Die vader Zeldenrust komt op mij zo passief over. Er zit geen leven in zijn uitdrukking en zijn stem. Een beetje als een oververmoeide puber ofzo. Zo’n contrast met haar ook.
Nou dit!
En ik zie ook wat meer rust in thaila en de kinderen lijken wat meer te luisteren (is natuurlijk ook altijd montagewerk he en bepalen wat je laat zien). Maar waar ik voorheen hoofdschuddend naar ze keek, moet ik er nu vaker om lachen en zie ik ook dat ze de kinderen liefdevol proberen op te voeden.
Moet wel altijd om Rob lachen met zn cappuccino
Ik vind de kinderen ook niet overkomen alsof ze getraumatiseerd zijn door die chaos. Ze hebben misschien minder structuur, maar krijgen wel een hoop liefde van die ouders en ik denk persoonlijk dat dat het gezin siert. Het is herres, maar al die kinderen van 18+ blijven daar wel lekker chillen met hun aanhang, lijkt me heerlijk om daar tot s’avonds laat in de tuin te chillen met een peukie en drankje, wetende dat je eigenlijk niks fouts kan zeggen (bedoel, ben te grof voor de zeldenrustjes of jelies zeg maar)
De baumgards krijgen vanaf 19 oktober een eigen serie op tlc! Ik ben wel benieuwd naar de opzet
Ja, dat klinkt heel erg als Nadine! Wel met een andere naam. Ongeveer op minuut 30 in de aflevering op Videoland.
Voor degene die het niet kunnen kijken:
Haar ex heeft haar min of meer gedwongen om samen met hem en een buurjongen hun huis in de fik te steken. Ze is stelselmatig door hem mishandeld, geslagen, gewurgd… Als haar kinderen via de app contact met haar opnamen (en ze reageerde daarop) werd ze weer mishandeld. Nu zit ze, vanwege die brand, dus ook vast.
Vond het ook wel heftig dat ze zo herkenbaar is. Begon al met: zijn dit al jouw kinderen? En dan dat hele verhaal. Iedereen die ik ken die dit kijkt heeft herkende haar.
Ik vind janneke zo liefdevol naar haar kinderen
Vond het ook wel opmerkelijk te horen dat de kinderen na haar straf weer bij haar mogen wonen. Ik vraag me af of dat het beste is voor de kinderen, hoe sneu ook
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik las net dit artikel: Nadine uit 'Een Huis Vol' en ex-partner veroordeeld tot celstraf - LINDA.nl
Dit is echt de droom van Samantha die uitkomt
Ik spoelde altijd door bij dit gezin. Niet kneuterig genoeg voor mij en het leek allemaal zo gescript door Samantha. Echt de minst leuke wat mij betreft
Ja in de preview ging het ook over al die talenten van de kids en dat zij het beste uit ze wil halen.
@Pheline ik vond ze ook niet echt leuk nee.
Gaan ze Ronnie flex weer lastig vallen?
Ze wilden zo graag beroemd worden. Zou het ze gaan lukken?
Oh dat was zo cringe.
Heel betoog, haha
Ik ben altijd zo conflicted over de Baumgards. Ik vind Samantha aan de ene kant heel leuk: ze is duidelijk slim, ze heeft 13 kinderen opgevoed die stuk voor stuk overkomen als slim, behulpzaam, open en ambitieus. Dat vind ik knap, er lijkt een enorme harmonie te zijn, ook met de kinderen die al lang volwassen zijn en misschien daar nog wonen? (Geen idee wie er thuis woont?). Het is een leuk gezin, maar het is wel een heel ‘beperkt’ beeld.
Want we zien vooral de ambitieuze kant van het gezin, niet zo zeer de dagelijkse beslommeringen. Ik vind dat ergens wel goed, je weet in principe weinig over de kinderen (itt de kinderen Kraan bijvoorbeeld, daar werd echt heel veel gedeeld) en je ziet ze meer als geheel ‘de Baumgards’, met uitzondering van degenen die daar zelf voor kiezen (de 3 oudste meisjes die de hele filmtijd (bijna) volwassen waren).
Persoonlijk vind ik het oninteressant om naar te kijken, omdat zowel beide ouders als sommige oudere kinderen veel meer in beeld zijn dan bij andere gezinnen (Jellies bijvoorbeeld) en je dus het ‘grote gezin’ element een beetje verliest. Het gaat meer over ambities (de viool, de koekjes, de mode, het zingen, ballet, basketbal) en die volgen dan de boterhammen smeren voor een vakantie op de camping in Luxemburg.
Dus ik ga het niet kijken, ik denk idd dat ze gewoon de verschillende talentvolle (oudere) kinderen gaan volgen en de Fame wel centraal gaat staan.
Ik vond samantha en haar gezin eigenlijk altidj best ok. Maar na een recente opmerking van haar ben ik wel afgeknapt.
Recent is er in Den haag tijdens een uitje met school een meisje overleden(ze waren op een boot en er brak iets af en dat kwam op dat meisje)
Samantha heeft onder dat artikel op facebook gereageerd met: hierom mogen mijn kinderen dus nooit mee met schoolreisjes(niet de precieze tekst maar kwam op dit neer). Ben daar best pissig over… het is een naar ongeluk en de school EN ouders konden hier niks aan doen. Maar ze legt eigenlijk de schuld bij hen neer.
Helemaal omdat één van hun dochters toch zwaargewond is geraakt bij een verkeersongeluk? Dan zou je juist zeggen dat je weet hoe een ongeluk in een klein hoekje zit, en er altijd en overal iets kan gebeuren.
Idd. Daarom is het helemaal erg om zoiets te zeggen
Maar dat heeft ook te maken met hoe he dit interpreteert. Je kunt het lezen als ze legt de schuld bij de school óf als een overbezorgde moeder die schoolreisjes in het algemeen als onvoldoende veilig beschouwt. Zijn wat mij betreft twee verschillende dingen. Vind die tweede, juist als een kind al een ernstig ongeluk heeft gehad, eigenlijk best te begrijpen. Ondanks de onredelijkheid. Is hoe ik het ervaar ook wel een Surinaamse moedersding dit.
Overigens: bij dit ongeluk speelt wel mee dat al een tijd bekend is dat die schepen onvoldoende onderhouden worden.