Nee volgens mij is het specifiek dat seizoen dat genomineerd is. Volgens mij het coronaseizoen met de Kraantjes, Buddenbruckjes en Jelies?
Ik zag dat het gezin met de vierling ook mag komen, ook al zaten ze niet in het seizoen dat genomineerd is.
Schijnt dat Nadine bij Kevin woont nu en het huis in Heerlen leeggehaald is vanwege huurachterstand en dat de kinderen bij pleeggezinnen zitten Bron: buurtgenoot van hen op facebook. Mocht t waar zijn vind ik het echt bizar dat ze terug bij hem is
Jemig, en die arme kinderen. Kinderen zijn altijd de dupe in zulke situaties
Ik ben in de kinderboerderij en de Kraantjes zijn hier ook. Groetjes
Pas maar op anders kom je misschien nog in hun vlog
Ze waren wel aan het filmen inderdaad. Ik ga ze in de gaten houden
Heel schrijnend.
Denk niet dat ze een dikke verzekering hadden en sowieso niks op het pand zelf want huurhuis en eruit gezet plus huurachterstand.
Die Kevin is wel enorm agressief dus het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als het wraak is ofzo. Hij had eerder ook al foto albums van de vader van de kinderen gejat enzo.
Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet alle afleveringen in 1 keer te kijken op npo plus. Zo verslavend😖
Let it goooooo, ik ga ook gewoon alles kijken hoor
Linda Kraan is hoogzwanger. Deelt elke dag op ig dat ze lopend met de kids naar school gaat, wat ze gaan eten vandaag, hoeveel was ze nog moet doen enz. Dus je kan nog net niet live volgen wanneer ze aan het bevallen is
Inmiddels is ze 41+1 weken zwanger. De laatste vier kids kwamen met ongeveer 41+2, zei ze. Dus het kan elk moment. Ben benieuwd
Ga ik ook doen. #noshame
Huuuh wat is het weer begonnen?
Voor de mensen met npo plus staan alle afleveringen op de app. Op tv begint het maandag 20 december;)
Ik ben het nieuwe seizoen aan het bingen en ik vind de Cudogan en Jelies families toch zoooo leuk💕
De diepvries hamburgers op de barbecue ter waarde van 3 auto’s doen wel een beetje pijn😂🥲
Hahaha hoe die broer van vader Jellies op Vader Jellies leek
En bijna dezelfde stem!
Heeft er iemand gekeken? Of kijkt iedereen vooruit
Dat ontbijt bij de buddenbruckjes, worstjes
En dat appartement ziet er prima uit, snap niet waarom Miguel zo aan het zeuren is.
Ik vind het zo leuk dat de fam Cudogham weer mee doet.