Een huis vol

Wel nee. Ze gingen “kijken of het wat voor ze was”. Met andere woorden ze krijgen geld voor een uitje en ze doen iets wat ze normaal nooit zelf zouden betalen. Volgens mij was het wel duidelijk dat het niks voor ze was. Cynthia deed niet mee en Iven kon ook niet snowboarden omdat hij de godgansetijd druk was met gespen aanhalen, jankende kinderen troosten en stokken zoeken.

Snap het probleem met Oos ook niet helemaal. Hij mocht niet mee doen met de rest. Logisch dat hij dan gaat drammen?

5 likes

Ik ga even op onderzoek uit via via :stuck_out_tongue: ben ook wel benieuwd

2 likes

Ik denk dat het door de omroep wordt betaald. Het was duidelijk dat de Jelies anders nooit uit eten gaan en dat de codughams ook nooit waren gaan snowboarden. Had het idee dat bij de c’s de kinderen ook hadden mogen kiezen. Was duidelijk dat de ouders er niet zo’n zin in hadden, haha.

Wel baas dat de buddenbruckjes gewoon lekker een dagje met z’n tweeën van hebben gemaakt. Massage, uit eten, medium, koffie proeverij. Geen klein budget, haha.

5 likes

Net zoals rob de hele tijd doet :joy: (hier komt een heel gezwets over de Buddenbruckjes)
I cant, prinsjesdag bestaat niet meer volgens hem, of wel? Of niet? Haaahaha. Ik zou vrijwillig daar een weekendje willen doorbrengen. En die kat die zat te miauwen die hij zo nadeed echt hahaha. Misschien ook omdat hij echt het compleet tegenovergestelde is van mn eigen vader dat ik zo erom kan lachen. Maar ik vind wel het leuke en lieve mensen ook. En een beetje raar om te zeggen maar ik denk wel dat ze zijn gegroeid, ja letterlijk als het aantal familieleden maar ook als gezin. Ik moet zeggen, ik wist niet wat ik zag joh toen ze in heerlen met dat hele stel in dat hele kleine huisje woonden. En nu 11 kinderen, 2 herders honden, 6 katten, en dus die deense dog pup, en kapsalon.

Ik zal dan wel weer verwend overkomen maar ik was een beetje verbaasd dat de kinderen van de buddenbruckjes nog nooit een zee/strand hadden gezien? Maar misschien is dat als je in zuid limburg geboren bent ook heel normaal hoor. Vond het iig heel aandoenlijk en leuk om te zien dat die kinderen er onder de indruk van waren :pleading_face:. Het Nederlandse strand/zee nou niet bepaald bekend om zn schoonheid lol. Thalia en Rob vertellen dat zij wel geregeld een weekendje weg gaan.

Ik vraag mij af of de gezinnen zelf iets verdienen aan het meedoen van het programma? Aangezien het heel populair is inmiddels.

3 likes

Hahaha ik kom zelf uit het Oosten en was geloof ik ook echt iets van 8 of 9 toen ik voor het eerst de zee zag :rofl:. Was alleen niet echt onder de indruk, ik verwachtte palmbomen en kokosnoten en kreeg Nederlandse regen en wind.

5 likes

Een christelijke escaperoom over het scheppingsverhaal, dat dit bestaat :joy:

10 likes

Het is echt vreselijk en veel :triangular_flag_on_post:

Haha ja natuurlijk wel! Ik bedoelde eigenlijk niet alleen het snoepen maar eerder het ongezonde eten. Wat ik zie in een aflevering is bijvoorbeeld witte broodjes met hagelslag of chocoladepasta, daarna een lolly en chocolade etc. Als drinken frisdrank. Als je dat elke dag eet en drinkt vind ik het wel ongezond.
Maar goed wij zien natuurlijk ook niet alles.

2 likes

Dat nieuwe gezin maakt me een beetje sad. Die vrouw heeft al die weken dat hij weg is echt totaal geen moment voor zichzelf.

1 like

Aan die hoofdjes te zien hebben ze allemaal vannacht films/series zitten te kijken :joy:

2 likes

Lekker vreps eten

5 likes

Heb je wel gelijk in ja :grimacing:

2 likes

Bij iemand op zolder ofzo haha :sweat_smile:

Ik denk niet dat je dit sad hoeft te vinden want ze hebben hier wel voor gekozen. Ze wilden het eigenlijk bij 4 houden maar het bleef maar kriebelen bij haar. Dan kies je ook wel voor zo’n leven (zeldenrust😅)

6 likes

Zo gezellig het beneden kamperen bij de Jelies :smiling_face_with_three_hearts: zo lekker tevreden die kindjes daar.

7 likes

Wat heeft die Rob toch een hart van goud (zover we kunnen zien dan). Niet op de kost willen omdat hij zijn gezin dan mist, menig persoon had dat graag willen doen om van de drukte weg te zijn. En taila die elke dag zoveel rijd om alle kinderen naar school te brengen. Poeh petje af!

Jelies lijken haast te perfect om waar te zijn. Wat een lieve gehoorzame en harmonieuze kinderen zijn dat hè?

Cudogham vind ik ook erg leuk! Helemaal omdat het hier in het nuchtere hoge noorden haast uniek is hoe zij zijn haha.

En het nieuwe gezin Zeldenrust vind ik ook leuk, wat ik gezien heb dan! Lijkt mij erg pittig die 2 weken alleen met zoveel kinderen. Maar goed zelf voor gekozen :grimacing:

2 likes

Ik ben het echt heel erg oneens met je opmerking over Rob (en Thaila). De manier waarop hij met de kinderen omgaat (vooral veel dreigen en verwijten maken) vind ik echt niet om aan te zien.

3 likes

Jaa waar Janneke bij de Jelies haar hand er niet voor omdraait om al die kinderen in het gareel te houden, heeft die moeder bij Zeldenrust wel echt een handjevol joh. Vooral die 3 oudsten zijn al lekker aan het puberen. Wel heel grappig hoe die kids daar op elkaar lijken, echt een “recept” van die 2 dat 8x is herhaald haha.

8 likes

Die kinderen zijn toch al niet meer te redden :crazy_face:. Grapje! Vind Toetie wel echt een aandoenlijk boefje haha.

2 likes

Ja vind het haast bizar hoe goed de Jelies kinderen luisteren. Terwijl ze niet eens heel erg streng zijn volgens mij.

2 likes