Ja in de preview ging het ook over al die talenten van de kids en dat zij het beste uit ze wil halen.
@Pheline ik vond ze ook niet echt leuk nee.
Gaan ze Ronnie flex weer lastig vallen?
Ze wilden zo graag beroemd worden. Zou het ze gaan lukken?
Oh dat was zo cringe.
Heel betoog, haha
Ik ben altijd zo conflicted over de Baumgards. Ik vind Samantha aan de ene kant heel leuk: ze is duidelijk slim, ze heeft 13 kinderen opgevoed die stuk voor stuk overkomen als slim, behulpzaam, open en ambitieus. Dat vind ik knap, er lijkt een enorme harmonie te zijn, ook met de kinderen die al lang volwassen zijn en misschien daar nog wonen? (Geen idee wie er thuis woont?). Het is een leuk gezin, maar het is wel een heel ābeperktā beeld.
Want we zien vooral de ambitieuze kant van het gezin, niet zo zeer de dagelijkse beslommeringen. Ik vind dat ergens wel goed, je weet in principe weinig over de kinderen (itt de kinderen Kraan bijvoorbeeld, daar werd echt heel veel gedeeld) en je ziet ze meer als geheel āde Baumgardsā, met uitzondering van degenen die daar zelf voor kiezen (de 3 oudste meisjes die de hele filmtijd (bijna) volwassen waren).
Persoonlijk vind ik het oninteressant om naar te kijken, omdat zowel beide ouders als sommige oudere kinderen veel meer in beeld zijn dan bij andere gezinnen (Jellies bijvoorbeeld) en je dus het āgrote gezinā element een beetje verliest. Het gaat meer over ambities (de viool, de koekjes, de mode, het zingen, ballet, basketbal) en die volgen dan de boterhammen smeren voor een vakantie op de camping in Luxemburg.
Dus ik ga het niet kijken, ik denk idd dat ze gewoon de verschillende talentvolle (oudere) kinderen gaan volgen en de Fame wel centraal gaat staan.
Ik vond samantha en haar gezin eigenlijk altidj best ok. Maar na een recente opmerking van haar ben ik wel afgeknapt.
Recent is er in Den haag tijdens een uitje met school een meisje overleden(ze waren op een boot en er brak iets af en dat kwam op dat meisje)
Samantha heeft onder dat artikel op facebook gereageerd met: hierom mogen mijn kinderen dus nooit mee met schoolreisjes(niet de precieze tekst maar kwam op dit neer). Ben daar best pissig over⦠het is een naar ongeluk en de school EN ouders konden hier niks aan doen. Maar ze legt eigenlijk de schuld bij hen neer.
Helemaal omdat ƩƩn van hun dochters toch zwaargewond is geraakt bij een verkeersongeluk? Dan zou je juist zeggen dat je weet hoe een ongeluk in een klein hoekje zit, en er altijd en overal iets kan gebeuren.
Idd. Daarom is het helemaal erg om zoiets te zeggen
Maar dat heeft ook te maken met hoe he dit interpreteert. Je kunt het lezen als ze legt de schuld bij de school óf als een overbezorgde moeder die schoolreisjes in het algemeen als onvoldoende veilig beschouwt. Zijn wat mij betreft twee verschillende dingen. Vind die tweede, juist als een kind al een ernstig ongeluk heeft gehad, eigenlijk best te begrijpen. Ondanks de onredelijkheid. Is hoe ik het ervaar ook wel een Surinaamse moedersding dit.
Overigens: bij dit ongeluk speelt wel mee dat al een tijd bekend is dat die schepen onvoldoende onderhouden worden.
Ik begrijp het ook omdat ze in een van de eerste seizoenen vertelde dat een van haar zoons bijna was verdronken tijdens schoolzwemmen. Ik snap dat je daarna bang bent om je kinderen toe te vertrouwen aan een minimaal aantal begeleiders en toch meestal een grote groep kinderen.
De Kraantjes gaan emigreren naar Luxemburg!
https://www.instagram.com/p/ClO4jhgDGJz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Dit verdient gewoon een spin-off. Een Huis Vol meets Ik Vertrek.
Dit wilde ik net zeggen ja. Ben benieuwd of ze een eigen serie krijgen oid
Oh wow ik heb het gevoel dat ze nog maar een jaar ofzo in hun huidige huis wonen. En dan een camping runnen
KRO-NCRV on Instagram: "Deze winter kun je weer genieten van Een huis vol. Met wie ga jij kijken? šāļø Een huis vol, vanaf zondag 25 december, twee weken lang om 19.05 uur bij KRO-NCRV op NPO 1. #KRONCRV #eenhuisvol #maakmorgenmee" vanaf 25 december een nieuwe seizoen van een huis vol . Met de families Cudoham, Jelies, Buddenbruck en Zeldenrust
Leuk! Echt zin in
Echt classic Rob weer deze aflevering. Lekker met zān kopje koffie in de hand kijken naar alle kinderen en opgewonden Thaila die probeert iedereen de schoenen aan te krijgen om weg te kunnen gaan.
Die vrouw van de schippers familie was dus toen de oudste nog maar 5 maanden was alweer zwanger van de 2e.
Hahaha love it hoe Janneke ook gewoon weet dat Johan met Harrie iets gegeten heeft tijdens het boodschappen doen. Eerste wat ze vraagt āWas t lekker?ā
Cynthia komt altijd zo lief en geduldig over. Hoe ze ook volschiet als ze wat wil zeggen bij de overname van het strandhuisje Ik ben zelf ook zo dus jank al weer bijna met haar mee natuurlijk
Love Janneke hoor, maar haar leven bestaat echt alleen maar uit het baren en voeden van kinderen. Ook zoveel emoties over alle laatste keren van het laatste kind. Die valt echt in een gat straks mochten de kleinkinderen nog even uitblijven.
Och die Taila. Eerst kon ik haar niet uitstaan, maar nu is ze echt een van mijn favorieten. Ik moet zo vaak om haar lachen. Ze probeert als een gek alle kinderen gereed te maken en Rob staat weer met zijn kop cappuccino toe te kijken. Prachtig beeld elke keer weer.