Een huis vol

Al die kinderen in dat kleine strandhuisje doet me hier aan denken:

Https://www.instagram.com/p/CeWjgFIo8un/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Gewoon slim indelen of de kinderen wegdoen.

3 likes

Interessant altijd dat Rob een best goede werk ethiek heeft met klussen enzo en dat die zonen van hem nergens zin in lijken te hebben.

11 likes

Komt door al dat blowen

3 likes

Die tasjes van al die zonen, I can’t

18 likes

Hopelijk groeien ze daar nog overheen dan :sweat_smile:

2 likes

Waaaarom moet je een ei bakken met je capuchon op en je namaak Louis Vuitton tassie om

12 likes

Heerlijk hoe makkelijk je op de basisschool vrienden maakt :joy:

6 likes

Vooral waarom moet je dat kapot roeren met een garde :exploding_head:

7 likes

Hahah nu heeft Rob weer nieuw interieur gekocht voor de kapsalon. Hij had toch ook al een tweede keer een keuken gekocht? :joy:

En aaah dat meisje van de Jelies die een vriendinnetje wilde laten komen spelen, maar dat ze haar naam niet weet haha.

5 likes

Haha ik had precies hetzelfde! Ging er ook bewust over nadenken en op Jozua gestemd, omdat hij me toch de leukste man lijkt van de 4 (best passend bij mij, voor zover je dat kunt beoordelen). Dus ik verbaasde me over de uitslag van de poll, grappig dat iedereen daar zo anders over denkt.

De andere mannen hebben ook leuke en minder leuke eigenschappen, maar de minder leuke tellen dan toch te zwaar voor mij😂
Dat Jozua schipper is neem ik dan maar voor lief.

3 likes

Jozua lijkt mij zo’n humorloze man. Dus ik ga toch maar voor Iven, kan je nog wel mee lachen.

18 likes

Iven doet me dus best aan mn vader denken. Die praat ook echt veel en ja love mn vader maar ik trek zo’n aanwezige man niet als partner. Heb echt rust nodig want ik ben zelf ook een druk persoon. Dat samen neen. Maar mn favoriet om te kijken in de serie is absoluut Rob. :joy: Ik vind het trouwens echt een hilarische poll haha

4 likes

Ik vind die Jozua echt zo’n natte krant, gewoon zooooo intens saai

41 likes

Ik zou echt wedstrijdjes flauwe taalgrappen maken met Iven, die Jozua vind ik zo’n chagrijnig tweedimensionaal figuur.

6 likes

Love Janneke maar hoeveel boter gooit zij in de pan?!:joy:

8 likes

Zo aderverkalking en cholestorol much. Niet te doen zeg :nauseated_face:

4 likes

Jaa ik snap wat jullie bedoelen over Jozua. De andere mannen zit wel meer leven en humor in.

Maar Iven is soms toch too much voor mij, zou me daaraan gaan irriteren denk ik. Johan is een goede kerel maar hij is zo extreem in de man/vrouw verdeling. En Rob vind ik ook leuk, moet altijd wel om hem lachen. Maar daar mis ik het initiatief in klussen en zorgtaken.

Jozua is idd beetje saai, maar wel fijn stabiel en zorgzaam voor het gezin.

4 likes

En ze waren al bijna klaar en lagen nog vol in t vet, WAAROM MOEST ER NOG EEN BLOK IN

9 likes

Die schoolritjes van Thalia, wat vreselijk :sob: met die schreeuwende kinderen achterin en al die scholen langs

5 likes

Als zelfs mijn vriend er wat van zegt… :sob:

2 likes