Je woont in de buurt Karl, dit kan je kapot maken.
We hebben het hele tijd over Rob met zân koffie, maar Iven heeft ook zo vaak koffie to go. En dan zeggen ze dat ze geen koffiezetapparaat kopen, want ze drinken nooit koffie.
Hahaha ja ook echt
Maar zeiden ze niet ook eens dat ze de afhaal koffie lekkerder vinden?
Bij Iven doet de caffeine in elk geval wel zân werk
Zij zeggen sowieso veel (punt.) maar ook veel dingen die elkaar tegen spreken.
Ze zijn vegan maar toch weer niet, ze willen geen auto maar toch weer wel.
Heb bij hun het idee dat er heel veel voor de camera gebeurt, meer dan andere gezinnen, ook toen ze bij de voedselbank gingen helpen en die kinderen allemaal âhet is erg dat er arme kinderen zijn in Nederlandâ dialogen hielden voor de camera. En natuurlijk Ivanâs gewoonte om alles wat hij of zijn kinderen doen te voorzien van eigen commentaar. Ze zijn me echt te Amsterdams daarin. Wel aardig verder maar brrrrrr geef me maar Limburgers dan.
Ik zou me daar juist echt kapot aan ergeren en zelf nog meer gestresst raken.
Gevoelsmatig werken Cynthia en Iven ook vrij weinig maar hebben ze best wat te besteden, maar misschien lijkt dat maar zoâŠ
Had iemand hier eerder niet gepost dat ie een âlokaleâ celebrity is in Aâdam, boeken schreef etc?
En Cynthia had vroeger een eigen winkel maar vlg mij is ze daar nu mee gestopt
Ze geeft kookcursussen aan kinderen toch? Lijkt me niet per se iets wat mega goed verdient
Dit programma komt natuurlijk in principe maar een klein aantal dagen filmen, verspreid over een half jaar (start seizoen zomer en laatste afl vlak voor kerst), dus dan lijkt het al snel alsof mensen amper werken. Ik denk dat ze veel vrij ânemenâ op draaidagen, aangezien ze zzpâers zijn waarschijnlijk
Heb je thuis duizend kinderen, ga je ook nog werken met kinderen⊠vreselijk
Ja hij heeft kinderboeken geschreven en geeft volgens mij parttime les op een middelbare school?
Denk dat van alle plekken in NL je daar in het yuppendeel van Amsterdam nog wel ât best kunt verdienen
Je krijgt een baby en je moet kiezen uit deze namen:
- Yoriën
- Danique
- Shaëlle
- Chariënne
- Jenaux
- Gidiën
- Dareau
- Miguel
- Xaviee
- Shevaign
- Dévaugn
0 stemmers
Alleen ik zou het wel als xavier willen schrijven.
Eerste 2 namen doodnormaal en daarna zijn ze langzaam steeds verder fantasieland ingegaan met elke naam
Maar xavier is bijvoorbeeld best een veel voorkomende jongensnaam. Zij hebben het alleen geschreven zoals ze het in het frans uitspreken. Vind het wel een normale naam.
Wat zei Rob ook weer toen die zoon de naam van zân dochter vertelde? Iets van oh eh wat apart oid.
Oh ik dacht vroeger ook iets met kledingfeestjes en verhuur kostuums (had ze nog paar dozen van staan). Niet dat het een vetpot is lijkt me
@Jumpsuit idd Siobhan vond ik ook een mooie (en vaker voorkomende) naam alleen zij kiezen de fonetische spelling
Ik heb hier dus echt over nagedacht hoe erg is dat alleen al.
Ik denk dat ik me continu aan iven erger dat geblaat ew nee niks voor mij. Liever een wat rustiger type. Van rob zou ik ook helemaal onrustig worden. Dan blijven en nog 2 over. Maar johan jellies doet net alsof hij gehandicapt is als het op het huishouden aankomt en ja eerlijk gezegd ook wel het verzorgen van zn eigen kinderen. Dus blijft die schipper over die dat als zn enige identiteit ziet maar wel echt duidelijk helpt met het verzorgen van de kinderen en ook zn best doet in het huishouden.