Was dit niet bij dat gezin met die bakkers die graag koeken aten? Of beide? Want daar had dat meisje ook kronen over haar melktanden.
Ook gek idd, want Janneke is zo grondig met de schoonmaak haha
Was dit niet bij dat gezin met die bakkers die graag koeken aten? Of beide? Want daar had dat meisje ook kronen over haar melktanden.
Ook gek idd, want Janneke is zo grondig met de schoonmaak haha
Jaaa de nagelkerkjes! Dat vond ik ook zo bizar. Zo jong en dan zoveel gaatjes dat de tandarts denkt oké we doen er maar een laag chrome of wat overheen.
Nou dan mag Janneke wat grondiger zijn met de tanden ipv alleen het huis haha.
Blijkbaar geeft Janneke wat minder om âknappeâ tanden
Hahaha zân grappen zijn ook zo overduidelijk ingestudeerd, bijna gĂȘnant om te zien
Waarom praat Iven zo veel en zo steeds in de camera pfff
Ja, dat valt mij ook heel erg op! Ook die jongste kinderen eten witte broodjes met hagelslag en chocolade pasta. En inderdaad veel frisdrank. Echt niet gezond, ze mogen daar inderdaad wat beter op letten vind ik
VAMONOS
roept hij ook de hele tijd
euphooooriaaaa
Wel leuk een school op de herengracht
Worden die Amsterdammers nou enthousiast van meeuwen?! Meeuwen zijn het schuim der aarde
âechte mannenâ
Je bent geslaaaagd, ja echt geslaagddd
Haha ja en Andiamo!
Nee klopt het viel mij ook op. Ik weet dat Janneke in een van de vorige seizoenen wat gewicht wilde verliezen omdat ze zich dan wat beter in haar vel zou voelen.
Het zijn bij hen denk ik meer de gewoontes. Dat witte brood bijvoorbeeld. Avondeten toen met veel witte macaroni met 2 van die kant-en-klaar pakjes, veel gehakt en echt maar 2 paprikaâs en 1 zak gesneden groenten ofzo voor het hele gezin. En nog extra smac erdoor. Met een paar slimme aanpassingen kunnen ze denk ik al veel winst boeken. Bijv. volkoren brood, volkoren macaroni, meer groenten en iets minder vlees.
Mits ze daar behoefte aan hebben. Maar ik schrik echt hoeveel mensen nog bijv. dagelijks wit brood / bolletjes eten terwijl daar echt nul voedingswaarde in zit.
Dit ervaar ik ook zo! Ze zijn allemaal wat liever en rustiger tegen elkaar.
Ja precies. Ik zie het ook bij de Buddenbruckjes, vaak wit brood met chocolade pasta en in de avond hamburgers met patat.
Ik had het er ook met mijn moeder over en zij dacht misschien omdat het natuurlijk veel goedkoper is en makkelijker.
Ben zo nieuwsgierig naar het inkomen van de fam Cudogham. Na het school brengen van Oosie gingen ze gewoon chillen, het kan natuurlijk dat ze nog vakantie hebben. Maar zij had toch een kookstudio en hij schrijft kinderboeken? Lijkt mij niet dat je daar heel veel mee verdient.
Hij is ook presentator bij een Amsterdamse tv zender meen ik? Heb âm vorig jaar wel eens op linkedin opgezocht, nu te lui om te kijken
Oooh slim, ga eens kijken.
Vader doet ook aan animaties geloof ik, in een latere aflevering vertelt hij meer over zijn werk!
Oven is inderdaad best een bekend gezicht hier in Amsterdam! Kende hem ookal vĂČĂČr een huis vol. Presentator, kinderboekenschrijver en volgens mij gaat hij ook weleens langs bij scholen oid.