Dat voorstukje met oma Buddenbruck haha genieten!
Ik volg de familie Jelies op instagram en daar zei Janneke dat Jennie de helft heeft betaald!
Echt een aanrader om te volgen trouwens. Elke avond een lap tekst zonder interpunctie met âo wat hebben we weer genotenâ en 9 ingezoomde bewogen fotoâs met als vaste afsluiter: âVeel liefs van onsâ of
'Welterusten en genacht '
Love de Jelies haha.
Oh haha hm zou kunnen
Ik vind hun taalgebruik echt leuk: âoh wat is Jennie verwonnenâ of gak ipv gehakt haha
Ik dacht dat die laatste allemaal williene (?) waren, omdat er steeds tijdje tussen een nieuw seizoen zit en ze er dan weer zo uit zien als zij op die leeftijd. Al is het weer jaren terug dat ze naar sleutelbeen brak (zo schattig), maar voor mij zien ze er allemaal uit als haar op die leeftijd
Oh het lijkt me toch wel echt vreselijk als mijn pubertijd - en alle kleding crisissen en fases die daarbij horen - op tv uitgezonden werden hoor.
Over de aflevering van gisteren: Rob is wel de laaaaatste persoon op aarde waar ik naartoe zou gaan voor opvoedadviesđ€Ą
Hoezo kinderlijk? Dat hoort toch gewoon bij het dorp waar ze wonen en hun christelijke inslag.
Oh ik begrijp je dan denk ik niet. De ouders zeggen dat ze hopen dat hun dochter terugkijkt naar een fijne herinnering aan haar eerste kus? Wat is dan een volwassen manier om pubers te benaderen? Hun opvoedwijze is misschien anders dan gezinnen zonder geloofsovertuiging of die in grotere steden wonen maar ik vind het zeker niet kinderlijk.
Zo dat mega zoutloze verjaardagslied bij die Zeldenrust. Zou me als jarige weer omdraaien
Zoutloos hahaha
Hebben ze niet gewoon iPads op middelbare scholen tegenwoordig? Dan hoef je niet eens een grote tas echt heerlijk.
Gourmetten met appel en knakworst?
Hahahah zoutloos met een sausje van Jezus!
De vader Zeldenrust heeft echt zoân slaapverwekkende stem. Hij ziet er ook echt uitgeput uit.
Dat haarbandje. I canât.
Alsof Aida en Sven niet allang hebben staan tongen in het afwashok.
Ik denk oprecht van niet hoor
Hahaha ja ik dacht dit ook gelijk. Het kan natuurlijk heel goed van niet hoor. Maar het zijn wel tieners die meer dan een jaar verkering hebben. Ik had het vreselijk genant gevonden als mn vader daar de hele tijd over begon. Maar er werd bij ons daar uberhaupt niet over gepraat? Ik ging niet lopen te vertellen met wie ik had getongd op een avondje uit ofzo.
@Falafel , ja dat denk ik ook. Maar ook omdat ze volgens mij weinig contact hebben met de buurt en duitsers nogal conservatief zijn (en volgens mij vooral in dat stadje) ik zie ze daar niet zo snel naartoe gaan.
Ik heb dit al eerder gevraagd maar omdat er nu een nieuw gezin is.
Bij wie zou je het liefst een weekje logeren als het moest?
- De Buddenbruckjes
- Cudogham
- Zeldenrust
- De Jellies
0 stemmers