Een huis vol

Zo duur voor een poeder! Zelf kruiden is 10 x lekkerder en goedkoper… Janneke lees mee :rofl:

2 likes

stognof hebben jullie dat?

die medewerkers ook van ehhh nee

3 likes

Awwwww ik zit die aflevering met het tuincentrum te kijken, maar ik ben gewoon ontroerd door hoe oprecht blij en gelukkig Johan en Janneke zijn met zo’n plant :smiling_face_with_three_hearts:

Ik vind de manier waarop zij in het leven staan echt prachtig.

10 likes

Ze zijn geweldig. Ik wil ze echt een kaartje sturen maar misschien is dat lame.

2 likes

Oh ik denk dat ze dat fantastisch zouden vinden hoor!

1 like

Ja dat denk ik ook, vind ze sowieso heel dankbaar overkomen, mooi gezin :smiling_face_with_three_hearts:

Volg je ze op insta? Want ze krijgen wel vaker post en reageren daar heel lief op

Dat keto dieet van de bb’s, je mag geen brood, pasta of broodjes (?) maar wel pepsi? :upside_down_face:

Daar staat dat dieet toch om bekend😭 geen koolhydraten maar wel 300 kilo kaas naar binnen werken.

2 likes

Ja maar in pepsi zitten toch ook super veel kh… het was geen pepsi max ofzo

2 likes

Ik zit hier gewoon te janken bij de bevalling van Janneke. Wat een liefdevol gezin.

2 likes

Harrie :sob: zo lief jongetje

3 likes

Helemaal sad dat het alweer voorbij is :cry:

3 likes

Dit haalt jeugdtrauma’s naar boven, ik heb door deze macaroni jarenlang gedacht dat ik geen pasta lustte :cold_sweat:

Kan ook montage zijn natuurlijk. Dat ze vooral die stukjes er in laten :thinking:

Ze lijken in bepaalde gezinnen wel elke keer dezelfde kinderen uit te lichten inderdaad.

Struggles of a middle child​:weary: maar je ziet natuurlijk een heel klein fragment van hun leven. Ik denk dat ze niks tekort komen​:pray::pray:

2 likes

Ja herkenbaar. Bij de oudere kinderen hebben ze een eigen verhaallijn (bezig met afstuderen/bijbaan/uit huis etc). Ook zijn ze natuurlijk “mondig” genoeg om erover te vertellen. Het is bij die kleintjes meer dat de ouders hen bezig houden en ah woord zijn over wat die kleine meemaakt, of idd wat schattiger missch worden bevonden en worden gevolgd tijdens het spelen. Het is niet dat Toetie nou diepte interviews geeft haha.
Wel gek dus want sommige “middle childs” krijgen echt maar 3 sec zendtijd vs hun oudere/jongere siblings.

@molotov kreeg de indruk dat die oudste juist bewust was van de camera en het niet heel prettig vond (logisch) om leuk en beleefd te zijn (rondom belletje uitslag), beetje in discussie ging met ouders (tijdens varen etc). Dus Oos is dan ook een goeie afleiding. Hij kreeg wel een leuk cadeau, rijlessen. Leek hij blij mee

Wow die Romano plaatst dit op Facebook. Werd gedeeld in een groep.

2 likes

Heftig, denk ik te lezen. Wat een warrig bericht…