Net zoals rob de hele tijd doet
(hier komt een heel gezwets over de Buddenbruckjes)
I cant, prinsjesdag bestaat niet meer volgens hem, of wel? Of niet? Haaahaha. Ik zou vrijwillig daar een weekendje willen doorbrengen. En die kat die zat te miauwen die hij zo nadeed echt hahaha. Misschien ook omdat hij echt het compleet tegenovergestelde is van mn eigen vader dat ik zo erom kan lachen. Maar ik vind wel het leuke en lieve mensen ook. En een beetje raar om te zeggen maar ik denk wel dat ze zijn gegroeid, ja letterlijk als het aantal familieleden maar ook als gezin. Ik moet zeggen, ik wist niet wat ik zag joh toen ze in heerlen met dat hele stel in dat hele kleine huisje woonden. En nu 11 kinderen, 2 herders honden, 6 katten, en dus die deense dog pup, en kapsalon.
Ik zal dan wel weer verwend overkomen maar ik was een beetje verbaasd dat de kinderen van de buddenbruckjes nog nooit een zee/strand hadden gezien? Maar misschien is dat als je in zuid limburg geboren bent ook heel normaal hoor. Vond het iig heel aandoenlijk en leuk om te zien dat die kinderen er onder de indruk van waren
. Het Nederlandse strand/zee nou niet bepaald bekend om zn schoonheid lol. Thalia en Rob vertellen dat zij wel geregeld een weekendje weg gaan.
Ik vraag mij af of de gezinnen zelf iets verdienen aan het meedoen van het programma? Aangezien het heel populair is inmiddels.