Ik denk toen op vakantie? Toen iedereen shagerijnig was en die vader zei we gaan met z’n alle Marlyn (?) negeren. Haha waarom weet ik dit nog.
Oh ja dat was ook vorig seizoen. Toen ging moeder Kraan ook huilen toen er ruzie was.
Missch idd onevenredig veel rondom Marlynn ja terwijl ze vlg mij wel veel mee helpt en een goeie band hebben (vlg insta)
Heb de faq ook ff terug gekeken:
Hmm ze lijken wel eens beetje pissig op het programma.
Ik keek een klein stukje terug van de fam kraan en ik weet direct weer waarom ik me aan Linda ergerde. Het moet precies zo gaan zoals zij wil en die kinderen worden daar vaak de dupe van of krijgen onterecht op hun kop.
Ik kan me dus wel voorstellen dat ze een beetje pissig zijn. Elk gezin wordt toch een beetje getype-cast (chaos bij BB, kuisheid en kneuterigheid bij Jelies, moderne/hippe Cudoghams, welvaart bij Nagelkerkjes) en bij de Kraantjes die een vrij doorsnee gezin zijn (maar samengesteld/veel kids) werden idd dan wel vaak de momenten dat iemand boos/emotioneel was gefilmd, want dat is lekkere tv natuurlijk. Maar daardoor denkt half NL dat er heel vaak ruzie is en dat de kinderen daar de dupe van zijn terwijl dat echt wel mee zal vallen…
Moet wel zeggen dat ik de Adema’s die ik ook redelijk doorsnee vind en waar echt niks gebeurd daardoor wel saai vind
Ja maar ik zou ook echtniet weten in welk ‘hokje’ je de Adema’s kunt stoppen.
Ja daar zit wel wat in, dat type casting idd.
Sorry benoem het missh nu voor de 2e keer maar zie ook de Jackson Five muziek bij Cudoghams en andere muziek keuzes haha
Ik denk echter ook wel dat bij de Kraan familie (niet dat ik hier echt wat van kan zeggen maar doe het toch) veel gekibbeld werd/wordt. Dat is in sommige familie dynamieken ook vrij “normaal” en onschuldig. Missch was het 5 min later ook altijd wel goed. Zal vast. En jammer voor hen als ze de leuke momenten minder lieten zien.
Leek versterkt te worden door karakters/leeftijden. Zie tegenstelling Ivan-Linda (hij gaat achterover leunen totdat hij klusjes opgedragen krijgt, vervolgens wordt hij of zij op een gegeven moment geïrriteerd door gebrek aan snelheid of kwaliteit etc), Linda vs. pubers, Ivan vs. pubers en eigenlijk Linda vs overige kinderen: iedereen liep een beetje op zijn tenen omdat het dan zoals hierboven werd beschreven; niet ging zoals Linda wilde. Of omdat niemand echt erkend werd (toch vaak belachelijk maken, wij-zij of schelden).
En soms zelfs ook het ene gezin vs het andere. Dit merkte je bij Sam (missch ook normaal bij samengestelde gezinnen geen idee). Ik vond het ook zo stom dat Linda meerdere keren blijft benoemen; “dat zij en Sam van zooo ver komen”. Hallo die jongen was toen 4 ofzo? No shit dat ie ff wat jaloers was om zijn speelgoed en vader met nieuwe kinderen te moeten delen?
Die kleintjes gaan ook snel huilen (wat normaal is bij die leeftijd snap ik), kortom; veel gedoe.
Op insta en in haar vlogs kan ze het allemaal beter sturen en knippen
Ja helemaal eens met je post. Ik denk ook dat bij de familie kraan gewoon nou eenmaal veel gekibbeld wordt.
Dit viel me ook op, bij de Adema’s doen ze zo’n vrij neutraal zoetsappig deuntje op de achtergrond:
Ik zag net pas de aflevering dat de Adema’s naar de kapper gingen en daarna naar de stad voor schoenen. Dat shot dat ze allemaal door de winkelstraat lopen en alleen die vierling een mondkapje op had? Bij de kapper ook al. Vond dat heel apart om te zien maar waarschijnlijk willen die meiden het gewoon graag dragen.
Heeft iemand nog een aanrader voor echt een leuk seizoen van een huis vol? Heb de afgelopen 2/3 jaar al gezien maar zit er zo in na dit seizoen dat ik het jammer vind dat het al over is hahah
Als je de afgelopen 2/3 jaar al hebt gezien zou ik gewoon bij het eerste seizoen dat online staat beginnen en dan kijken tot waar je het gezien hebt? Is niet dat het 30 seizoenen zijn
Moeder van dat bakkersgezin van een paar seizoenen geleden
Goh sorry dat ze je nachtrust hebben verstoord door de sirenes aan te zetten idiote opmerking, dan ben je echt wereldvreemd
Zij is überhaupt echt wereldvreemd, lekker van Jan zijn centen leven als een koningin en 1 x per maand de salarisadministratie van de werknemers van de bakkerij uitprinten. Nagels doen, ff bij Jan kijken en beetje vloggen verder. Iemand met zoveel tijd die zo weinig met de kinderen doet…
Ik ben nu aan seizoen 16 begonnen, met de familie Vink
Ik vind die eerste seizoenen met de Deijsjes echt heerlijk
Dit is echt al een super goeie tip, was al niet echt van fan ze maar als ik dit hoor kan ik dat mooi overslaan. Thanks!!
Ja vind haar ook wel een lege huls Indd. Ze ging laatst ook verdedigen dat ze een samenwerking hadden met Amazon: “want de overheid grijpt heus wel in als het zo slecht is en mensen kiezen ervoor om bij dat bedrijf te blijven”. Hoe kun je nou zoiets doms zeggen haha jezus man
Na de Amazon gate heb ik haar ontvolgd, het was zó dom geprivilegieerd gezwets!!
Zij weet echt niks van de echte wereld lijkt het.
Laatste aflevering
Pasgeboren kindje bij de fam Jelies. De vader spreekt het uit als Djoanie en de moeder als Joooni, wanneer ze de kinderen bellen.
Zo ja dat eten we thuis met 3 man
Ze hadden volgens mij later op het strand drie grote taarten om haar verjaardag te vieren! Was inderdaad ook verbaasd om dat mini taartje, haha.
De ouders van Jan zijn ook loaded