Ik vind het oprecht knap dat die moeder niet compleet is doorgedraaid met zoveel kinderen in een vierkamerflat
Die schippersfam is zo saai om naar te kijken.
Wat een arremoei die kapsalon bij de Buddenbruckjes. Die stoelen bladderen helemaal, het is allemaal zo rommelig en outdated, Thalia denkt dat om half 3 dichtgaan helemaal prima is, die kapsels van die jongens zijn ook niet bepaald strak nadat zij ze geknipt heeft (inclusief ze per ongeluk pijn doen).Ik vind haar enthousiasme leuk, maar ik denk ook dat het best naĂŻef is te denken dat dit een duurzame, winstgevende onderneming wordtâŠ
Lekker tapijt op de vloer haha
Krijgt dat kindje van de Jelies nou al ranja te drinken? volgens mij net een half jaar oud ofzo?
Ik denk dat die ranja het eigenlijke geheim is achter die lieve, meegaande kinderen van ze! (nee grapje maar please familie Jelies vertel me hoe je het doet.)
Niet het geheim achter die lieve kinderen, wel achter dat van hun gaatjesâŠ
Ja heel veel gaatjes. De cudoghamâs ook. Vond hun reden dat het âsuper lastig met die laders is elektrisch poetsenâ ook zoân onzin.
Je kan toch verschillende âkopjesâ op een tandenborstel gebruiken en dat onderstel gewoon permanent op de lader zetten. Doen ze bij die schippers familie ook.
Je tanden zijn echt kostbaar bezit, vind het wel slecht dat iig twee families daar zo los mee omgaan.
Volgens mij was er nog een gezin met slechte gebitten in een eerder seizoen. Misschien de bakkers familie?
De Jelies zijn wel echt mijn faves hoor, wat een liefies. Jennie en Aida samen zijn ook zo leuk
En Yorien heeft een knappe vriendin zeg! Zien we Miguel en Shay en hun dochtertje helemaal niet dit seizoen?
Die wonen ook niet meer bij thaila en Rob toch? Misschien daarom?
Heb het idee dat die kinderen van Zeldenrust ook expres niet luisteren omdat er een cameraploeg bij is, lijkt me zo kut
Ook echt drie wasbakken. Hoeveel mensen denkt ze tegelijk te gaan knippen?
Ze is dat uit een vorig kapsalon gaan halen voor een spotprijs (of gratis?), dus ik snap dat je dan alle wasbakken meeneemt want het is een wonder dat dat gerief de verhuis heeft overleeft.
Dat was vorig seizoen een heel chaotische onderneming. Rob en zijn broer ging dat ergens ophalen, maar vertrokken al een uur te laat terwijl het best ver rijden wasâŠVolgens mij vonden die mensen van het oude kapsalon dat allemaal niet prettig, maar bleven vriendelijk voor de camera.
Ik krijg echt stress als de fam. Buddenbruck in beeld is. Afgelopen seizoen en dit jaar valt het nog mee, maar de jaren ervoor moest ik gewoon doorspoelen.
Totaal het omgekeerde bij de fam. Zeldenrust: hoe rustig er daar aan toe kan gaan met 8 kinderen!
Idem voor fam. Jelies. Die lijken alles zo op orde te hebben en slagen erin om met 9 (of 8?) kinderen toch nog momentjes van persoonlijke aandacht te kunnen geven.
Paar afleveringen geleden was Va Jelies trots dat zijn kleinste kind bijna zelfstandig kon zitten. Hij zegt dat vol trots tegen Moe Jelies die ondertussen het haar van Harry in model aan het brengen is. Haar antwoord: ja, ik weet het, maar ik kan nu niet kijken want ik ben met iets heel belangrijks bezig.
Dat zinnetje vond ik zooo mooi. Ze is dan gewoon gel in het haar van haar oudere zoon aan het doen, maar geeft dat kind toch 30 seconden de volle aandacht met die handeling.
Die familie is echt mijn voorbeeld hoe bewust en lief ze bezig zijn met hun kinderen. Mooie leerzame gesprekken en aandacht.
Oh ja ik moet ook altijd zo lachen om die vaders van de buddenbruckjes. Midden in de chaos staat ie dan een beetje stom te kijken of staren met een bakje koffie zo van ja ik geef het op.
Ik wil een reality soap van enkel de Jelies
Kon ook wel huilen bij het stukje dat Harry zân zwemdiploma haalde en dat zân ouders zo bewust zonder kinderen daar waren zodat alle aandacht even naar hem ging. Echt fantastisch lief
Ja zo lief was dat. Vind t echt bijzonder wel hoe vrij ze de oudste dochters laten. En dat die echt wel zichzelf mogen zijn.
Jaa het lijkt zoân lief gezin en vind het zo aandoenlijk dat ze hun ouders aanspreken met moeder en vader.