Aan die hoofdjes te zien hebben ze allemaal vannacht films/series zitten te kijken
Lekker vreps eten
Heb je wel gelijk in ja
Bij iemand op zolder ofzo haha
Ik denk niet dat je dit sad hoeft te vinden want ze hebben hier wel voor gekozen. Ze wilden het eigenlijk bij 4 houden maar het bleef maar kriebelen bij haar. Dan kies je ook wel voor zoân leven (zeldenrustđ )
Zo gezellig het beneden kamperen bij de Jelies zo lekker tevreden die kindjes daar.
Wat heeft die Rob toch een hart van goud (zover we kunnen zien dan). Niet op de kost willen omdat hij zijn gezin dan mist, menig persoon had dat graag willen doen om van de drukte weg te zijn. En taila die elke dag zoveel rijd om alle kinderen naar school te brengen. Poeh petje af!
Jelies lijken haast te perfect om waar te zijn. Wat een lieve gehoorzame en harmonieuze kinderen zijn dat hĂš?
Cudogham vind ik ook erg leuk! Helemaal omdat het hier in het nuchtere hoge noorden haast uniek is hoe zij zijn haha.
En het nieuwe gezin Zeldenrust vind ik ook leuk, wat ik gezien heb dan! Lijkt mij erg pittig die 2 weken alleen met zoveel kinderen. Maar goed zelf voor gekozen
Ik ben het echt heel erg oneens met je opmerking over Rob (en Thaila). De manier waarop hij met de kinderen omgaat (vooral veel dreigen en verwijten maken) vind ik echt niet om aan te zien.
Jaa waar Janneke bij de Jelies haar hand er niet voor omdraait om al die kinderen in het gareel te houden, heeft die moeder bij Zeldenrust wel echt een handjevol joh. Vooral die 3 oudsten zijn al lekker aan het puberen. Wel heel grappig hoe die kids daar op elkaar lijken, echt een âreceptâ van die 2 dat 8x is herhaald haha.
Die kinderen zijn toch al niet meer te redden . Grapje! Vind Toetie wel echt een aandoenlijk boefje haha.
Ja vind het haast bizar hoe goed de Jelies kinderen luisteren. Terwijl ze niet eens heel erg streng zijn volgens mij.
Moest wel een beetje lachen om die opmerking van Johan dat hij in het weekend kookt en dat hij zei âwat zijn we toch geĂ«mancipeerdâ. Toen dacht ik hmmmm nou er valt nog wel wat te veranderen
Ik vind het ook heel leuk om te zien dat die kinderen van de Jelies zo blij zijn en ze maken ook nooit echt ruzie met elkaar geloof ik.
Pff die opmerkingen van Johan steeds over toekomstige mannen voor de dames. Ik hoop dat er minstens 1 lesbienne bij zit
Dit vind ik toch zoân kut beredenering. Dus omdat je kiest voor kinderen mag ze het niet zwaar vinden om alleen voor 8(!!!) kinderen te zorgen?
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat je het niet per se sad hoeft te vinden. Dat is wat anders vind ik. Zij is heel blij met die kinderen. Logisch dat het zwaar is. Het is waarschijnlijk al zwaar met zân tweeĂ«n.
Edit:
Ik reageer op iemand die het nieuwe gezin een beetje sad vindt. Dat vind ik echt niet nodig. Ze wilden heel graag 8 kinderen en zijn daar ook gelukkig mee. Ze vinden zichzelf heus niet zielig. Heeft niks te maken met dat iemand het niet zwaar mag vinden. Lekker woorden verdraaien
Ja, dat vind ik ook zo irritant
Jemig ik mag het toch wel een beetje jammer voor haar vinden dat het lijkt alsof ze geen moment voor zichzelf heeft, iets wat gewoon heel belangrijk is, ook al heb je zelf voor dat leven gekozen.
Dat zeg je wel
Prima
Je zegt letterlijk dit. En je formuleert het nu anders ja. En jij mag dat jammer vinden voor haar. Dat is gewoon invulling van jezelf overigens. Tenzij ze het zelf gezegd heeft. Heb maar 1 aflevering gezien. Een vriendin van mij heeft zelf daar geen behoefte aan en wil zelf altijd tijd doorbrengen met haar kinderen (ja echt).
Zeg alleen dat je haar niet zielig hoeft te vinden.