Haha @FISSA ik twijfel ook tussen de jellies en de buddenbruckjes. Volgens mij zijn thalia en rob super relaxed tegen gasten en je hebt daar genoeg ruimte. En ik denk echt 0 regels en kunnen doen waar je zin in hebt. Alleen dan zit je wel in zo’n kut stad/dorp of wat het ook is.
Alles behalve cudogham, zou gek worden van zo weinig ruimte en privacy en ja Amsterdam heb ik inmiddels wel gezien/al gewoond.
Jelies en Cudogham lijken me allebei wel leuk om een weekje bij te logeren (en oké, Buddenbruck zou ik ook niet afslaan) maar ik denk vooral dat Cynthia veel lekkerder kookt dan Janneke dus vandaar mijn keuze
Ja qua koken zou ik ook absoluut voor cynthia kiezen maar de moeder van zeldenrust kookt volgens mij ook best goed trouwens.
Oh dat weet ik niet ik heb pas drie afleveringen gezien maar ik vind hen zoooooooooo saai. Daar hoef ik echt geen week te zitten
Altijd als ik naar de Buddenbrucks kijk heb ik het gevoel dat ik weet hoe het daar ruikt met al die dieren en dat zou ik echt geen week trekken
@anon37686689 wijs je nu zomaar de macaroni met smac af?
Echt niet dat ik op dat versleten gore bankstel van de Buddenbrucks ga zitten. Bij Janneke is het tenminste ‘knap’
Haha ja met die 3 grote honden, had ik nog niet eens aan gedacht maar ze hebben wel weer 6 katten en ik ben een grote kattenliefhebber.
Ik denk dat je bij de buddenbrucks zo een grote eigen slaapkamer kan hebben. En no way dat ik elke dag moet wachten om te douchen, of naar de wc te gaan. Ik heb het idee dat de buddenbruckjes iig 2 badkamers/douches hebben maar ik kan het mis hebben. Anders heb je nergens om jezelf ff terug te trekken en dat heb ik heel erg nodig. Maar misschien zou ik die Zeldenrust kiezen, dan kan je ook nog op die boot. Want dat is wel deel van hun vastgoed?
Overal behalve buddenbruck
Jelies voor de gezelligheid, cudogham voor het eten en Zeldenrust voor de koekjes en ik wel eens mee wil varen.
Ik denk dat ik zou sterven van de honger bij hun, ze eten altijd zulke mini porties.
Doe mij maak lekker snackbar vreten bij de Buddenbruckjes. Ga ik ook weer een weekje lekker roken, gezellig! Denk dat zij ook verreweg het minste caren wat ik zou doen die week, zou mogen uitslapen, vreten, herrie maken, bingen. Ze zijn niet Judgend. Plus je hebt sowieso een slaapkamer in dat enorme huis, bij de Cudogham’s moet ik ergens in een triplex afgetimmerdekast in de woonkamer liggen ofzo. Plus ik zou Cynthia’s stem en Ivan’s algehele overaanwezigheid niet een week lang trekken. En dan moet je vast allerlei culturele dingen doen of een ww2 speurtocht of een slinger maken met natuurlijke verf op biokarton of zoiets, is me allemaal veel te harmonieus.
Bij de jelies ook no way, veel te weinig ruimte en ik zeg te vaak godverdomme, en hun kinderen zijn nog van dat kleine grut. Die schippersfamilie ook no way, die zijn echt te burgertruttig.
Ik zag onder dat podium waar de bank op staat nog wel een slaapplek
Hahahaha, jij hebt mij weer overtuigd. De buddenbruckjes it is. Zou voor mij echt voelen als een soort hele slechte renesse vakantie zonder zee en strand.
Hahahahaha ik moet echt hardop lachen om je post hahahahaaaaa omg. Triplex afgetimmerde kast ik kan niet meer
Welke familie denk je dat nog een kindje krijgen?
- Cudogham
- De Jellies
- De Buddenbruckjes
- Zeldenrust
- Geen van deze
0 stemmers
Ik denk dat dit het eerste seizoen is(2022) waarvan ik denk, dat niemand nog een kind krijgt.
Die zeiden wel heel stellig dat Johni de laatste is, de schippers willen ook niet meer, de buddenbrucks al helemaal niet meer
Maar Cynthia was vorig seizoen nog zwanger, dus dan gok ik op haar.
Ik zie al voor me dat ik daar ergens in een slaapkamer lig en aan de deur wordt geklopt van , JUMPSUIT ETEN!! En dat ik dan zeg, nee dankje, ik haal later wel wat van de snackbar. Ik dan maar uit compensatie die grote honden uitlaat. En ik wil sowieso de liefste kat van die 6 op mn slaapkamer en dat mag daar.
Zeiden die juist niet iets over gods plan/ als god het wil? En geen anticonceptie, en als je ziet hoe gek die twee op elkaar zijn
Nee maar ik heb voorruit gekeken dan zegt Janneke wel “echt de laatste” en dat de zwangerschap niet goed ging en ze hun verstand moeten gebruiken en dat het gevoel altijd wil, ook als ze 50 is, maar dat het echt voorbij is.
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als natuurlijke gezinsplanning en als ze dan toch zwanger wordt kan je altijd nog zeggen dat het “gods plan” is.
Ah nee na 9 keer weten beiden echt wel hoe het gaat. Ze hebben idd stellig gezegd, maar ook in het vorige seizoen zelfs, dat Johni de laatste was voor ze.
Ik zou echt geen seconde bij de Buddenbrucks willen zijn/leven/wonen whatever. Ik snap echt niet dat jullie het wel zien zitten maar ieder zijn ding i guess:rofl:
Ja geef mij de buddenbrucks en dat huis, ik zou @Zemraluani meenemen en we zouden de tijd van ons leven hebben 100% haha
Anders moet je je de hele tijd aan schema’s en routines houden rot op man. Ik ga me toch niet in een week qua schemas worstelen voor een WEEK.