Gewoon nee
Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Gatverdamme. Allereerst vind ik het woord ‘Smak’ zo vies dat het imho verbannen dan wel gecanceld moet worden. Ten tweede: hoe kan je dit eten en dan ook nog denken dat mensen hierdoor geïnspireerd worden. Echt, je vindt nog betere eten een ziekenhuis op de afdeling voor nierpatiënten. Echt, hierbij mijn pleidooi om Gordon Ramsey een dag mee te laten lopen met mensen die dit soort “gerechten” op tafel zetten…
Ewl echt om te janken. Dus dan eet je macaroni in tomatensaus met wat maïs bonen uit een blik, het wordt niet eens gekruid?!
En ook echt 1 blikje groente voor het hele gezin man man.
Alsof smac niet al zout genoeg is
brr
Gelukkig wel een topping van ei
Oh my, geknipt worden door Thalia… ![]()
Geweldig! Hoe erg ik me elke keer ook erger aan de Buddenbruckjes, ik zou ze niet willen missen uit de serie.
Wel bijzonder een schippersfamilie! Ben erg benieuwd hoe het bij hun gaat. Zin in!
En vind het zo grappig dat bij de fam Jelies al die kinderen zo veel op hun ouders, maar ook op elkaar lijken. Echt duidelijk broer en zus(jes)!
Vind dat Amsterdamse gezin echt niet leuk ![]()
Er zal maar post binnenkomen voor J. Zeldenrust…
Ik heb meteen t liedje schipperskind van kinderen voor kinderen in mijn hoofd😂. Ik wilde daardoor echt op een schip wonen toen ik klein was
Ja ik vind die Ivan echt precies wat er mis is met Amsterdammers (sorry)
Ja zo heel erg “kijk mij nou!!!”, hij praat als enige ook heel erg tegen een denkbeeldig publiek bij alles wat hij zegt.
Vind die vrouw (Cynthia?) en alle kinderen behalve de jongste (sorry maar dat is een mini Ivan) juist heel sympathiek overkomen en helemaal geen blaaskaken.
Hahahaha ja hij ondertitelt gewoon zn eigen leven, heel bijzonder
Ook pas 26 juli helaas. Maar dan wel lekker bingen🍿
Oh ja Iven echt zo vermoeiend die man. Hij kan beter gaan vloggen kan hij lekker de hele tijd in de camera lullen. Vorig seizoen heb ik veel stukken van ze gewoon doorgespoeld.
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat met die wilde plannen van de buddenbruckjes, een wellness met zwembad en een kapperszaak beginnen. Ik vind ze echt hilarisch om naar te kijken.
Weet iemand trouwens of als je npo plus hebt je direct dan alles kan kijken of?
Ja kan
Ja, het staat er nu al allemaal op zag ik ![]()
Ben benieuwd naar het nieuwe gezin!