Haar man is overleden in 89 zei ze?
En ze zijn overal binnen en gaan iets organiseren? Maar ja Urk?
Ze gingen allemaal oude mensen uitnodigen en toen stonden ze bij mensen aan de deur van +/-65 jaar oud xd
Ze drukken allemaal wel hun eigen stempel erop, leuk om te zien!
Ahhh opa en Williene of janna
Die aflevering dat de jelies een nachtjes weggaan en Jennie op Williene past
Zo schattig: " ze wil niet eten, nou dan heb je hier 2 chipjes, de rest straks" en dan lukt het haar om haar zusje aan tafel te krijgen.
(Niet de beste opvoedmethode, maar als 15 jarige op je 2jarige zusje passen is niet makkelijk ervaring hier: mijn zusje ging in de supermarkt soms gillen als ze iets niet kreeg en dan kocht ik het toch vaak)
Vond het zo schattig, dat heeft Jennie toch maar mooi geflikt
Ik vind dat de kinderen ook heel lief naar elkaar toe zijn. Ook met de kerstspecial: ze zijn heel beleefd naar oudere mensen toe. Heel het gezin gewoon. Vind het heel leuk om naar ze te kijken.
Deze mensen kunnen nooit op tijd komen hĂš
Ik loop nog iets achter en heb net de aflevering gezien dat bij de buddenbruckjes die kleindochter jarig is. De aflevering daarvoor geven ze nog aan dat charienne mentaal de leeftijd heeft van ergens tussen de 2 en 7 en nu zeggen ze doodleuk oh ja we hebben haar weten te strikken zich te verkleden als peppa big. Ik vind dat echt zielig. Niemand van dat gezin zou op tv gaan in dat pak. En dat meisje heeft wss geen flauw benul
Wel leuk dat ze eerder gingen paardrijden! Daar zag je haar wel echt helemaal opleven
Wat was het trouwens een enorm ongemakkelijke diploma uitreiking van jazz? Met dat rare zingen en die vrouw leek wel dronken, begreep er echt niks van haha
Hahaha ja dat was echt de meest ongemakkelijke diplomauitreiking wat ik ooit heb gezien. Wie heeft in godsnaam gedacht hey dit is een goed idee!
Zo erg is dat toch niet? De manier waarop ze het zei vond ik ook een beetje gek, maar op zich is het niet gĂȘnant om in zoân pak te lopen vind ik. Zeker als je het speciaal doet voor je nichtje vind ik dat lief. Overigens vond de jarige zelf er niks aan zo te zien
Ze gaat volgens mij al meerdere dagen per week naar een zorgboerderij
Dat was me niet opgevallen, maar dat zou heel mooi zijn
Ivan langs het sportveld; dubbel irritant!
Je ziet niet vaak dat de oma strenger is dan de ouders
De moeder van thaila is echt top he
Hahaha ja in een van die vorige seizoenen ging Rob ook echt dreigen met:âanders moet je naar omaâ
echt genieten gewoon, die pure angst in die ogen ook al houden ze wel echt van die vrouw, die oma is wel echt lief
Die oudste zonen van de buddenbruck familie zijn echt zo ongeĂŻnteresseerd in alles.
Volgens mij zijn ze gewoon afgestompt door alle prikkels thuis
Ik denk dat het voor hen wel goed zou zijn om lekker uit huis te gaan, maar vraag me soms af of ze wel werkenâŠ