Ik vind Linda Kraan op Instagram dus echt duizend keer leuker dan in Een Huis Vol. Ik begrijp wel waarom ze niet meer willen meedoenđ€Ł
Linda kwam over als een extreem controlerend persoon. Als iets niet gaat volgens haar regels en wetten wordt ze kattig en ook tegen haar kinderen. Dat werd heel duidelijk in het programma. Vervolgens had ze veel kritiek ontvangen en nu kan mevrouw wederom lekker de touwtjes in handen houden. Vond het geen leuke sfeer daar.
Ik vind dat nieuwe gezin trouwens wel echt leuk om te volgen. Vind het ook knap dat die moeder toch best relaxed en grappig is en tegelijkertijd alles super netjes aan kant heeft.
Ja, dat vond ik ook!
Harrie Jelies heeft ook nog de krant gehaald met zijn âdit is het levenâ, zo heerlijk
Vooral de zinsnede over de dankbaarheid van een afgematte pensionado sloot goed aan bij mijn eigen euforie wannee ik âs avonds op de bank plof en Een Huis Vol aan zet.
Haha moest daar ook om lachen. Was trouwens een scĂšne uit The Witcher
Ja ik vind het echt sneu voor hem, hij heeft ook niet om die cameraploeg gevraagd en nu tweet half Nederland over hoe kut ze hem vinden
Ik snap het ook niet want dat kind is 3 ofzo? Beetje sneu om daarop te gaan haten
Bij de Cudoghams doen mij alleen de dad jokes pijn
4* kennelijk en hij is gewoon een typisch jongste kind in een groot gezin dat iets te vaak zân zin krijgt.
Hij groeit er vast wel weer uit als je de rest van de kinderen ziet, die lijken allemaal heel goed opgevoed.
Ik vind dat nieuwe gezin echt saaaaai. En een van die jongens, dat is precies een kopie van zijn vader haha.
Elk seizoen blijf ik me ook weer verbazen over wat de fam. Jelies eten. Laatst ook hadden al die kinderen een lolly en daarna nog chocolade.
Hij is echt géén 3 @Pax . Ik heb in vorige seizoenen ook aangegeven dat ik me aan hem ergerde en dat eigenijk niet vond kunnen want het is nog maar zoân klein kind. Hetzelfde toen bij Olaf van de Kraantjes. Wekte enorm veel irritatie op.
Wat ik me wel afvraag, Cynthia is daarna nog wel weer zwanger geweest. Dat werd helaas een miskraam voor ze. Uiteraard is het onze zaak niet maar ik dacht direct, die oos gaat dat niet kunnen handelen met een nieuw broertje/zusje. Niet meer de jongste zijn en niet meer ALLE aandacht krijgen van zn broertjes/zusjes, en ouders.
Oke 4 sorry mân punt blijft hetzelfde
Ben het inderdaad eens dat Oos beetje aan jongste kind syndroom leidt maar hoe veel kan zoân jong kind daar zelf aan doen? Om op zoiets te haten is echt abnormaalâŠ
Ik vind Oos echt een grappig kind soms irritant ja (maar dat zijn alle kinderen) maar wel cute
Ik vind Oos gewoon typisch zijn vader. Ze staan allebei graag in de schijnwerpers. En ik vind ze beide niet leuk haha
Moet zo lachen dat ze bij de Buddenbruckjes de nieuwe pup praktisch hetzelfde noemen als Thaila
Ja ik kan me eigenlijk ook niet zo aan Oos storen?
Ah ik moest lachen toen Iven met Pixie die middelbare school bekeek en Pixie zich zo overduidelijk geneerde voor haar vader.
Oh en dat de Jellies als uitje een kerk bezoeken met een rondleiding van een stokoude priester, terwijl de Cudoghams aan het snowboarden waren. Lekker contrast!
Ik zou ook bloednerveus worden van die cameraploeg. Op Instagram komt ze echt over als een warme moeder dus laat de werkelijkheid ergens in het midden liggen.
Ik vind Rob zo geweldig droog haha. âNiet stiekem een scheet gaan laten hĂš?â
Jij hebt als kind nooit snoep gehad? Ik zie wel vaker commentaar op wat de gezinnen eten. Volgens mij is aardappelen met jus groenten en vlees zoân beetje de standaard in Nederland haha. En ja ook koken uit pakjes! Al praat ik Sinas in een flesje weer niet goed