Pak dan ook gewoon mijn tweede zin erbij, waarin ik het uitleg en dat is precies hetzelfde.
Maar ook ondanks mijn formulering verschillen we van mening.
Pak dan ook gewoon mijn tweede zin erbij, waarin ik het uitleg en dat is precies hetzelfde.
Maar ook ondanks mijn formulering verschillen we van mening.
Ik denk dat het bij mij het woordje sad was dan. Want ik ben het wel met je eens. Ik weet ook niet hoe die vrouw dat doet in haar eentje. Maar ik vind haar niet zielig. Of dat ik verdrietig van haar situatie word ofzoiets. Ik vind wel dat ze het vast en zeker zwaar heeft en dat het hard werken is.
Overigens vertelde die man wel dat (hij is twee weken werken en twee weken thuis) dat hij de eerste dagen fulltime de zorg op zich neemt.
Het nieuwe gezin heeft wel echt een kast van een huis :o
Die inrichting van dat nieuwe gezin doet mij overigens denken aan die familie waar die vader bakker was.
Ja, maar ook een beetje aan die Fins/Australische familie die een paar jaar geleden op youtube geplugd werd, daar was ook alles wit. Maar die truttigheid is echt van die bakkersfamilie ja, sowieso dat huis ook wel.
Heel random maar ik vind de namen Jennie en Aida totaal niet bij de rest van de kinderen passen. Niet mijn zaak i know haha
Zij zijn ook fascinerend, ik volg ze nog op insta en af en toe zie ik wat voorbij komen. Ik klikte laatst een vlog aan op YouTube en ik was echt verbaasd om hoe die moeder reageert op het feit dat haar dochter geen sweet 16 met ouders wil. Mind you dit meisje kookt echt vaak voor de hele familie/helpt veel in huis dus dan denk ik laat dat kind lekker.
Zo Petty “we zijn wel goed genoeg om te rijden naar de Sligro”
Vanaf 01:35
Oh ik vind dat juist met Joni. Zeker omdat ze Djoanie zeggen.
Ja en Joni (Yoni) is ook een andere woord voor vagina toch? Niet erg natuurlijk maar ik vraag mij af of zij dat wel weten haha. Helemaal omdat dat totaal niet bij hun past.
Vind ik ook met de oudsten van de Buddenbruckjes: Danique en Miguel
Daarna werden pa en ma Buddenbruck creatief met letters
Bedoel je die Licciardo familie? Die is nog enger geworden dan ze al waren
Maar dit is toch een normale naam? Ik ken ook een Joni
Ik kende de naam nog niet.
Volgens mij schrijf je het anders Johni betekenis | brabbels baby namen
En was het bij hen een vernoeming naar 2 familieleden dacht ik? Combinatie van hun namen. Denk idd niet dat ze hiermee bekend zijn: Yoni (lichaamsdeel) - Wikipedia
Ja! Joni Mitchell bijvoorbeeld? (Big yellow taxi)
Idd, is voor zover ik weet een hele normale naam hoor. Ken zelf ook een Joni, die spreken ze dan net zo uit als de Jellies, Djonie. Zij is denk ik al wel bijna 36. Als je dat zelf gaat vergelijken met een Yoni, als in een vagina, ja echt wel zielig.
Bovendien zijn er zoveel woorden die in een andere taal iets heel anders betekenen, als je je daar druk om moet gaan maken.
Nou poeh het was maar een grapje joh… kan mij het schelen hoe ze het heet. Vond het gewoon grappig. Lange tenen hebben sommigen van jullie zeg.
Zeikerd.