Nu moeten instanties wel echt ingrijpen, die moeder is dus al 4 dagen van huis. Al die kleintjes daar …
Ik kwam dit net posten, wat een raar verhaal! En de politie valt niet bij die Kevin in als ze denken dat zij daar tegen haar wil zit? Is toch ook raar…
Wordt nu ook bij het lokale nieuws genoemd…
Sneu zeg, er is echt áltijd herres in dat gezin. Vind het echt sneu voor die kids
Ik mag toch hopen dat er heel veel hulp op dit gezin zit. Ontzettend sneu om dit te lezen maar sowieso vond ik de afleveringen met hen ook erg alarmerend.
Dat filmpje klopt van geen kanten Daar is vast meer aan de hand. Sneu om te zien, ze ziet er niet goed en “helder” uit…
Heftig wat er allemaal gaande is in dat gezin. Je krijgt toch haast het idee dat ze dit filmpje onder dwang opneemt en plaatst. Zo vaak als ze zegt dat het R. zijn schuld is. Dat zou je toch niet openbaar zeggen over je kind?
Hoop dat de kids veilig zijn en in een stabiele situatie kunnen opgroeien
Een huis vol is dus genomineerd voor de televisiering, maar bijv. Ook die kraantjes gaan er naartoe want biecht, ik heb een vlog van ze gekeken. Geen aanrader, heel saai, mega slecht filmwerk. Maar zouden ze dan al die gezinnen die ooit hebben meegedaan hebben uitgenodigd?!
Nee volgens mij is het specifiek dat seizoen dat genomineerd is. Volgens mij het coronaseizoen met de Kraantjes, Buddenbruckjes en Jelies?
Ik zag dat het gezin met de vierling ook mag komen, ook al zaten ze niet in het seizoen dat genomineerd is.
Schijnt dat Nadine bij Kevin woont nu en het huis in Heerlen leeggehaald is vanwege huurachterstand en dat de kinderen bij pleeggezinnen zitten Bron: buurtgenoot van hen op facebook. Mocht t waar zijn vind ik het echt bizar dat ze terug bij hem is
Jemig, en die arme kinderen. Kinderen zijn altijd de dupe in zulke situaties
Ik ben in de kinderboerderij en de Kraantjes zijn hier ook. Groetjes
Pas maar op anders kom je misschien nog in hun vlog
Ze waren wel aan het filmen inderdaad. Ik ga ze in de gaten houden
Heel schrijnend.
Voor de verzekering ofzo?? Bizar verhaal dit
Denk niet dat ze een dikke verzekering hadden en sowieso niks op het pand zelf want huurhuis en eruit gezet plus huurachterstand.
Die Kevin is wel enorm agressief dus het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als het wraak is ofzo. Hij had eerder ook al foto albums van de vader van de kinderen gejat enzo.
Ik moet mezelf echt tegenhouden om niet alle afleveringen in 1 keer te kijken op npo plus. Zo verslavend😖
Let it goooooo, ik ga ook gewoon alles kijken hoor