Een huis vol

Hij is echt géén 3 @Pax . Ik heb in vorige seizoenen ook aangegeven dat ik me aan hem ergerde en dat eigenijk niet vond kunnen want het is nog maar zo’n klein kind. Hetzelfde toen bij Olaf van de Kraantjes. Wekte enorm veel irritatie op.

Wat ik me wel afvraag, Cynthia is daarna nog wel weer zwanger geweest. Dat werd helaas een miskraam voor ze. Uiteraard is het onze zaak niet maar ik dacht direct, die oos gaat dat niet kunnen handelen met een nieuw broertje/zusje. Niet meer de jongste zijn en niet meer ALLE aandacht krijgen van zn broertjes/zusjes, en ouders.

6 likes

Oke 4 sorry :joy: m’n punt blijft hetzelfde

3 likes

Ben het inderdaad eens dat Oos beetje aan jongste kind syndroom leidt maar hoe veel kan zo’n jong kind daar zelf aan doen? Om op zoiets te haten is echt abnormaal…

8 likes

Ik vind Oos gewoon typisch zijn vader. Ze staan allebei graag in de schijnwerpers. En ik vind ze beide niet leuk haha

2 likes

Moet zo lachen dat ze bij de Buddenbruckjes de nieuwe pup praktisch hetzelfde noemen als Thaila :joy:

4 likes

Ja ik kan me eigenlijk ook niet zo aan Oos storen?

Ah ik moest lachen toen Iven met Pixie die middelbare school bekeek en Pixie zich zo overduidelijk geneerde voor haar vader.

Oh en dat de Jellies als uitje een kerk bezoeken met een rondleiding van een stokoude priester, terwijl de Cudoghams aan het snowboarden waren. Lekker contrast!

6 likes

Ik zou ook bloednerveus worden van die cameraploeg. Op Instagram komt ze echt over als een warme moeder dus laat de werkelijkheid ergens in het midden liggen.

1 like

Ik vind Rob zo geweldig droog haha. “Niet stiekem een scheet gaan laten hè?” :laughing:

4 likes

Jij hebt als kind nooit snoep gehad? :grimacing: Ik zie wel vaker commentaar op wat de gezinnen eten. Volgens mij is aardappelen met jus groenten en vlees zo’n beetje de standaard in Nederland haha. En ja ook koken uit pakjes! Al praat ik Sinas in een flesje weer niet goed :crazy_face:

3 likes

Bah wat naar zeg! :heart:

3 likes

Ja zeker we, een snoepje sosm, maar Johan zegt letterlijk: wij letten met het boodschappen doen nooit of iets gezond is. Dat vind ik wel ver gaan😅

2 likes

Met zoveel man op wintersport, nondeju :money_with_wings::money_with_wings:

3 likes

Ik neem aan dat de kro ncrv die uitjes betaald waar er gefilmd wordt? Die Jellies ook uit eten bijvoorbeeld!

Maar ik vraag me sowieso af hoe gezinnen met kinderen wintersport betalen. Vond het voor mezelf al bijna niet te doen!

Aahh ik vind de Jellies zo leuk. Janneke moest ook huilen toen Jenny en Aida van zangles terugkwamen en een stukje voor haar gingen zingen.

11 likes

Ik heb er weinig verstand van, maar ik vind ze dus goed kunnen zingen voor zo’n eerste les!

3 likes

Ja dit was een uitje, maar ze willen (volgens mij) echt zelf gaan? Neem aan dat NPO dat niet allemaal betaald haha!

Hmm ik denk eigenijk niet dat ze het betaald krijgen? Maar aan de ene kant ook weer wel, geeft natuurlijk wat leuker beeldmateriaal. Wie durft te vragen? Lol. @Zemraluani was jij niet geblokt door 1 of ander gezin die een keer hadden meegedaan omdat je iets vroeg?

Ik vind via Google vlg info: “Ze krijgen er geen geld voor, dat mag niet bij programma’s van de publieke omroep, maar dan krijgen ze bijvoorbeeld het vakantiehuisje of zwemles gesponsord.”
Maar geen idee of dit (nog) klopt

1 like

Volgens mij praat Johan soms maar wat haha

2 likes

Ik heb trouwens zo het idee dat de Buddenbruck kindjes de hele dag voor schermen worden gezet en dat Rob en Taila de hele dag niet meer naar ze omkijken. En dat die kinderen dus mogen/kunnen doen wat ze willen.

2 likes