Omg in 35 minuten! Wat bizar dat dat zo snel kan
Lijkt me heel heftig en de verloskundige niet op tijd dus
Fijn voor haar dat ze toch thuis kon bevallen ipv inleiding in het zkh
Haha hoe zou zo’n inleiding gaan, 1 druppel hormoon en poef; baby. Als het nu al zo vlot ging
Die iven is Idd echt zo overheersend in beeld steeds vergeleken met Cynthia.
Ja ben echt benieuwd hoe die zonder de camera thuis is!
Wow, Yorien is veel veranderd tov vorig seizoen zeg. Echt een stuk ouder weer!
Edit: Ik bedoelde Xavier!!! Niet Yorien… Al die namen ook… Haha
Leuk dat Charienne wat uitgebreider in beeld is! Mooi om te zien.
Ligt heel erg aan hoe het loopt en hoe je er zelf bijzit denk ik. Ik vond het ook heeel gezellig om veel kraamvisite te hebben, zeker omdat ik verder echt niks hoefde… Volgens mij vond Janneke het ook wel fijn zo. Anderen blijven weer liever 2 weken in hun bubbel.
Ik wist niet dat kraamhulp zoveel deed. Waarschijnlijk was ook specifiek deze zo?
Deze vrouw vloog rond joh. Was erin, koffie gezet, iedereen ontbijt, flesjes gefixt. Hele huis schoon.
En dan te bedenken dat ze na die “verwen week” weer zelf alles mag doen in huis
Maargoed, ze lijkt me wel een lieve vrouw en ik vind het leuk om te zien hoe ze haar kinderen steeds complimenten geeft
Het verbaasde mij dat al die kinderen zo rustig waren bij de manege .
Moet er niet aan denken om zoveel mensen op visite te hebben in je kraam week.
Heb al een heel groot deel gezien. Ik vond vorig seizoen de familie Cudogham niet zoveel aan om naar te kijken. En nu weer niet. Bij Iven en Cynthia krijg ik van die broer en zus vibes trouwens. En rob en zn opmerkingen, ik kan daar dus om lachen. Zo lomp
Jaaa en zo lief hoe vrolijk Toetie is steeds
Over het geloof en die deuren (heb je dat stuk al gezien)
“… en in India geloven ze in de koe”
Ja hahahaha, omg idd dat wat @Blush zegt. En ik vind zn opmerkingen over zn schoonmoeder stiekem ook heel grappig. Hij zei nu iets van 'ja eh je moeder kan wel op het dak". En in vorige seizoenen heeft hij zoveel van die opmerkingen over zn schoonmoeder gemaakt.
In denk dat het ook erg scheelt dat je er al best een paar hebt. Daarnaast doen de oudsten ook vrij veel in huis.
Ik heb dit al eerder gezegd, love de jellies maar ik blijf het gevoel houden dat ze echt niet al te gezond eten. Wat je als volwassene doet lekker zelf weten maar met van die kleintjes. Een fles cola op tafel tijdens het avondeten. En voor mijn gevoel gewoon heel vaak junkfood. Ik keek een vorig seizoen en daar kregen ze de avond voor vakantie allemaal patat met hamburgers etc. De volgende dag kregen ze als lunch weer patat e hamburgers. En in nog eerder seizoenen zag ik veel snoep. Het lijkt me als je zoveel kinderen hebt je wel vaker iets door de vingers zien maar toch. Is iemand anders dat wel eens opgevallen?
Oja dat klopt ook, echt sommige hadden 6 gaatjes?! Wow echt niet oke, en vind ik ook helemaal niet bij Johan en Janneke passen om daar zo laks mee om te gaan.
Of de buddenbrucks worden minder chaos, of ik wen aan de chaos en vind het veel rustiger vergeleken met eerdere seizoenen.
Ik vond het ook wel grappig dat ze naar dat huis gingen kijken en Rob positief probeerde te zijn ‘het is niet verschrikkelijk’ en dat hij graag helpt en trots is. 1000 beter dat dan dat gezeik bij de kraantjes toen die dochter ging verhuizen.