Het verbaasde mij dat al die kinderen zo rustig waren bij de manege .
Moet er niet aan denken om zoveel mensen op visite te hebben in je kraam week.
Het verbaasde mij dat al die kinderen zo rustig waren bij de manege .
Moet er niet aan denken om zoveel mensen op visite te hebben in je kraam week.
Heb al een heel groot deel gezien. Ik vond vorig seizoen de familie Cudogham niet zoveel aan om naar te kijken. En nu weer niet. Bij Iven en Cynthia krijg ik van die broer en zus vibes trouwens. En rob en zn opmerkingen, ik kan daar dus om lachen. Zo lomp
Jaaa en zo lief hoe vrolijk Toetie is steeds
Over het geloof en die deuren (heb je dat stuk al gezien)
ā⦠en in India geloven ze in de koeā
Ja hahahaha, omg idd dat wat @Blush zegt. En ik vind zn opmerkingen over zn schoonmoeder stiekem ook heel grappig. Hij zei nu iets van 'ja eh je moeder kan wel op het dak". En in vorige seizoenen heeft hij zoveel van die opmerkingen over zn schoonmoeder gemaakt.
In denk dat het ook erg scheelt dat je er al best een paar hebt. Daarnaast doen de oudsten ook vrij veel in huis.
Ik heb dit al eerder gezegd, love de jellies maar ik blijf het gevoel houden dat ze echt niet al te gezond eten. Wat je als volwassene doet lekker zelf weten maar met van die kleintjes. Een fles cola op tafel tijdens het avondeten. En voor mijn gevoel gewoon heel vaak junkfood. Ik keek een vorig seizoen en daar kregen ze de avond voor vakantie allemaal patat met hamburgers etc. De volgende dag kregen ze als lunch weer patat e hamburgers. En in nog eerder seizoenen zag ik veel snoep. Het lijkt me als je zoveel kinderen hebt je wel vaker iets door de vingers zien maar toch. Is iemand anders dat wel eens opgevallen?
Oja dat klopt ook, echt sommige hadden 6 gaatjes?! Wow echt niet oke, en vind ik ook helemaal niet bij Johan en Janneke passen om daar zo laks mee om te gaan.
Of de buddenbrucks worden minder chaos, of ik wen aan de chaos en vind het veel rustiger vergeleken met eerdere seizoenen.
Ik vond het ook wel grappig dat ze naar dat huis gingen kijken en Rob positief probeerde te zijn āhet is niet verschrikkelijkā en dat hij graag helpt en trots is. 1000 beter dat dan dat gezeik bij de kraantjes toen die dochter ging verhuizen.
Was dit niet bij dat gezin met die bakkers die graag koeken aten? Of beide? Want daar had dat meisje ook kronen over haar melktanden.
Ook gek idd, want Janneke is zo grondig met de schoonmaak haha
Jaaa de nagelkerkjes! Dat vond ik ook zo bizar. Zo jong en dan zoveel gaatjes dat de tandarts denkt okƩ we doen er maar een laag chrome of wat overheen.
Nou dan mag Janneke wat grondiger zijn met de tanden ipv alleen het huis haha.
Blijkbaar geeft Janneke wat minder om āknappeā tanden
Hahaha zān grappen zijn ook zo overduidelijk ingestudeerd, bijna gĆŖnant om te zien
Waarom praat Iven zo veel en zo steeds in de camera pfff
Ja, dat valt mij ook heel erg op! Ook die jongste kinderen eten witte broodjes met hagelslag en chocolade pasta. En inderdaad veel frisdrank. Echt niet gezond, ze mogen daar inderdaad wat beter op letten vind ik
VAMONOS
roept hij ook de hele tijd
euphooooriaaaa
Wel leuk een school op de herengracht
Worden die Amsterdammers nou enthousiast van meeuwen?! Meeuwen zijn het schuim der aarde