Een huis vol

De zoon die getrouwd is en een dochter heeft, gaat toch het huis uit? Ik denk dat hij ook wel werkt.
Die is wel veranderd na de geboorte van zijn dochter, vind ik.

En woont de andere oudere zoon in dat Duitse huis? Ik denk dat die ook niet meer thuis woont.

2 likes

Ja die met een kind is net het huis uit! Van die andere wist ik het niet goed, want meestal lopen de daar een beetje rond :sweat_smile:

1 like

Kijk, ik vind wel dat je je kinderen hun dromen moet stimuleren enzo… maar ik denk gewoon niet dat deze rapcarriere nou echt zijn leven gaat verbeteren

10 likes

Vind XavieƩ dan wel weer heel attent en behulpzaam.

3 likes

Is dat die jongen die Rob laatst met werk hielp?

1 like

Die aparte namen maken het uit elkaar houden van de kinderen nog lastiger voor mij :joy:

1 like

Ja, de jongen dat mee het zwembad moest opmeten, maar ook mee met Rob naar zijn werk ging en effectief hielp.
Eigenlijk helpt die jongen altijd wel.
Paar jaar geleden gingen de 2 oudste zoons ook mee met Rob. Dat was erg pijnlijk om te zien.

2 likes

Ik zit Een Huis Vol dus altijd te analyseren en die ouders noemen hun oudste kinderen best vaak ā€˜op de achtergrond’ of ā€˜rustig’ of die kids komen vet nukkig in beeld dan denk ik: Misschien is er met 10 jongere kinderen Ć©n een cameraploeg gewoon letterlijk geen ruimte voor deze kids? Wanneer en waarin zou zo’n jongere interesse moeten tonen? In de verplichte-leuk-op-tv-quality-time activiteit van het programma, de commune van kind 6 die er precies uitzag als die ervoor, het achtste kind van je ouders waarmee je veertien jaar scheelt?

14 likes

Ah je zag de vader van Cynthia in die paar afleveringen zo verslechteren en nu is hij dus ook al overleden :pensive:

Misschien is dit wel slim van Rob,
zodat die droom nu klaar is als hij dit terugziet en hij door kan met z’n leven 🄲

1 like

Wat irritant dat ze 2u te laat waren, zou dat echt vervelend vinden

Ik verbaas me er vaker over hoe weinig de cudo’s eten. Die dunne pizza’s en dan een paar stukjes :pizza:

4 likes

Verbaas me ook dat ze opeens de hele tijd met koffie te zien zijn precies na dat hele levensverhaal over dat ze echt bijna nooit koffie drinken :rofl:

11 likes

Hahaha ja en dat ie koffie uit een kopje dronk thuis terwijl ze thuis geen koffie dronken want ze drinken het zo weinig :woman_shrugging:

4 likes

Wij hebben vandaag heel wat afleveringen teug gekeken en precies dit zei ik ook :joy:

3 likes

Mmmm lekker recept van familie Kraan.
Komt in de buurt van mijn all time favorite pastasalade van Koetlife met een pot mayonaise, vieze ham, knakworst en perzik🤮

13 likes

Gewoon nee

1 like

Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Gatverdamme. Allereerst vind ik het woord ā€˜Smak’ zo vies dat het imho verbannen dan wel gecanceld moet worden. Ten tweede: hoe kan je dit eten en dan ook nog denken dat mensen hierdoor geĆÆnspireerd worden. Echt, je vindt nog betere eten een ziekenhuis op de afdeling voor nierpatiĆ«nten. Echt, hierbij mijn pleidooi om Gordon Ramsey een dag mee te laten lopen met mensen die dit soort ā€œgerechtenā€ op tafel zetten…

4 likes

Ewl echt om te janken. Dus dan eet je macaroni in tomatensaus met wat maĆÆs bonen uit een blik, het wordt niet eens gekruid?!

1 like

En ook echt 1 blikje groente voor het hele gezin man man.

4 likes