Een huis vol

Daar staat dat dieet toch om bekend😭 geen koolhydraten maar wel 300 kilo kaas naar binnen werken.

2 likes

Ja maar in pepsi zitten toch ook super veel kh
 het was geen pepsi max ofzo

2 likes

Ik zit hier gewoon te janken bij de bevalling van Janneke. Wat een liefdevol gezin.

2 likes

Harrie :sob: zo lief jongetje

3 likes

Helemaal sad dat het alweer voorbij is :cry:

3 likes

Dit haalt jeugdtrauma’s naar boven, ik heb door deze macaroni jarenlang gedacht dat ik geen pasta lustte :cold_sweat:

Kan ook montage zijn natuurlijk. Dat ze vooral die stukjes er in laten :thinking:

Ze lijken in bepaalde gezinnen wel elke keer dezelfde kinderen uit te lichten inderdaad.

Struggles of a middle child​:weary: maar je ziet natuurlijk een heel klein fragment van hun leven. Ik denk dat ze niks tekort komen​:pray::pray:

2 likes

Ja herkenbaar. Bij de oudere kinderen hebben ze een eigen verhaallijn (bezig met afstuderen/bijbaan/uit huis etc). Ook zijn ze natuurlijk “mondig” genoeg om erover te vertellen. Het is bij die kleintjes meer dat de ouders hen bezig houden en ah woord zijn over wat die kleine meemaakt, of idd wat schattiger missch worden bevonden en worden gevolgd tijdens het spelen. Het is niet dat Toetie nou diepte interviews geeft haha.
Wel gek dus want sommige “middle childs” krijgen echt maar 3 sec zendtijd vs hun oudere/jongere siblings.

@molotov kreeg de indruk dat die oudste juist bewust was van de camera en het niet heel prettig vond (logisch) om leuk en beleefd te zijn (rondom belletje uitslag), beetje in discussie ging met ouders (tijdens varen etc). Dus Oos is dan ook een goeie afleiding. Hij kreeg wel een leuk cadeau, rijlessen. Leek hij blij mee

Wow die Romano plaatst dit op Facebook. Werd gedeeld in een groep.

2 likes

Heftig, denk ik te lezen. Wat een warrig bericht

Nu moeten instanties wel echt ingrijpen, die moeder is dus al 4 dagen van huis. Al die kleintjes daar 

Ik kwam dit net posten, wat een raar verhaal! En de politie valt niet bij die Kevin in als ze denken dat zij daar tegen haar wil zit? Is toch ook raar

Wordt nu ook bij het lokale nieuws genoemd

Sneu zeg, er is echt ĂĄltijd herres in dat gezin. Vind het echt sneu voor die kids

1 like

Ik mag toch hopen dat er heel veel hulp op dit gezin zit. Ontzettend sneu om dit te lezen maar sowieso vond ik de afleveringen met hen ook erg alarmerend.

2 likes

Dat filmpje klopt van geen kanten :disappointed_relieved: Daar is vast meer aan de hand. Sneu om te zien, ze ziet er niet goed en “helder” uit

2 likes

Heftig wat er allemaal gaande is in dat gezin. Je krijgt toch haast het idee dat ze dit filmpje onder dwang opneemt en plaatst. Zo vaak als ze zegt dat het R. zijn schuld is. Dat zou je toch niet openbaar zeggen over je kind?
Hoop dat de kids veilig zijn en in een stabiele situatie kunnen opgroeien

1 like

Een huis vol is dus genomineerd voor de televisiering, maar bijv. Ook die kraantjes gaan er naartoe want biecht, ik heb een vlog van ze gekeken. Geen aanrader, heel saai, mega slecht filmwerk. Maar zouden ze dan al die gezinnen die ooit hebben meegedaan hebben uitgenodigd?!