Een huis vol

Ja ik weet er het fijne niet vanaf maar heb wel eens in een vlog het huis en tuin van opa en oma nagelkerke gezien en ze hebben bijv een tuin met een zonnepanelen veld, verder echt een heerlijke tuin met zeeën van ruimte voor de kinderen; trampoline, voetbalveld etc

Vind het inderdaad ook heel knap dat ze financieel nu nog goed zitten want lukt idd niet iedereen die n goed start heeft gehad. Maar dat is vooral door hardwerkende Jan.

1 like

Jaaa precies dat! Zij zijn echt niet geloofwaardig meer, die vader altijd hautain doen over FaBrIeKsIJsjEs, maar geen nee kunnen zeggen tegen een Ola vriezer vol ijs :joy:

2 likes

Zo leuk hoe blij de Jelies kids zijn met hun cactusje haha.

6 likes

Harrie die een speciaal plekje met verlichting voor m zocht❤️

17 likes

Miguel?? :open_mouth:

1 like

Nee dat is de oudste

1 like

Och ja ik haal die 2 altijd door elkaar. Inderdaad Yorrien was eerst veel behulpzamer. Nu loopt ie er ook vreemd bij?? Wafelpatroon in de haren, trainingspak en ging wandelen (vooruit gesleurd door de hond) met die vaderdagwandeling in soort birckenstocks pantoffels??

3 likes

'Mmmh nee, hier staat ‘ie een beetje alleen’… Zo zoet!

2 likes

Ik vind dit ook van hun oudste dochter! Alleen zie je die nu bijna niet meer.

Zij is sowieso heel weinig in de serie te zien geweest toch? Ging op zichzelf wonen

1 like

Iemand schreef hier al eerder dat moeder Jelies die kinderen écht ziet. Ik vind dat zo knap, met zoveel kinderen.
Zij werkte eerder toch in een soort vishandel? Daar was ze helemaal gelukkig mee. Maar zie je nu niks meer van terug?

5 likes

Volgens mij was dat een soort seizoenswerk toch?

Ik vind haar ook heel lief inderdaad, echt een warm gezin.

ik moet steeds zo lachen om Alex (Adema), omdat ik hem echt het toppunt van kneuterig vindt (omg error is dit vindt of vind?). Ook z’n stem en dan vooral z’n Halloooooo zo de hoogte in. Volgens mij is hij wel altijd chill en redelijk vrolijk.

15 likes

thanks haha, ik zei vandaag ook ‘loopte’ tegen iemand gaat top :thumbsup:

1 like

Als die voice-over nog 1x nesteldrang zegt ga ik gillen

1 like

Voor de liefhebbers

5 likes

Benodigdheden:

• Macaroni
  • Fles tomatensaus
  • Stroganoff kruidenmix
  • Macaroni kruidenmix
  • Blikje smack
  • Gehakt
  • Verse groenten

Oja die kruidenmixen dat was ook vorig seizoen toen die dochters dat gingen kopen in de supermarkt. Stroganoff door de macaroni? En ook ‘verse groenten’, maakt niet uit welke? :rofl:

5 likes

Blijkbaar is dit een ding.

3 likes

Ik hou van het feit dat ze gak zeggen ipv gehakt

1 like

Ik vond die scène dat die meiden boodschappen deden zo leuk, ze hadden nogal moeite met het woord stroganoff

6 likes