Ben ook heel benieuwd!!
Ik eerst, miss bedoel je mij, maar ik ben eruit gegooid. Marcel Deijs heeft echt issues
Ja echt niks boeiends. Hij wil een fanclub om zich heen en als iemand iets over Ingridt vraagt of iets anders ““kritisch”” zegt, ben je er ineens uit.
Vgm heb ik niet eens iets gezegd maar enkel het verkeerde geliked.
Rob gisteren over die botten die ze wel eens tegenkwamen bij het opgraven tijdens zijn werk “Dan moesten we die botten in een emmer gooien, je weet wel, stukjes kraakbeen enzo.”
Ik vind Johan wel een beetje irritant steeds met dat hij niets met baby’s heeft
Aflevering 8
Meine gute, Yoriën die ziet er echt optimaal vercrackt uit. Letterlijk. En dit soort rappen 🥲🥲🥲🥲 dat vind ik echt treurige armoe zoiets.
Net als dat hij na 5 dagen voor het eerst een luier ging verschonen
Oh…nu je het zegt dat zou miss wel kunnen!
Ja en dat geklaag tijdens het eten… Je dochter is pas drie weken oud, natuurlijk huilt ze. En Janneke maar geduldig zijn, met hem en met de baby. Vind Johan geen slechte vent, maar dit trok ik niet zo goed.
Ja inderdaad en ook continue moet erin terug komen wat mannen en vrouwen doen. Net zoals gisteren met die BBQ, Harry moet dit echt leren, dat is wat echte mannen doen.
Ja en dat hij het zo mooi vin dat de vrouw het doet (dus vooral omdat hij het zelf niet hoeft te doen).
Haha Jennie denkt ik kan lekker chillen, zet m’n zusje gewoon voor de tv de hele dag.
En dat hij iets in de trant zei van “je had haar niet moeten voeden” beetje zielig om Janneke daar de schuld van te geven.
Ging wel stuk om Jennie aan de telefoon; wel rustig aan doen, we hebben Johni net
Hij is geloof ik ook gewoon kneiter stoned in deze aflevering hahaha
In élke aflevering waarin hij te zien is.
Haaahaha wat een droogkloot. Het maakt het vaak nog komischer omdat hij het serieus bedoelt , zoals hij over geloven praatte met deuren en India die de koe heeft.
Maar zat hij nou echt een joint in de auto te roken naast rob? Ik dacht wtf zie ik dat goed, of was het een sigaret? En die lucht dan omg, plaatsvervangende schaamte als je je zo gaat voorstellen.
Weer patat bij de jelies haha
Ik mis trouwens wel dit seizoen 1 familie, meestal deden ze er toch vier? Het is een beetje saai zo.
Ik denk dat het eten niet standaard zal zijn. Ik kan me voorstellen dat je na zo’n draaidag met verplichte dingen/uitjes en de drukte eromheen geen zin meer hebt om te koken voor 9 kinderen en dat er dan snel voor makkelijk wordt gekozen. Op instagram komen er altijd hele andere gerechten voorbij.