Een huis vol

Die zeiden wel heel stellig dat Johni de laatste is, de schippers willen ook niet meer, de buddenbrucks al helemaal niet meer

Maar Cynthia was vorig seizoen nog zwanger, dus dan gok ik op haar.

6 likes

Ik zie al voor me dat ik daar ergens in een slaapkamer lig en aan de deur wordt geklopt van , JUMPSUIT ETEN!! En dat ik dan zeg, nee dankje, ik haal later wel wat van de snackbar. Ik dan maar uit compensatie die grote honden uitlaat. En ik wil sowieso de liefste kat van die 6 op mn slaapkamer en dat mag daar.

2 likes

Zeiden die juist niet iets over gods plan/ als god het wil? En geen anticonceptie, en als je ziet hoe gek die twee op elkaar zijn

1 like

Nee maar ik heb voorruit gekeken dan zegt Janneke wel “echt de laatste” en dat de zwangerschap niet goed ging en ze hun verstand moeten gebruiken en dat het gevoel altijd wil, ook als ze 50 is, maar dat het echt voorbij is.

5 likes

Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als natuurlijke gezinsplanning en als ze dan toch zwanger wordt kan je altijd nog zeggen dat het “gods plan” is.

1 like

Ah nee na 9 keer weten beiden echt wel hoe het gaat. Ze hebben idd stellig gezegd, maar ook in het vorige seizoen zelfs, dat Johni de laatste was voor ze.

Ik zou echt geen seconde bij de Buddenbrucks willen zijn/leven/wonen whatever. Ik snap echt niet dat jullie het wel zien zitten maar ieder zijn ding i guess​:rofl::weary:

11 likes

Ja geef mij de buddenbrucks en dat huis, ik zou @Zemraluani meenemen en we zouden de tijd van ons leven hebben 100% haha

Anders moet je je de hele tijd aan schema’s en routines houden rot op man. Ik ga me toch niet in een week qua schemas worstelen voor een WEEK.

1 like

Ik snap vanuit mezelf juist de jellies niet goed. Vind het super lieve mensen. Maar alleen al een week iets delen met 2 puber dochters, een moeder en ik (en al dat kleine, blijkbaar heet dat “grut” gatverdamme. Oh mijn god, no no nooo way. Ik deel geen badkamers.

1 like

@Jumpsuit hahaha sorry maar bij de naam Jellies kan ik alleen maar hier aan denken:

19 likes

Als we over een jaar gaan is misschien het binnenzwembad wel af!!

1 like

En daarna gaan we met ons natte haar direct ons haar laten knippen in de kapsalon van Thalia. Daar kun je eigenlijk niet teleurgesteld zijn omdat alles mag en kan.

2 likes

hahah ik was al een aantal jaar zo nu en dan aan het peinzen over de naam van deze kinderserie (bleef steeds haken op de tweenies) TOT ik gister ineens ging nadenken over de naam Jelies en dacht ; heyyyy wacht eens even :star_struck: :star_struck: en toen meteen een afl jellabies op yt gekeken haha

1 like

Ik las dus laatst een interview met Janneke dat er altijd ruimte was voor nog een kind

1 like

Heerlijk deze stranddag, nu al helemaal stress en Rob onverstoorbaar

2 likes

Aaaah zo leuk om te zien hoe blij die kinderen waren op het strand.

En bij de fam cudogham ook zooo lief dat ze hun broertjes en zusjes zo hadden gemist.

Echt jammer dat morgen alweer de laatste aflevering is.

3 likes

Misschien wel handig om bij de BB te logeren dan leer ik eindelijk die namen eens een keer

3 likes

Ik heb zo gegild om Toetie met dat blikje, en die twee donuts en die zak chips. Echt wauw

5 likes

Oos: hebben jullie goed gepoept?

:rofl::sparkles:

6 likes

Volgens mij kan de vrouw van Zeldenrust ook echt lekker koken! Ben haar naam even kwijt. Vind haar ook heel knap! Leuke kindjes ook.

3 likes