Een huis vol

Ik snap vanuit mezelf juist de jellies niet goed. Vind het super lieve mensen. Maar alleen al een week iets delen met 2 puber dochters, een moeder en ik (en al dat kleine, blijkbaar heet dat “grut” gatverdamme. Oh mijn god, no no nooo way. Ik deel geen badkamers.

1 like

@Jumpsuit hahaha sorry maar bij de naam Jellies kan ik alleen maar hier aan denken:

19 likes

Als we over een jaar gaan is misschien het binnenzwembad wel af!!

1 like

En daarna gaan we met ons natte haar direct ons haar laten knippen in de kapsalon van Thalia. Daar kun je eigenlijk niet teleurgesteld zijn omdat alles mag en kan.

2 likes

hahah ik was al een aantal jaar zo nu en dan aan het peinzen over de naam van deze kinderserie (bleef steeds haken op de tweenies) TOT ik gister ineens ging nadenken over de naam Jelies en dacht ; heyyyy wacht eens even :star_struck: :star_struck: en toen meteen een afl jellabies op yt gekeken haha

1 like

Ik las dus laatst een interview met Janneke dat er altijd ruimte was voor nog een kind

1 like

Heerlijk deze stranddag, nu al helemaal stress en Rob onverstoorbaar

2 likes

Aaaah zo leuk om te zien hoe blij die kinderen waren op het strand.

En bij de fam cudogham ook zooo lief dat ze hun broertjes en zusjes zo hadden gemist.

Echt jammer dat morgen alweer de laatste aflevering is.

3 likes

Misschien wel handig om bij de BB te logeren dan leer ik eindelijk die namen eens een keer

3 likes

Ik heb zo gegild om Toetie met dat blikje, en die twee donuts en die zak chips. Echt wauw

5 likes

Oos: hebben jullie goed gepoept?

:rofl::sparkles:

6 likes

Volgens mij kan de vrouw van Zeldenrust ook echt lekker koken! Ben haar naam even kwijt. Vind haar ook heel knap! Leuke kindjes ook.

3 likes

Het begint met de J

28 likes

Gaan diie Zeldenrust ouders nou om 16u uit eten? Romantisch hoor :sweat_smile:

8 likes

Die oudste dochter van de Buddenbruckjes was me helemaal ontgaan :sweat_smile:

4 likes

Die woonde al niet meer thuis toen ze un het programma begonnen. Heb wel het idee dat zij de meest ‘reguliere’ persoon is uit dat gezin :speak_no_evil:

9 likes

Ik zit de aflevering nu pas te kijken, maar dat strandhuisje lijkt me wel héél krap

3 likes

Naaah wat stom dat die meiden niet mogen helpen met het stapelbed. Alleen Harry mag helpen terwijl die meiden ook wilden helpen.

7 likes

Wat lijkt ze op Taila! En wat ziet ze er leuk uit😄

1 like

Ik loop wat achter, maar ik vind het ook wel veel zeggen dat Rob en Thaila gewoon een werknemer in huis nemen, omdat het bij hem thuis niet lekker loopt. Echt lief

24 likes