Een huis vol

Tot bepaalde hoogte vrij natuurlijk, er wordt bijv heel explieit gezegd ‘later zoveel schoonzonen en kleinkinderen’ dat ik me wel soms afvraag hoe vrij ze zijn om lesbisch te zijn, geen kinderen te willen of iets anders.

4 likes

Verbaasde me wel dat Jennie zo een scooter kreeg voor haar verjaardag. Dat ze er zelf helemaal niks aan hoefde te betalen? Straks Aida en Jantine ook allemaal een scooter? Ben zelf enig kind en had het nooit zomaar gekregen en mijn ouders hadden geld zat :stuck_out_tongue:

5 likes

Klopt dat (vooral de vader) zich heel conservatief uitlaat over maatschappelijke onderwerpen, maar ik denk toch dat als hij er in zijn directe kring mee geconfronteerd wordt, hij er wel voor open staat.

Maar hij zal zich in eerste plaats uitlaten in man/vrouw patronen.
Vorig seizoen werd het eens heel snel aangehaald dat een schoondochter ook ok was voor zijn dochters.

Ik denk dat daar veel bespreekbaar is.
Die oudste dochters mogen een vriendje, make up, tienerkledij, brommer, bijbaantjes,… Er zit vaak een grote saus geloof over heen, maar als je ziet hoe een liefdevol en warm nest dat is, kan ik daar alleen maar jaloers op zijn.
Van alle gezinnen toch het gezin waar ik zou willen opgroeien of bij de Adema’s (met die 4-ling).

12 likes

Ik vermoed dat die scooter gewoon doorgegeven wordt haha

2 likes

Poeh wat is moeder Zeldenrust ouwelijk gekleed. Leek wel alsof ze naar een begrafenis ging ipv de verjaardag van haar zoon :sweat_smile:

6 likes

Hahaha ‘wat is hij enthousiast ik krijg er de kriebels van’ ik weet niet of het over die man van de kartbaan ging maar same

9 likes

Haha omg wat toetie allemaal te eten krijgt :joy: die zal wel misselijk zijn als haar ouders weer thuis komen

1 like

Het valt me op dat bijna elke aflevering iemand iets met ankers aangeeft. Echt verschrikkelijk maar past wel bij hun huis, ook zo’n truttig xenos huis

6 likes

Heerlijk die pubers

2 likes

Dat haarbandje was toch 15 jaar geleden een ding :skull:

Stel we waren maar met vier, ja dan zaten we nu in een hotel hahaha awh

4 likes

Maar er wordt wel heel duidelijk gemaakt dat het nog niet de bedoeling is dat er gezoend en meer wordt. Vind dat gezin echt eng conservatief hoor, hoe lief ze ook zijn tegen hun kinderen

4 likes

Nee toch? Die vader ging een paar afleveringen terug nog zeggen dat ze hem eens een kusje moest geven.
Ik vond dat zelf persoonlijk erg apart.

2 likes

Dan loop ik achter. In de meest recente die ik zag sprak hij over àls ze hem ooit een kusje zou geven.

1 like

Ik zie op de insta van fam. Jelies dat de buddenbruckjes op bezoek kwamen bij hun. Ik zie dat echt niet voor me hahaha zo geen match.

16 likes

Ik vind dit ook echt grappig, twee uitersten die elkaar gevonden hebben blijkbaar :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha jaaa! Zo tuttig allemaal

Vader Jelies vindt dat ze ‘geëmancipeerd als de pest’ zijn omdat hij weleens kookt op zondag. Dit zegt hij terwijl hij een biertje drinkt aan tafel terwijl zij staat te koken en daarover zegt ‘zo hoort het ook’. I mean niet conservatief?

6 likes

We zeiden al als er geen camera stond was hij vast niet zo enthousiast :face_with_hand_over_mouth:

Of zo’n bandje om je voorhoofd vreselijk :laughing:

3 likes