Een huis vol

Ik denk dat dat vooral is hoe ‘wij’ dat zien maar als je al generaties lang een schippersfamilie bent, dat het anders wordt beleefd. Ze zijn er denk ik heel graag - op de boot - maar hebben wel gekozen voor een ‘landleven’.

1 like

Volgens mij gaf zij aan heel graag op de boot te willen wonen met alle kinderen, maar dan moeten de kinderen naar een internaat. Vandaar dat dit de voorkeur had. Maar een week op zo’n schip als je er zelf niet werkt lijkt me al oersaai en met 8 kinderen de hel.

3 likes

Het viel me trouwens ook op dat alle gezinnen ondernemer zijn en dat Cynthia de enige vrouw is met een eigen inkomen. Verbaasd me wel dat die schippers zo’n goed inkomen hebben dat ze er met drie huishoudens van kunnen leven en dan ook nog steeds twee weken vrij zijn.

3 likes

20 jaar geleden ja!
Oké oké meiden ik was beetje blind ofzo ik zie het nu ook niet meer. Te lang achter elkaar gekeken denk ik. Iven daarentegen… nee grapje hoor

6 likes

Ik zit een aflevering te kijken van het tweede seizoen, aanrader. De Deijsjes hebben dit programma echt gemaakt

1 like

Ik heb ook oude afleveringen zitten kijken maar ik vind het naar om te zien. Die moeder loopt alleen maar te zagen over die kinderen. Slachtoffer rol over alles. Je hebt ze zelf gemaakt mens.

2 likes

De deijsjes die op zoek gaan naar een nieuwe flat en daarna de verhuizing is echt gouddd

2 likes

Jaaa idd!

@Willy
Ik vind dat oprecht meevallen, zeker niet meer dan bij de BB’s

Ik vind het oprecht knap dat die moeder niet compleet is doorgedraaid met zoveel kinderen in een vierkamerflat

1 like

Die schippersfam is zo saai om naar te kijken.

7 likes

Wat een arremoei die kapsalon bij de Buddenbruckjes. Die stoelen bladderen helemaal, het is allemaal zo rommelig en outdated, Thalia denkt dat om half 3 dichtgaan helemaal prima is, die kapsels van die jongens zijn ook niet bepaald strak nadat zij ze geknipt heeft (inclusief ze per ongeluk pijn doen).Ik vind haar enthousiasme leuk, maar ik denk ook dat het best naïef is te denken dat dit een duurzame, winstgevende onderneming wordt…

2 likes

Lekker tapijt op de vloer haha

2 likes

Krijgt dat kindje van de Jelies nou al ranja te drinken? volgens mij net een half jaar oud ofzo?

8 likes

Ik denk dat die ranja het eigenlijke geheim is achter die lieve, meegaande kinderen van ze! :wink: (nee grapje maar please familie Jelies vertel me hoe je het doet.)

1 like

Niet het geheim achter die lieve kinderen, wel achter dat van hun gaatjes…

7 likes

Ja heel veel gaatjes. De cudogham’s ook. Vond hun reden dat het “super lastig met die laders is elektrisch poetsen” ook zo’n onzin.

Je kan toch verschillende ‘kopjes’ op een tandenborstel gebruiken en dat onderstel gewoon permanent op de lader zetten. Doen ze bij die schippers familie ook.

Je tanden zijn echt kostbaar bezit, vind het wel slecht dat iig twee families daar zo los mee omgaan.

2 likes

Volgens mij was er nog een gezin met slechte gebitten in een eerder seizoen. Misschien de bakkers familie?

De Jelies zijn wel echt mijn faves hoor, wat een liefies. Jennie en Aida samen zijn ook zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

En Yorien heeft een knappe vriendin zeg! Zien we Miguel en Shay en hun dochtertje helemaal niet dit seizoen?

1 like

Die wonen ook niet meer bij thaila en Rob toch? Misschien daarom?

Heb het idee dat die kinderen van Zeldenrust ook expres niet luisteren omdat er een cameraploeg bij is, lijkt me zo kut

2 likes