Een huis vol

Ik ook lijkt me heeeerlijk

3 likes

En de toko moet natuurlijk goed bereikbaar zijn met t ov, want ze passen niet allemaal in opa’s auto. Ik vraag me alleen af, als je t als familiehuisje wil gebruiken, waaar slaapt iedereen dan.

2 likes

Waars weer in een soort kast :joy: maar ik vraag me af of zij zolang op de wachtlijst hebben gestaan? Die vader is ook nog niet zolang geleden overleden? En ze wilden ook eerst naar Frankrijk. In Frankrijk kun je daar een heel landhuis voor krijgen. Waarschijnlijk wel in een suf dorpje maargoed.

Oh wow ik keek ff en die huisjes zijn 27m2. Zo klein had ik niet verwacht .

1 like

Ik zou als kind helemaal overprikkeld raken in zo’n kleine ruimte :sweat_smile:

3 likes

Ligt het aan mij of is het afgelopen 2 dagen niet op tv geweest? Ik kan ook niet kijken via de NPO app op mijn tv :confounded:

3 likes

Ja donderdag pas weer zeiden ze vorige keer op tv.

2 likes

We mogen nu schaatsen kijken… Wat een feest.

1 like

Nee worden van het strand afgehaald! Je mag ze ook niet onderverhuren dus is puur voor jezelf / familie.

2 likes

In het vorige seizoen toen ze daar gingen kijken, hadden ze al allemaal ideeƫn erover. Volgens mij zouden er weer kasten worden gebouwd :joy:

2 likes

Alle kinderen slapen in een eigen lade, das t enige wat ik me erbij voor kan stellen

3 likes

9 likes

Die nieuwe schoondochter van de buddenbrucks, met welke zoon is die? Ze valt beetje uit de toon zeg ik maar zo aardig mogelijk haha

1 like

Volgens mij van Yorrien? Als ik het goed schrijf. Iig een van de oudste zonen dacht ik

4 likes
afl 5

omg hoeveel boter er in die pan gaat bij de Jelies met die soort cordon-bleu-achtige dingen

voordat ze erin gaan een half pak boter, als ze erin liggen de andere helft, en dan nog van die vloeibare boter eroverheen :skull:

willen zij een hartaanval

16 likes

Misschien is het meer voor overdag. Ze hebben het volgens mij niet vaak over slapen ( met het hele gezin) gehad. Meer als met het zicht op de toekomst dat de kinderen daar ook zelf naartoe kunnen. Dat idee had ik meer, maar weet niet of dat klopt hoor.

2 likes

Je moet kiezen: een van de vaders wordt je nieuwe partner (de kinderen krijg je er niet bij).
Wie kies je?

• Pa Buddenbruck: doet veel klusjes in huis maar maakt nooit wat af
  • Pa Jelies: draagt je op handen maar laat je wel het hele huishouden doen
  • Pa Zeldenrust: is lekker de halve tijd van huis maar je moet verplicht elke vakantie mee op de boot
  • Pa Cudogham: altijd vrolijk maar praat wel te veel en maakt slechte grappen

0 stemmers

1 like

Ik gun Rob Thaila want die match is fantastisch maar ik wil ook een Rob in huis.

Gewoon iemand die rustig cappu drinkt, de chaos aanziet en dan mompelt ach komt wel goed.

In aflevering 10 is de keuken af trouwens en nog best goed gelukt!

20 likes

Oeps, poll aangepast en nu zijn de stemmen weg :sweat_smile:

2 likes

Ja en hij kan ook met 1 oog naar jou kijken en met z’n andere oog op de kinderen letten! Dus ik wil hem ook. Fuck thaila

43 likes

Rob is wel echt next level relaxed met z’n koffietje, dat lijkt me inderdaad ook wel heerlijk.

3 likes