die vader altijd hautain doen over FaBrIeKsIJsjEs, maar geen nee kunnen zeggen tegen een Ola vriezer vol ijs :joy:

2 likes

Zo leuk hoe blij de Jelies kids zijn met hun cactusje haha.

6 likes

Harrie die een speciaal plekje met verlichting voor m zocht❤️

17 likes

Miguel?? :open_mouth:

1 like

Nee dat is de oudste

1 like

Och ja ik haal die 2 altijd door elkaar. Inderdaad Yorrien was eerst veel behulpzamer. Nu loopt ie er ook vreemd bij?? Wafelpatroon in de haren, trainingspak en ging wandelen (vooruit gesleurd door de hond) met die vaderdagwandeling in soort birckenstocks pantoffels??

3 likes