Een huis vol

Ik ben er al doorheen, heb geen leven sorry.

2 likes

Ik ook al bijna en ik vind het zo leuk om te kijken elke keer! Ik zou het liefste willen dat die camera’s 4 keer per jaar meedraaien, maar helemaal logisch dat die gezinnen dat niet willen.

Ik vind Johan zo’n ‘ouwe snoeperd’ ik lach me altijd dood om die ondeugende shit die hij uitkraamt

1 like

Pff die Buddenbruckjes met al die vreselijk luide kinderen, en dan loopt er blijkbaar ook nog een kat rond waarvan ze alle kittens wil houden :sob: En waar zijn die twee honden gebleven waar ze nauwelijks naar leken om te kijken?

3 likes

Aflevering 2, preview stukje voor aflevering 3

brengen Taila en Rob dat jongste meisje volgens mij voor het eerst naar school. Taila jenken, Rob keidroog: ‘we brengen ze niet naar de slager ofzo he’ 🥲 deze vent

13 likes

Hahahaha ja wat een figuur is dat hè. In een andere aflevering heeft hij het wel weer netjes en strak en als je dan goed kijkt zie je dat het dus dat heftige wolvenkapsel nog is maar dan in model gebracht. Vond dat wel grappig om te zien

1 like

Hahah hoe hij ook achter die groep aan loopt met z’n jointje en gangsterloop🤣 moest er wel om lachen. (Dacht eerst over welke vrouw heb jij het maar je bedoelt Yoriën lol)

4 likes

Same here hahaha was leuk

Vind iedereen heel leuk behalve Vader Cudogham (Ivan? Eye-ven?) die zichzelf fantastisch vindt en constant zichzelf interviewt voor de camera en Oos die keihard door z’n ouders heen praat als ze tegen de camera praten echt zo fucking irritant, hou je muil :angry:

Vind al hun andere kinderen juist heel sympathiek, zeker Kik en die twee oudere meisjes.

18 likes

Ja ik mis toch echt de Kraanjes hahaha, mis brompot Ivan en Linda die op het punt van een breakdown staat en de twee oudste jongens die altijd op elkaar zeiken en m’n fave Olav

Alleen die oudste dochter vond ik zo saai altijd, daar ging het echt te veel over.

19 likes

Linda is bevallen!:heart_eyes:

2 likes

Omg in 35 minuten! Wat bizar dat dat zo snel kan

3 likes

Lijkt me heel heftig :scream: en de verloskundige niet op tijd dus :sweat_smile:
Fijn voor haar dat ze toch thuis kon bevallen ipv inleiding in het zkh

3 likes

Haha hoe zou zo’n inleiding gaan, 1 druppel hormoon en poef; baby. Als het nu al zo vlot ging :cold_face:

2 likes

Die iven is Idd echt zo overheersend in beeld steeds vergeleken met Cynthia.

Ja ben echt benieuwd hoe die zonder de camera thuis is!

2 likes

Wow, Yorien is veel veranderd tov vorig seizoen zeg. Echt een stuk ouder weer!

Edit: Ik bedoelde Xavier!!! Niet Yorien… Al die namen ook… Haha

1 like

Leuk dat Charienne wat uitgebreider in beeld is! Mooi om te zien.

7 likes

Ligt heel erg aan hoe het loopt en hoe je er zelf bijzit denk ik. Ik vond het ook heeel gezellig om veel kraamvisite te hebben, zeker omdat ik verder echt niks hoefde… Volgens mij vond Janneke het ook wel fijn zo. Anderen blijven weer liever 2 weken in hun bubbel.

Ik wist niet dat kraamhulp zoveel deed. Waarschijnlijk was ook specifiek deze zo?
Deze vrouw vloog rond joh. Was erin, koffie gezet, iedereen ontbijt, flesjes gefixt. Hele huis schoon.

En dan te bedenken dat ze na die “verwen week” weer zelf alles mag doen in huis :sweat_smile:
Maargoed, ze lijkt me wel een lieve vrouw en ik vind het leuk om te zien hoe ze haar kinderen steeds complimenten geeft

1 like