Een huis vol

Ik begrijp het ook omdat ze in een van de eerste seizoenen vertelde dat een van haar zoons bijna was verdronken tijdens schoolzwemmen. Ik snap dat je daarna bang bent om je kinderen toe te vertrouwen aan een minimaal aantal begeleiders en toch meestal een grote groep kinderen.

4 likes

De Kraantjes gaan emigreren naar Luxemburg!
https://www.instagram.com/p/ClO4jhgDGJz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

11 likes

Dit verdient gewoon een spin-off. Een Huis Vol meets Ik Vertrek.

20 likes

Dit wilde ik net zeggen ja. Ben benieuwd of ze een eigen serie krijgen oid

2 likes

Oh wow ik heb het gevoel dat ze nog maar een jaar ofzo in hun huidige huis wonen. En dan een camping runnen :exploding_head:

2 likes

KRO-NCRV on Instagram: "Deze winter kun je weer genieten van Een huis vol. Met wie ga jij kijken? đŸŽ„â˜ƒïž Een huis vol, vanaf zondag 25 december, twee weken lang om 19.05 uur bij KRO-NCRV op NPO 1. #KRONCRV #eenhuisvol #maakmorgenmee" vanaf 25 december een nieuwe seizoen van een huis vol . Met de families Cudoham, Jelies, Buddenbruck en Zeldenrust :grinning:

28 likes

Leuk! Echt zin in :blush:

4 likes

Echt classic Rob weer deze aflevering. Lekker met z’n kopje koffie in de hand kijken naar alle kinderen en opgewonden Thaila die probeert iedereen de schoenen aan te krijgen om weg te kunnen gaan. :stuck_out_tongue:

14 likes

Die vrouw van de schippers familie was dus toen de oudste nog maar 5 maanden was alweer zwanger van de 2e. :open_mouth:

Hahaha love it hoe Janneke ook gewoon weet dat Johan met Harrie iets gegeten heeft tijdens het boodschappen doen. Eerste wat ze vraagt “Was t lekker?” :rofl:

Cynthia komt altijd zo lief en geduldig over. Hoe ze ook volschiet als ze wat wil zeggen bij de overname van het strandhuisje :pleading_face: Ik ben zelf ook zo dus jank al weer bijna met haar mee natuurlijk :joy:

11 likes

Love Janneke hoor, maar haar leven bestaat echt alleen maar uit het baren en voeden van kinderen. Ook zoveel emoties over alle laatste keren van het laatste kind. Die valt echt in een gat straks mochten de kleinkinderen nog even uitblijven.

3 likes

Och die Taila. Eerst kon ik haar niet uitstaan, maar nu is ze echt een van mijn favorieten. Ik moet zo vaak om haar lachen. Ze probeert als een gek alle kinderen gereed te maken en Rob staat weer met zijn kop cappuccino toe te kijken. Prachtig beeld elke keer weer.

19 likes

Ik denk wel dat de Cudogshams hele vriendelijke leuke mensen zijn. Ook hoe ze de oude bewoners erbij betrokken enzo.

4 likes

Dat huis van de Buddenbruckjes, wa’n chaos. De salon en die kelder staan ook al 3 seizoenen op de planning :joy:

1 like

Pff dat leven van die schippers familie lijkt me zo vreselijk. Zit je de hele zomer op een boot met 8 kids :flushed: De hele tijd opletten en tellen of iedereen er nog is. Vond het ook wel bijzonder dat zwemmen in de rivier en hoe die vader reageerde op de haven politie

11 likes

Hahaha nou inderdaad
Het leek zo’n heilige boon maar ineens had hij een grote bek :joy:

6 likes

Ja hahaha maar ze zijn echt mn fav geworden om te volgen. Misschien juist omdat het niet meer te volgen lijkt, al die katten overal en 3(?) grote honden omg. En Rob die dus dan bezig wil met de buitenkeuken oid? 2 keer een tweedehands keuken besteld voor binnen. Waarbij de eerste vochtschade heeft. Die salon van Thaila en die hij ineens opnieuw wil verbouwen. En dan dat hele project van een wellness nog. Omg je word toch echt helemaal gek :joy:. Die salon van Thaila gun ik ze wel echt als dat gaat lopen. Maar ze wonen in zo’n Duits dorp en Thaila praat volgens mij amper Duits en ik vraag me af ze goed contact met de buren hebben. Hoe wil ze aan klanten komen? Die plannen zijn zo niet realistisch :face_with_monocle:.

@propje ik vond dat die vader ook totaal niet sympathiek reageerde. En ik kan me voorstellen dat het heel gevaarlijk is om daar kinderen in te laten zwemmen. Brr. “Het zijn schipperskinderen geen wal kinderen” wtf :joy: ze wonen gewoon in een huis en gaan naar een normale basisschool.

9 likes

Haha omg die opsomming van al die klussen van Rob waar hij half mee bezig is :rofl: ik word al gek als ik er aan denk zoveel onafgemaakte projecten te hebben :exploding_head::laughing:

10 likes

De keuken wordt er ook met man en macht uitgesloopt. Toen zei Thaila van “ja je zou een sloopbedrijf moeten beginnen”. Ik dacht direct. Oh no breng rob niet op ideeĂ«n want hij zou het nog doen ook lmao :joy:

7 likes

Npo is wel een kut app maar ik heb alles er gisteren zonder problemen doorheen gejaagd hoor :no_mouth:

1 like