'Mmmh nee, hier staat ‘ie een beetje alleen’… Zo zoet!
Ik vind dit ook van hun oudste dochter! Alleen zie je die nu bijna niet meer.
Zij is sowieso heel weinig in de serie te zien geweest toch? Ging op zichzelf wonen
Iemand schreef hier al eerder dat moeder Jelies die kinderen écht ziet. Ik vind dat zo knap, met zoveel kinderen.
Zij werkte eerder toch in een soort vishandel? Daar was ze helemaal gelukkig mee. Maar zie je nu niks meer van terug?
Volgens mij was dat een soort seizoenswerk toch?
Ik vind haar ook heel lief inderdaad, echt een warm gezin.
ik moet steeds zo lachen om Alex (Adema), omdat ik hem echt het toppunt van kneuterig vindt (omg error is dit vindt of vind?). Ook z’n stem en dan vooral z’n Halloooooo zo de hoogte in. Volgens mij is hij wel altijd chill en redelijk vrolijk.
thanks haha, ik zei vandaag ook ‘loopte’ tegen iemand gaat top
Als die voice-over nog 1x nesteldrang zegt ga ik gillen
Voor de liefhebbers
Benodigdheden:
- Macaroni
- Fles tomatensaus
- Stroganoff kruidenmix
- Macaroni kruidenmix
- Blikje smack
- Gehakt
- Verse groenten
Oja die kruidenmixen dat was ook vorig seizoen toen die dochters dat gingen kopen in de supermarkt. Stroganoff door de macaroni? En ook ‘verse groenten’, maakt niet uit welke?
Ik hou van het feit dat ze gak zeggen ipv gehakt
Zo duur voor een poeder! Zelf kruiden is 10 x lekkerder en goedkoper… Janneke lees mee
stognof hebben jullie dat?
die medewerkers ook van ehhh nee
Awwwww ik zit die aflevering met het tuincentrum te kijken, maar ik ben gewoon ontroerd door hoe oprecht blij en gelukkig Johan en Janneke zijn met zo’n plant
Ik vind de manier waarop zij in het leven staan echt prachtig.
Ze zijn geweldig. Ik wil ze echt een kaartje sturen maar misschien is dat lame.
Oh ik denk dat ze dat fantastisch zouden vinden hoor!
Ja dat denk ik ook, vind ze sowieso heel dankbaar overkomen, mooi gezin
Volg je ze op insta? Want ze krijgen wel vaker post en reageren daar heel lief op
Dat keto dieet van de bb’s, je mag geen brood, pasta of broodjes (?) maar wel pepsi?