Alleen ik zou het wel als xavier willen schrijven.
Eerste 2 namen doodnormaal en daarna zijn ze langzaam steeds verder fantasieland ingegaan met elke naam
Maar xavier is bijvoorbeeld best een veel voorkomende jongensnaam. Zij hebben het alleen geschreven zoals ze het in het frans uitspreken. Vind het wel een normale naam.
Wat zei Rob ook weer toen die zoon de naam van z’n dochter vertelde? Iets van oh eh wat apart oid.
Oh ik dacht vroeger ook iets met kledingfeestjes en verhuur kostuums (had ze nog paar dozen van staan). Niet dat het een vetpot is lijkt me
@Jumpsuit idd Siobhan vond ik ook een mooie (en vaker voorkomende) naam alleen zij kiezen de fonetische spelling
Ik heb hier dus echt over nagedacht hoe erg is dat alleen al.
Ik denk dat ik me continu aan iven erger dat geblaat ew nee niks voor mij. Liever een wat rustiger type. Van rob zou ik ook helemaal onrustig worden. Dan blijven en nog 2 over. Maar johan jellies doet net alsof hij gehandicapt is als het op het huishouden aankomt en ja eerlijk gezegd ook wel het verzorgen van zn eigen kinderen. Dus blijft die schipper over die dat als zn enige identiteit ziet maar wel echt duidelijk helpt met het verzorgen van de kinderen en ook zn best doet in het huishouden.
Al die kinderen in dat kleine strandhuisje doet me hier aan denken:
Https://www.instagram.com/p/CeWjgFIo8un/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Gewoon slim indelen of de kinderen wegdoen.
Interessant altijd dat Rob een best goede werk ethiek heeft met klussen enzo en dat die zonen van hem nergens zin in lijken te hebben.
Komt door al dat blowen
Die tasjes van al die zonen, I can’t
Hopelijk groeien ze daar nog overheen dan ![]()
Waaaarom moet je een ei bakken met je capuchon op en je namaak Louis Vuitton tassie om
Heerlijk hoe makkelijk je op de basisschool vrienden maakt ![]()
Vooral waarom moet je dat kapot roeren met een garde ![]()
Hahah nu heeft Rob weer nieuw interieur gekocht voor de kapsalon. Hij had toch ook al een tweede keer een keuken gekocht? ![]()
En aaah dat meisje van de Jelies die een vriendinnetje wilde laten komen spelen, maar dat ze haar naam niet weet haha.
Haha ik had precies hetzelfde! Ging er ook bewust over nadenken en op Jozua gestemd, omdat hij me toch de leukste man lijkt van de 4 (best passend bij mij, voor zover je dat kunt beoordelen). Dus ik verbaasde me over de uitslag van de poll, grappig dat iedereen daar zo anders over denkt.
De andere mannen hebben ook leuke en minder leuke eigenschappen, maar de minder leuke tellen dan toch te zwaar voor mij😂
Dat Jozua schipper is neem ik dan maar voor lief.
Jozua lijkt mij zo’n humorloze man. Dus ik ga toch maar voor Iven, kan je nog wel mee lachen.
Iven doet me dus best aan mn vader denken. Die praat ook echt veel en ja love mn vader maar ik trek zo’n aanwezige man niet als partner. Heb echt rust nodig want ik ben zelf ook een druk persoon. Dat samen neen. Maar mn favoriet om te kijken in de serie is absoluut Rob.
Ik vind het trouwens echt een hilarische poll haha
Ik vind die Jozua echt zo’n natte krant, gewoon zooooo intens saai
Ik zou echt wedstrijdjes flauwe taalgrappen maken met Iven, die Jozua vind ik zo’n chagrijnig tweedimensionaal figuur.
Love Janneke maar hoeveel boter gooit zij in de pan?!![]()