Een huis vol

Ja en dat hij het zo mooi vin dat de vrouw het doet (dus vooral omdat hij het zelf niet hoeft te doen).

3 likes

Haha Jennie denkt ik kan lekker chillen, zet m’n zusje gewoon voor de tv de hele dag.

2 likes

En dat hij iets in de trant zei van “je had haar niet moeten voeden” :woozy_face: beetje zielig om Janneke daar de schuld van te geven.

6 likes

Ging wel stuk om Jennie aan de telefoon; wel rustig aan doen, we hebben Johni net :blush:

16 likes

Hij is geloof ik ook gewoon kneiter stoned in deze aflevering hahaha

In élke aflevering waarin hij te zien is.

1 like

Haaahaha wat een droogkloot. Het maakt het vaak nog komischer omdat hij het serieus bedoelt , zoals hij over geloven praatte met deuren en India die de koe heeft.

4 likes

Maar zat hij nou echt een joint in de auto te roken naast rob? Ik dacht wtf zie ik dat goed, of was het een sigaret? En die lucht dan omg, plaatsvervangende schaamte als je je zo gaat voorstellen.

Weer patat bij de jelies haha

Ik mis trouwens wel dit seizoen 1 familie, meestal deden ze er toch vier? Het is een beetje saai zo.

2 likes

Ik denk dat het eten niet standaard zal zijn. Ik kan me voorstellen dat je na zo’n draaidag met verplichte dingen/uitjes en de drukte eromheen geen zin meer hebt om te koken voor 9 kinderen en dat er dan snel voor makkelijk wordt gekozen. Op instagram komen er altijd hele andere gerechten voorbij.

9 likes

Aaahahah die Rob net in dat vooruitblikstukje met die zonnebril op. Leek Mr Worldwide Pitbull wel :joy:

3 likes

Ik mocht wel lid worden :joy::joy: Jordy is erg groot geworden en ze hebben er een hoop kleinkinderen bij! Dat meisje met blonde krulletjes (samantha?) heeft een dochtertje. En laatst heeft Kimberly ook een kindje gekregen. Zij blijven wel echt de kern van een Huis vol.

1 like

Oh ik vond samantha erg leuk altijd. Beetje pittige meid

1 like

Awhh papa jay en z’n vrouw verwachten een baby. Zo leuk.:relaxed:

8 likes

Vanavond om half 10 nog een speciale kerstaflevering volgens mij

2 likes

Ik wilde net zeggen! Beter is het wel iets nieuws en niet gerecycled haha

1 like

Jaaa het is wel echt nieuw!

2 likes

Als je zoveel kids hebt en je wil besparen dan koop je toch een giga frituurpan