Zo aderverkalking en cholestorol much. Niet te doen zeg ![]()
Jaa ik snap wat jullie bedoelen over Jozua. De andere mannen zit wel meer leven en humor in.
Maar Iven is soms toch too much voor mij, zou me daaraan gaan irriteren denk ik. Johan is een goede kerel maar hij is zo extreem in de man/vrouw verdeling. En Rob vind ik ook leuk, moet altijd wel om hem lachen. Maar daar mis ik het initiatief in klussen en zorgtaken.
Jozua is idd beetje saai, maar wel fijn stabiel en zorgzaam voor het gezin.
En ze waren al bijna klaar en lagen nog vol in t vet, WAAROM MOEST ER NOG EEN BLOK IN
Die schoolritjes van Thalia, wat vreselijk
met die schreeuwende kinderen achterin en al die scholen langs
Als zelfs mijn vriend er wat van zegt⦠![]()
Haha volgens mij wilde ze jus maken. Maar dan kun je beter een ander stukje vlees dan cordon bleu (?) nemen ![]()
Als je hebt gezien wat er in de macaroni gaat verbaast je niks meer ![]()
Die dingen zuigen al dat vet ook nog op. Dus lekker vette cordon bleu heb je dan ![]()
En ze had zoveel jus, volgens mij maakten ze dat niet eens op voor over de het eten
En van welk gezin zou jij het liefst de moeder zijn? (Ja ik kan me voorstellen geen van enkele lol maar als je moet kiezen).
- Jellies
- Zeldenrust
- Cudogham
- Buddenbruck
0 stemmers
Absoluut gƩƩn buddenbruck ik denk dat ik binnen een week een burnout krijg. Die kleine ruimte van cudogham zou ik ook niet trekken. Dan jellies of zeldenrust. Zeldenrust heeft volgens mij behoorlijk veel ruimte en dat is toch wel fijn in een groot gezin maar je bent dan wel elke 2 weken weer alleen met 8 kinderen.
Die kinderen van Jelies zijn wel braaf enzo dus die kan ik nog wel handelen
Ja en de andere weken ben je samen met die Jozua, vreselijk. ik kies toch voor de Cudoghans, die kinderen zijn schattig en je leeft niet in de jaren 50
Ja die luisteren echt goed en Harrie is zo aandoenljjk
Harrie is echt het #1 kind van een huis vol van alle seizoenen! Maar Kimberley van familie Deijs komt wel op #2 voor mij
Haha ja ik ben echt verliefd op harry. Die uitspraken van hem zijn idd zo aandoenlijk. En hoe was de juf? "Ja behoorlijk lief! " en dat koppie erbij. Gewoon al zijn uitspraken zijn zo schattig.
Oh ik vind hun kinderen, iig de jongste heel irritant tbh. Niet dat ik ze dat kwalijk kan nemen. + te weinig ruimte en iven die continu aan het praten is nee. I cant
.
Ja okƩ maar Iven doet tenminste nog wat in de zorg voor die kinderen
en hell no dat ik in de buurt van Urk ga wonen, dan liever in een appartement met een mega gezin
Aan de andere kant heb ik zo vaak de behoefte om eens met de bezem door het Buddenbrucks gezin te gaan. Alle kinderen op een goeie hobby te zetten zodat ze hun energie kwijt kunnen, een bijbaantje, een ritme. Maar ja dat is een super elitaire houding van me en ik zou t waarschijnlijk 2.5 uur volhouden.
Ja daar zat ik dus net weer aan te denken je woont dan wel in zoān kutdorp ergens bij urk. Dat zou me denk ik dan weer ongelukkig maken.
@Snork nou idd! Ik āmoestā zelfs vroeger op sport etc. Hebben die kinderen wel eens op een sport gezeten? Of een andere hobby ofzo? De andere kinderen lijken dat wel allemaal te hebben. Ik denk dat ik dat zelf als ik moeder ben dat best belangrijk zou vinden. Of we horen er in het programma niks over.
Ja een beetje stukje persoonlijke ontwikkeling van karakters enzo, eigen verantwoordelijkheden. Dat je ook als kind iets meer bent dan onderdeel van de 10 anderen.
Maar lijkt me echt belachelijk duur met zoveel kinderen
Het zag er zo onsmakelijk uit
maar als je jus wil maken kan je desnoods nog in een pannetje wat boter doen met zoān kant en klaar blokje lijkt me. Van die spuitboter en klonten boter en alles wat uit die stukken vlees komt. Hmm. Maar ik vind het ergens ook gemeen om te zeggen. Ze doet uiteraard haar best. Maar ja al meerdere keren dat ik dacht wtf kook je.