Impopulaire mening maar ik zou kraan echt graag terug zien. In dat huis is er altijd wel wat aan de hand en ze hebben net weer een baby (toch?) En ja ik kan me dan lekker aan Linda ergeren.
Ja ik ben ook fan van de Kraantjes. Al is het maar doordat ze veel kibbelen ofzo, leuke reality
Ik spoel de Adema’s altijd door, vind ik ook te picture perfect ofzo.
Dan toch Buddebruckjes en Jelies
Zie overigens bij de Buddebruckjes ook vrij weinig fruit voorbijkomen (wel koolhydraat arm dieet nu ivm afvallen). Toch lastig zeggen want we kijken niet 24/7 mee en is ook soort van mommy-family shamen om zo op een afstandje conclusies te trekken denk ik
Ja dat is ook zeker zo je ziet het van een afstand. Maar in al die afleveringen zag ik ze gewoon nog nooit fruit eten bij de jelies. En ik heb ook nog in geen enkel seizoen een lastige/moeilijke eter gezien? Misschien ben ik een beetje verrast erdoor omdat wij dat als kinderen wel waren. Niet zozeer om welk eten, maar om überhaupt het eten naar binnen te krijgen. Ik vond 1 boterham al teveel gedoe en teveel tijd en Jesus dat kan ook een strijd opleveren. Ik had gewoon van nature heel weinig eetlust. Maar dat heb ik echt bij niemand nog gezien?! Dus ik dacht wauw, wat was ik dan irritant. Viel meer hoor, ik kreeg van die dingen bij in de yoghurt en hap slik weg en ik rende weer naar buiten.
Ik heb ook vaak huilend aan tafel gezeten omdat ik nog een paar happen moest nemen. Echt heel raar want I love eten maar ik moest er als kind niks van weten vond het zo saai.
@Jumpsuit inderdaad, ik was zelf ook een moeilijke eter maar dan toch wel bij groentes en eten zoals bami bijv (als ik moeilijk kon achterhalen wat wat is). Ik heb de indruk dat sommige ouders wat gevoeliger zijn voor okay in beeld komen (snap ik wel) en dat ze ook van tevoren missh tegen de kinderen zeggen; de film ploeg komt vanavond, doen jullie een beetje rustig. En dus ook een gerecht kiezen dat een beetje in de smaak valt bij iedereen
Ik vind de Buddenbruckjes echt heerlijk. Beetje koffie drinken terwijl er dikke haast en chaos is, kelder blank laten lopen omdat je te ongeduldig bent. Lekker behangen over je oude behang. Vgm kunnen ze echt wel lachen om hun eigen chaos en hectiek hahahahahah
ik moest zo lachen toen hij zei dat olijven echt heerlijk zijn, en daarna die moeder van willen jullie citroen of lavendel, hij: koekjes. en die moeder van ja deze ruikt wel een beetje naar koekjes en hij van ja doe maar.
Die kast met haar accessoires bij de Adema’s, wauw zoveel en zo netjes geordend!
Omg stuk, Rob en Xaviee helemaal kibbelen en stem verheffen, Thaila vindt het goed en gezellig ofzo dat ze samen werken Schrok er wel beetje van dat ze zei dat hij de enige is die meehelpt van de jongens… denk kom op ff allemaal handjes wapperen
Ja echt zo’n gore keto maaltijd
Vooral dat stuk brie, hoe kom je erop.
Wat was dat voor soepje onderin
Ik post echt teveel in dit topic maar ik zat te denken als je investeert in dat huis van de buddenbruckjes zou je er echt zoiets vets van kunnen maken he. Alleen is in verhouding de keuken volgens mij een klein hokje. Maar het hele huis is onderkelderd etc hoe nice. Alleen die buurt ziet er echt heel troosteloos uit. Echt zo’n typisch doods duits stadje. Heel kil. Beetje poolse vibes.
Oh dat behangen over oud behang doen volgens mij best veel mensen. Heb ooit ergens gewoond en wilde het behang eraf en kwam er 4! Lagen tegen. Wtf. En behang eraf halen is niet eens moeilijk.
In afl 1 deden ze voor 177 euro boodschappen voor 4/5 dagen hahaha
De indeling van dat huis moet op de schop. Want soms zie ik ze ook in een soort rommelig bijhok / bijkeuken zitten.
En nieuwe pannen, jezus hoe kun je met 90 mensen maar 1 koekenpan hebben.
Trouwens hoe willen ze ooit een rustgevende sauna/wellness bedrijf worden met al dat gekrijs van die middelste jongens.
Ja, je wilt een tweede huis kopen maar geen tweede koekenpan? Dat is toch basis stuff die je in huis hebt bij zo’n groot gezin. En die wellness, ik vind het bijzonder dat ze denken dat dat allemaal kan en gaat lukken. Zorgt wel voor leuke TV iig.
Ik ben het 2012 seizoen weer aan het kijken (is blijkbaar de 2e, 1e staat niet meer online) en my god was helemaal vergeten hoe opgepropt zij leefden. Die Deijsjes in die miniscule flat, nog kleiner dan die kleine rijtjeswoning van de Baumgards. Ik zo echt gillend gek worden.
Ik volg de cudoghammetjes op insta en echt leuk wat voor activiteiten ze doen met hun kids. Laatst cello les in het park en ff tijdens een overbrugging met de kids schilderen midden op het Museumplein. Leuke creatieve spontane uitjes, ik heb al moeite met een week vakantie activiteiten plannen voor m’n kind.
Ik heb dat stuk met Rob en Thaila die dat bad? Willen legen gemist, weet iemand welke aflevering dit is?
Haha ja die kinderen hadden toen gewoon een bed in de schuine wand en dat was t, gewoon in een kast en eigenlijk
Welke conflicten? Kan alleen het gedoe rondom Marlynns (?) kamer alleen herinneren, mbt de borg, de klus spullen en het klussen etc