Een huis vol

Okeeeeee

Ja sommigen leggen op elke slak zout. Ik maakte alleen een grappige opmerking over dat de naam ook een andere betekenis heeft en dat ik mij afvraag of de Jelies dat wel weten, omdat ik het zo niet bij hun vind passen. Maar poehh sommigen kunnen dat blijkbaar niet waarderen. Ik zie wel vaker dat mensen hier op het forum afgebrand worden en dingen moeten verantwoorden. Ik weet weer helemaal waarom ik meestal gewoon mee lees en geen account aan maak. Ik heb geen zin om alles te moeten verantwoorden omdat er hier mensen zijn met lange tenen.

3 likes

Hee, het is vrijwillig he dit forum. Jij lijkt nu eerder te zeiken . Denk dat @Huismus net als jij het ook weinig kan schelen hoe ze heet (omdat woorden in alle talen een andere betekenis kunnen hebben) .
Kan toch dat je grapje iets anders overkomt.

En ja @CharlotteLouise je hebt al een account aangemaakt. Nou, tot het volgende account.

2 likes

Het was ook al de tweede keer dat iemand over die naam begon, vind het een beetje kinderachtig.

@CharlotteLouise als je dit al afbranden vindt…

1 like

Dit is nu toch ook best overdreven? Ik had iig niet door dat het een grappige opmerking was, en je kreeg een aantal inhoudelijke reacties. Wat is nu precies overdreven of “serieus”?

1 like

Ik heb koorts of teveel achter elkaar gekeken maar de vader van de schippersfamilie… :heart_eyes: hoe knap is hij eigenlijk haha echt een mooie vent

3 likes

Ik zie het niet🤣

10 likes

Hij doet mij aan Edwin vd Sar denken.

11 likes

Ik vind hem er vooral heel vermoeid uitzien.

11 likes

Val jij ook op de zoons van Hans Kazàn?

16 likes

Ik snap niet dat ze het zo leuk vinden met die kinderen op die boot. Die kleintjes moeten de hele dag binnen zitten of op dat balkon van 1m2. Je kan geen kant uit. Steeds stressen of er geen kind is die verdrinkt. Die arme puber die de hele dag opgesloten zit zich te vervelen.

Oja wacht, je ziet dingen die andere mensen niet zien.

10 likes

Voor hun is dat denk ik ook vooral nostalgie. Plus dat ze bij vader kunnen zijn. Ik snap het wel. Ze vinden het zelf ook niet 100% ideaal, want dan waren ze wel aan boord gebleven i.p.v. in een huis aan wal wonen.

1 like

Ik denk dat dat vooral is hoe ‘wij’ dat zien maar als je al generaties lang een schippersfamilie bent, dat het anders wordt beleefd. Ze zijn er denk ik heel graag - op de boot - maar hebben wel gekozen voor een ‘landleven’.

1 like

Volgens mij gaf zij aan heel graag op de boot te willen wonen met alle kinderen, maar dan moeten de kinderen naar een internaat. Vandaar dat dit de voorkeur had. Maar een week op zo’n schip als je er zelf niet werkt lijkt me al oersaai en met 8 kinderen de hel.

3 likes

Het viel me trouwens ook op dat alle gezinnen ondernemer zijn en dat Cynthia de enige vrouw is met een eigen inkomen. Verbaasd me wel dat die schippers zo’n goed inkomen hebben dat ze er met drie huishoudens van kunnen leven en dan ook nog steeds twee weken vrij zijn.

3 likes

20 jaar geleden ja!
Oké oké meiden ik was beetje blind ofzo ik zie het nu ook niet meer. Te lang achter elkaar gekeken denk ik. Iven daarentegen… nee grapje hoor

6 likes

Ik zit een aflevering te kijken van het tweede seizoen, aanrader. De Deijsjes hebben dit programma echt gemaakt

1 like

Ik heb ook oude afleveringen zitten kijken maar ik vind het naar om te zien. Die moeder loopt alleen maar te zagen over die kinderen. Slachtoffer rol over alles. Je hebt ze zelf gemaakt mens.

2 likes

De deijsjes die op zoek gaan naar een nieuwe flat en daarna de verhuizing is echt gouddd

2 likes

Jaaa idd!

@Willy
Ik vind dat oprecht meevallen, zeker niet meer dan bij de BB’s