Een huis vol

De moeder van thaila is echt top he

4 likes

Hahaha ja in een van die vorige seizoenen ging Rob ook echt dreigen met:ā€œanders moet je naar omaā€
echt genieten gewoon, die pure angst in die ogen :joy: ook al houden ze wel echt van die vrouw, die oma is wel echt lief

6 likes

Die oudste zonen van de buddenbruck familie zijn echt zo ongeĆÆnteresseerd in alles.

1 like

Volgens mij zijn ze gewoon afgestompt door alle prikkels thuis

3 likes

Ik denk dat het voor hen wel goed zou zijn om lekker uit huis te gaan, maar vraag me soms af of ze wel werken…

De zoon die getrouwd is en een dochter heeft, gaat toch het huis uit? Ik denk dat hij ook wel werkt.
Die is wel veranderd na de geboorte van zijn dochter, vind ik.

En woont de andere oudere zoon in dat Duitse huis? Ik denk dat die ook niet meer thuis woont.

2 likes

Ja die met een kind is net het huis uit! Van die andere wist ik het niet goed, want meestal lopen de daar een beetje rond :sweat_smile:

1 like

Kijk, ik vind wel dat je je kinderen hun dromen moet stimuleren enzo… maar ik denk gewoon niet dat deze rapcarriere nou echt zijn leven gaat verbeteren

10 likes

Vind XavieƩ dan wel weer heel attent en behulpzaam.

3 likes

Is dat die jongen die Rob laatst met werk hielp?

1 like

Die aparte namen maken het uit elkaar houden van de kinderen nog lastiger voor mij :joy:

1 like

Ja, de jongen dat mee het zwembad moest opmeten, maar ook mee met Rob naar zijn werk ging en effectief hielp.
Eigenlijk helpt die jongen altijd wel.
Paar jaar geleden gingen de 2 oudste zoons ook mee met Rob. Dat was erg pijnlijk om te zien.

2 likes

Ah je zag de vader van Cynthia in die paar afleveringen zo verslechteren en nu is hij dus ook al overleden :pensive:

Misschien is dit wel slim van Rob,
zodat die droom nu klaar is als hij dit terugziet en hij door kan met z’n leven 🄲

1 like

Wat irritant dat ze 2u te laat waren, zou dat echt vervelend vinden

Ik verbaas me er vaker over hoe weinig de cudo’s eten. Die dunne pizza’s en dan een paar stukjes :pizza:

4 likes

Verbaas me ook dat ze opeens de hele tijd met koffie te zien zijn precies na dat hele levensverhaal over dat ze echt bijna nooit koffie drinken :rofl:

11 likes

Hahaha ja en dat ie koffie uit een kopje dronk thuis terwijl ze thuis geen koffie dronken want ze drinken het zo weinig :woman_shrugging:

4 likes

Wij hebben vandaag heel wat afleveringen teug gekeken en precies dit zei ik ook :joy:

3 likes

Mmmm lekker recept van familie Kraan.
Komt in de buurt van mijn all time favorite pastasalade van Koetlife met een pot mayonaise, vieze ham, knakworst en perzik🤮

13 likes