Een huis vol

Haha volgens mij wilde ze jus maken. Maar dan kun je beter een ander stukje vlees dan cordon bleu (?) nemen :joy:

6 likes

Als je hebt gezien wat er in de macaroni gaat verbaast je niks meer :smiling_face_with_tear:

8 likes

Die dingen zuigen al dat vet ook nog op. Dus lekker vette cordon bleu heb je dan :confounded:
En ze had zoveel jus, volgens mij maakten ze dat niet eens op voor over de het eten

2 likes

Ik had juist het idee dat zij relatief weinig uitgeven

1 like

En van welk gezin zou jij het liefst de moeder zijn? (Ja ik kan me voorstellen geen van enkele lol maar als je moet kiezen).

• Jellies
  • Zeldenrust
  • Cudogham
  • Buddenbruck

0 stemmers

Absoluut géén buddenbruck ik denk dat ik binnen een week een burnout krijg. Die kleine ruimte van cudogham zou ik ook niet trekken. Dan jellies of zeldenrust. Zeldenrust heeft volgens mij behoorlijk veel ruimte en dat is toch wel fijn in een groot gezin maar je bent dan wel elke 2 weken weer alleen met 8 kinderen.

1 like

Die kinderen van Jelies zijn wel braaf enzo dus die kan ik nog wel handelen

4 likes

Ja en de andere weken ben je samen met die Jozua, vreselijk. ik kies toch voor de Cudoghans, die kinderen zijn schattig en je leeft niet in de jaren 50

8 likes

Ja die luisteren echt goed en Harrie is zo aandoenljjk

Harrie is echt het #1 kind van een huis vol van alle seizoenen! Maar Kimberley van familie Deijs komt wel op #2 voor mij

9 likes

Haha ja ik ben echt verliefd op harry. Die uitspraken van hem zijn idd zo aandoenlijk. En hoe was de juf? "Ja behoorlijk lief! " en dat koppie erbij. Gewoon al zijn uitspraken zijn zo schattig.

11 likes

Oh ik vind hun kinderen, iig de jongste heel irritant tbh. Niet dat ik ze dat kwalijk kan nemen. + te weinig ruimte en iven die continu aan het praten is nee. I cant :joy:.

1 like

Ja oké maar Iven doet tenminste nog wat in de zorg voor die kinderen :sob: en hell no dat ik in de buurt van Urk ga wonen, dan liever in een appartement met een mega gezin

3 likes

Aan de andere kant heb ik zo vaak de behoefte om eens met de bezem door het Buddenbrucks gezin te gaan. Alle kinderen op een goeie hobby te zetten zodat ze hun energie kwijt kunnen, een bijbaantje, een ritme. Maar ja dat is een super elitaire houding van me en ik zou t waarschijnlijk 2.5 uur volhouden.

8 likes

Ja daar zat ik dus net weer aan te denken je woont dan wel in zo’n kutdorp ergens bij urk. Dat zou me denk ik dan weer ongelukkig maken.

@Snork nou idd! Ik “moest” zelfs vroeger op sport etc. Hebben die kinderen wel eens op een sport gezeten? Of een andere hobby ofzo? De andere kinderen lijken dat wel allemaal te hebben. Ik denk dat ik dat zelf als ik moeder ben dat best belangrijk zou vinden. Of we horen er in het programma niks over.

3 likes

Ja een beetje stukje persoonlijke ontwikkeling van karakters enzo, eigen verantwoordelijkheden. Dat je ook als kind iets meer bent dan onderdeel van de 10 anderen.

Maar lijkt me echt belachelijk duur met zoveel kinderen

1 like

Het zag er zo onsmakelijk uit :weary: maar als je jus wil maken kan je desnoods nog in een pannetje wat boter doen met zo’n kant en klaar blokje lijkt me. Van die spuitboter en klonten boter en alles wat uit die stukken vlees komt. Hmm. Maar ik vind het ergens ook gemeen om te zeggen. Ze doet uiteraard haar best. Maar ja al meerdere keren dat ik dacht wtf kook je.

3 likes

Ja nee idd zag er niet smakelijk uit!
Vroeger at ik vaker gekookte aardappels met jus en dat maakten we dan door op het einde van de baktijd een beetje in het vlees te prikken en dan water toe te voegen. Dat was prima jus en ten minste niet vetter dan het vlees eventueel al was :woman_shrugging: Maar cordon bleu is daar niet geschikt voor haha

Maar goed dan staat ze daar zo lief te vertellen en dan denk ik wat mij betreft gooi je er een kilo roomboter bij haha

5 likes

Ja hoe heet de oudste zoon na Yorrien (of die daarna weer?) die is ook heel groot geworden? Staat in de speeltuin scĂšne te roken

2 likes

Weer niet welke scĂšne, maar Miquel?

Xavieé?

2 likes