Bah wat naar zeg!
Ja zeker we, een snoepje sosm, maar Johan zegt letterlijk: wij letten met het boodschappen doen nooit of iets gezond is. Dat vind ik wel ver gaan😅
Met zoveel man op wintersport, nondeju
Ik neem aan dat de kro ncrv die uitjes betaald waar er gefilmd wordt? Die Jellies ook uit eten bijvoorbeeld!
Maar ik vraag me sowieso af hoe gezinnen met kinderen wintersport betalen. Vond het voor mezelf al bijna niet te doen!
Aahh ik vind de Jellies zo leuk. Janneke moest ook huilen toen Jenny en Aida van zangles terugkwamen en een stukje voor haar gingen zingen.
Ik heb er weinig verstand van, maar ik vind ze dus goed kunnen zingen voor zo’n eerste les!
Ja dit was een uitje, maar ze willen (volgens mij) echt zelf gaan? Neem aan dat NPO dat niet allemaal betaald haha!
Hmm ik denk eigenijk niet dat ze het betaald krijgen? Maar aan de ene kant ook weer wel, geeft natuurlijk wat leuker beeldmateriaal. Wie durft te vragen? Lol. @Zemraluani was jij niet geblokt door 1 of ander gezin die een keer hadden meegedaan omdat je iets vroeg?
Ik vind via Google vlg info: “Ze krijgen er geen geld voor, dat mag niet bij programma’s van de publieke omroep, maar dan krijgen ze bijvoorbeeld het vakantiehuisje of zwemles gesponsord.”
Maar geen idee of dit (nog) klopt
Volgens mij praat Johan soms maar wat haha
Ik heb trouwens zo het idee dat de Buddenbruck kindjes de hele dag voor schermen worden gezet en dat Rob en Taila de hele dag niet meer naar ze omkijken. En dat die kinderen dus mogen/kunnen doen wat ze willen.
Wel nee. Ze gingen “kijken of het wat voor ze was”. Met andere woorden ze krijgen geld voor een uitje en ze doen iets wat ze normaal nooit zelf zouden betalen. Volgens mij was het wel duidelijk dat het niks voor ze was. Cynthia deed niet mee en Iven kon ook niet snowboarden omdat hij de godgansetijd druk was met gespen aanhalen, jankende kinderen troosten en stokken zoeken.
Snap het probleem met Oos ook niet helemaal. Hij mocht niet mee doen met de rest. Logisch dat hij dan gaat drammen?
Ik ga even op onderzoek uit via via ben ook wel benieuwd
Ik denk dat het door de omroep wordt betaald. Het was duidelijk dat de Jelies anders nooit uit eten gaan en dat de codughams ook nooit waren gaan snowboarden. Had het idee dat bij de c’s de kinderen ook hadden mogen kiezen. Was duidelijk dat de ouders er niet zo’n zin in hadden, haha.
Wel baas dat de buddenbruckjes gewoon lekker een dagje met z’n tweeën van hebben gemaakt. Massage, uit eten, medium, koffie proeverij. Geen klein budget, haha.
Net zoals rob de hele tijd doet (hier komt een heel gezwets over de Buddenbruckjes)
I cant, prinsjesdag bestaat niet meer volgens hem, of wel? Of niet? Haaahaha. Ik zou vrijwillig daar een weekendje willen doorbrengen. En die kat die zat te miauwen die hij zo nadeed echt hahaha. Misschien ook omdat hij echt het compleet tegenovergestelde is van mn eigen vader dat ik zo erom kan lachen. Maar ik vind wel het leuke en lieve mensen ook. En een beetje raar om te zeggen maar ik denk wel dat ze zijn gegroeid, ja letterlijk als het aantal familieleden maar ook als gezin. Ik moet zeggen, ik wist niet wat ik zag joh toen ze in heerlen met dat hele stel in dat hele kleine huisje woonden. En nu 11 kinderen, 2 herders honden, 6 katten, en dus die deense dog pup, en kapsalon.
Ik zal dan wel weer verwend overkomen maar ik was een beetje verbaasd dat de kinderen van de buddenbruckjes nog nooit een zee/strand hadden gezien? Maar misschien is dat als je in zuid limburg geboren bent ook heel normaal hoor. Vond het iig heel aandoenlijk en leuk om te zien dat die kinderen er onder de indruk van waren . Het Nederlandse strand/zee nou niet bepaald bekend om zn schoonheid lol. Thalia en Rob vertellen dat zij wel geregeld een weekendje weg gaan.
Ik vraag mij af of de gezinnen zelf iets verdienen aan het meedoen van het programma? Aangezien het heel populair is inmiddels.
Hahaha ik kom zelf uit het Oosten en was geloof ik ook echt iets van 8 of 9 toen ik voor het eerst de zee zag . Was alleen niet echt onder de indruk, ik verwachtte palmbomen en kokosnoten en kreeg Nederlandse regen en wind.
Een christelijke escaperoom over het scheppingsverhaal, dat dit bestaat
Het is echt vreselijk en veel
Haha ja natuurlijk wel! Ik bedoelde eigenlijk niet alleen het snoepen maar eerder het ongezonde eten. Wat ik zie in een aflevering is bijvoorbeeld witte broodjes met hagelslag of chocoladepasta, daarna een lolly en chocolade etc. Als drinken frisdrank. Als je dat elke dag eet en drinkt vind ik het wel ongezond.
Maar goed wij zien natuurlijk ook niet alles.
Dat nieuwe gezin maakt me een beetje sad. Die vrouw heeft al die weken dat hij weg is echt totaal geen moment voor zichzelf.