Een huis vol

https://www.youtube.com/channel/UCndafSYJK1nmbP0d0NMIl7w

Kijk nou, schatjes!

1 like

Even een up. Ik kom dit ineens tegen en weet niet in hoeverre ik dit pedagogisch verantwoord vind hoor

De manier waarop hij spreekt tegen de kinderen, überhaupt het filmen van deze momenten. Heb hier volgens mij al eens eerder over gepost in dit topic: ik vind hem superlief voor de kinderen maar weet niet of ik dit soort intense momenten wel op het internet zou willen hebben.

Kijk het filmpje maar eens!

Klopt hoor!! Vind ik ook. Hij is een warme vader en het is inderdaad goed dat hij ze laat nadenken over waar ze mee zitten. Ik heb alleen wel mijn vraagtekens bij de manier waarop hij dit soort dingen aanpakt. Ik vind het te intiem om op YT te gooien en vind zijn manier van communiceren ook niet helemaal gepast voor de jongste kindjes (dit kan ook een cultuurverschil zijn - geen idee).

2 likes

En de buddenbruckjes hebben een 11e kindje gekregen :scream:

Gekregen al?! In het artikel staat dat ze er over denken toch?!

waar zit je dat? :scream: heb op FB enzo gekeken maar ik zie niks!

@unglaublich ik las op facebook ergens In de comments op hun pagina dat de 11e geboren is in oktober. Kan het nu alleen niet vinden.

1 like

Dafuq, :’)

ik heb het in de comments gevonden! was even speuren maar als je parttime voor de FBI werkt moet je dat soms doen hè :female_detective:

baby 11

14 likes

Heb nu alweer zin het te kijken!!:smiley:

Ah ik heb er ook weer zin in!
Ben benieuwd hoe deze gezinnen zijn. Vond het eerste seizoen wel het leukste met familie Baumgard en Deijs

3 likes

Yes heb er zin in! Woooow en een elfde kind :sob:

Jemig. Dat betekent dat ik er nog 10 moet baren :rofl:. Zou er niet aan moeten denken, 11… die 10 was al een zootje ongeregeld

1 like

Shevaughn volgens mij

3 likes

Je moet wat verzinnen als je er 11 op de wereld zet :woman_shrugging:

1 like

Onze 11e wonder? Dat bekt niet lekker :yum: ons

2 likes

De Adema’s; dat gezin met die vierling en die twee oudere dochters vond ik zo leuk. Die vierling moet nu ook al iets van 5/6 jaar zijn nu (ik weet dat ze een facebookpagina hebben). Maar zij doen waarschijnlijk nooit meer mee las ik een paar jaar terug.

En ben benieuwd hoe het met die Quadackers familie is met die overleden vader… Dat is bijna een jaar geleden nu, die moeder zit nu alleen met hun 12 kinderen.

Inderdaad, ik denk dat die moeder nu pas net tegen de 40 aan schommelt. Ik dacht een hartstilstand… heel plotseling in ieder geval, volgens mij was hij niet ziek.

Oke ja even opgezocht: hij werd 's ochtends niet meer wakker, dus waarschijnlijk hartstilstand.

Die moeder was laatst op tv. Bij ik steek een kaarsje aan.