Ja ik heb vaak problemen met de npo app. Hij loopt idd vaak vast.
Ook last van! Probeer ook al een week HHB te kijken maar lukt ook niet. Echt ellende
Wow vind de reactie van vader Zeldenrust echt wel heftig hoor. T is toch ook gewoon gevaarlijk lijkt mij.
Zo irritant dat die mensen hun hele imago aan dat varen hangt. Het gaat echt alleen maar daarover, zo oninteressant. En “schipperskinderen” vs. “normale walkinderen”
Ben heel benieuwd wat dat strandhuisje heeft gekost (en er past nog niet 1/3e van het gezin in als je er zou willen slapen )
Ik zag er online staan voor meer dan een ton, en dan staat het huisje ook nog een paar maanden per jaar ergens in een opslag.
die zijn vet duur (en heeel gewild) die dingen! en je moet ook betalen voor het weg laten halen & onderdeel zijn van de gemeenschap, contributie. Ze staan ook maar iets van 5 maanden per jaar op het strand.
Vind ik echt ridic maar niet mijn geld.
Huh wow dan koop je dus een huis en dan kun je er niet eens het hele jaar gebruik van maken. Hoe kut.
Strandhuis is een mega goede investering, zijn ook zoveel lange wachtlijsten voor. Ik snap ze wel
Ik ook lijkt me heeeerlijk
En de toko moet natuurlijk goed bereikbaar zijn met t ov, want ze passen niet allemaal in opa’s auto. Ik vraag me alleen af, als je t als familiehuisje wil gebruiken, waaar slaapt iedereen dan.
Waars weer in een soort kast maar ik vraag me af of zij zolang op de wachtlijst hebben gestaan? Die vader is ook nog niet zolang geleden overleden? En ze wilden ook eerst naar Frankrijk. In Frankrijk kun je daar een heel landhuis voor krijgen. Waarschijnlijk wel in een suf dorpje maargoed.
Oh wow ik keek ff en die huisjes zijn 27m2. Zo klein had ik niet verwacht .
Ik zou als kind helemaal overprikkeld raken in zo’n kleine ruimte
Ligt het aan mij of is het afgelopen 2 dagen niet op tv geweest? Ik kan ook niet kijken via de NPO app op mijn tv
Ja donderdag pas weer zeiden ze vorige keer op tv.
We mogen nu schaatsen kijken… Wat een feest.
Nee worden van het strand afgehaald! Je mag ze ook niet onderverhuren dus is puur voor jezelf / familie.