Een huis vol

Iven*:rofl:

2 likes

Ja dat zei hij inderdaad ook, hij geeft les op scholen (maar waarover geen idee haha)

1 like

Aah Kick en Oos zijn zo lief samen. Ik vind Loïs ook echt een lief en leuk kind.
Het zijn sowieso echt allemaal leuke kinderen in dat gezin vind ik, maar ik vind Loïs altijd eruit springen.

17 likes

Kan het niet voor het grootste deel toeval zijn wat je ziet qua eetpatroon? De camera’s zijn er natuurlijk steeds bij in de vakanties en dagjes uit enzo. Wellicht eten ze op gewone schooldagen veel gevarieerder en gezonder dan het nu lijkt. Er zijn vast genoeg gezonde gezinnen die een dagje pretpark ook starten met witte bolletjes hagelslag of de laatste vakantiedag patat eten.

7 likes

Ja het is inderdaad makkelijk en goedkoop. Ik denk zelf wel dat je ook wel goedkoop en voedzamer kan koken door bijv. een enorme zak rijst te halen en dan een soort saus erbij te maken van uien, tomaten, seizoen groenten. Zoals ze ook vaak doen in de mediterrane keukens. Maar goed dat is meer werk en daar moet je moeite voor willen en kunnen doen. Niet elke dag vlees eten scheelt vast ook geld.
Maar goed voor een deel zal dit ook een moment opname zijn en weten we idd niet hoe hun werkelijke eetpatroon eruit ziet.

2 likes

Haha omg ik ben dus een beetje door eerdere seizoenen gaan kijken en in seizoen 9 doet Johan Fanta in de FLES. Dat kind is 1. Wtf, en Janneke zegt al lachend “dat kan echtniet” hi ha ho. Wist niet dat het zo erg ooit was.
De 2 oudste vertelden een keer wat ze wekelijks aten toen ze boodschappen aan het doen waren en dat was 3 keer patat, 2 keer macaroni, en dan 2 keer ‘luxe’ een ovenschotel. @Joakim
Het lijkt mij bij grote gezinnen handig om gewoon een enorme voorraad gezonde saus bijv. te maken in 1 keer en die vries je dan in delen in.

4 likes

Huh dat laatste is echt wel gek want ik volg dat gezin op instagram en meestal eten ze een Hollands prakje. Dus stamppot sperziebonen ofzo. Macaroni met smac is bij hun wel een klassiekertje ja haha.

Is wel in een eerder seizoen wanneer ze dat vertelden hoor. Zie idd ook vaak avg voorbij komen.

1 like

Ik ging helemaal stuk hoe iedereen ook keek van :unamused:

@Bridgetogantry Ja dat gezeik op elkaar de hele tijd, maar die vader was ook echt nooit blij dus dat hielp sws niet.

2 likes

Ze hadden een Facebookpagina toch? :sweat_smile: @Zemraluani

4 likes

Ben ook heel benieuwd!!

2 likes

Ik eerst, miss bedoel je mij, maar ik ben eruit gegooid. Marcel Deijs heeft echt issues :joy:

2 likes

Ja echt niks boeiends. Hij wil een fanclub om zich heen en als iemand iets over Ingridt vraagt of iets anders ““kritisch”” zegt, ben je er ineens uit.
Vgm heb ik niet eens iets gezegd maar enkel het verkeerde geliked.

Rob gisteren over die botten die ze wel eens tegenkwamen bij het opgraven tijdens zijn werk :joy: “Dan moesten we die botten in een emmer gooien, je weet wel, stukjes kraakbeen enzo.”

4 likes

Ik vind Johan wel een beetje irritant steeds met dat hij niets met baby’s heeft :roll_eyes:

11 likes

Aflevering 8

Meine gute, Yoriën die ziet er echt optimaal vercrackt uit. Letterlijk. En dit soort rappen 🥲🥲🥲🥲 dat vind ik echt treurige armoe zoiets.

2 likes

Net als dat hij na 5 dagen voor het eerst een luier ging verschonen :sweat_smile:

1 like

Oh…nu je het zegt dat zou miss wel kunnen!

Ja en dat geklaag tijdens het eten… Je dochter is pas drie weken oud, natuurlijk huilt ze. En Janneke maar geduldig zijn, met hem en met de baby. Vind Johan geen slechte vent, maar dit trok ik niet zo goed.

6 likes

Ja inderdaad en ook continue moet erin terug komen wat mannen en vrouwen doen. Net zoals gisteren met die BBQ, Harry moet dit echt leren, dat is wat echte mannen doen.

5 likes