Een huis vol

Linda Kraan is hoogzwanger. Deelt elke dag op ig dat ze lopend met de kids naar school gaat, wat ze gaan eten vandaag, hoeveel was ze nog moet doen enz. Dus je kan nog net niet live volgen wanneer ze aan het bevallen is :sweat_smile:

Inmiddels is ze 41+1 weken zwanger. De laatste vier kids kwamen met ongeveer 41+2, zei ze. Dus het kan elk moment. Ben benieuwd :yum:

1 like

Ga ik ook doen. #noshame

Huuuh wat is het weer begonnen?

Voor de mensen met npo plus staan alle afleveringen op de app. Op tv begint het maandag 20 december;)

5 likes

Ik had dit ook niet door!! Omg zin in

2 likes

Ik ben het nieuwe seizoen aan het bingen en ik vind de Cudogan en Jelies families toch zoooo leuk💕

De diepvries hamburgers op de barbecue ter waarde van 3 auto’s doen wel een beetje pijn😂🥲

2 likes

Hahaha hoe die broer van vader Jellies op Vader Jellies leek

21 likes

En bijna dezelfde stem!

2 likes

Heeft er iemand gekeken? Of kijkt iedereen vooruit :frowning:

Dat ontbijt bij de buddenbruckjes, worstjes :sob:
En dat appartement ziet er prima uit, snap niet waarom Miguel zo aan het zeuren is.

Ik vind het zo leuk dat de fam Cudogham weer mee doet.

2 likes

Ik ben er al doorheen, heb geen leven sorry.

2 likes

Ik ook al bijna en ik vind het zo leuk om te kijken elke keer! Ik zou het liefste willen dat die camera’s 4 keer per jaar meedraaien, maar helemaal logisch dat die gezinnen dat niet willen.

Ik vind Johan zo’n ‘ouwe snoeperd’ ik lach me altijd dood om die ondeugende shit die hij uitkraamt

1 like

Pff die Buddenbruckjes met al die vreselijk luide kinderen, en dan loopt er blijkbaar ook nog een kat rond waarvan ze alle kittens wil houden :sob: En waar zijn die twee honden gebleven waar ze nauwelijks naar leken om te kijken?

3 likes

Aflevering 2, preview stukje voor aflevering 3

brengen Taila en Rob dat jongste meisje volgens mij voor het eerst naar school. Taila jenken, Rob keidroog: ‘we brengen ze niet naar de slager ofzo he’ 🥲 deze vent

13 likes

Hahahaha ja wat een figuur is dat hè. In een andere aflevering heeft hij het wel weer netjes en strak en als je dan goed kijkt zie je dat het dus dat heftige wolvenkapsel nog is maar dan in model gebracht. Vond dat wel grappig om te zien

1 like

Hahah hoe hij ook achter die groep aan loopt met z’n jointje en gangsterloop🤣 moest er wel om lachen. (Dacht eerst over welke vrouw heb jij het maar je bedoelt Yoriën lol)

4 likes

Same here hahaha was leuk

Vind iedereen heel leuk behalve Vader Cudogham (Ivan? Eye-ven?) die zichzelf fantastisch vindt en constant zichzelf interviewt voor de camera en Oos die keihard door z’n ouders heen praat als ze tegen de camera praten echt zo fucking irritant, hou je muil :angry:

Vind al hun andere kinderen juist heel sympathiek, zeker Kik en die twee oudere meisjes.

18 likes

Ja ik mis toch echt de Kraanjes hahaha, mis brompot Ivan en Linda die op het punt van een breakdown staat en de twee oudste jongens die altijd op elkaar zeiken en m’n fave Olav

Alleen die oudste dochter vond ik zo saai altijd, daar ging het echt te veel over.

19 likes

Linda is bevallen!:heart_eyes:

2 likes