@Pheline vlg mij is Miguel de oudste zoon, daarna Yorien en dan Xaviee. Wie komt er daarna?
Het is in afl 1, hij heeft een petje op als ze naar de speeltuin gaan maar missch is het wel Yorien!
@Pheline vlg mij is Miguel de oudste zoon, daarna Yorien en dan Xaviee. Wie komt er daarna?
Het is in afl 1, hij heeft een petje op als ze naar de speeltuin gaan maar missch is het wel Yorien!
Yorien en Miguel lijken best op elkaar. Xaviee komt daarna. Hij is diegene die vaak meehelpt thuis. Daarna komt Jeneaux.
Ik vind Felice van papa jay veruit het meest schattige kind uit een huis vol.
Zwemles voor een A diploma 4 dagen per week een half uur? En dat 19 wkn? Klinkt veel
Okay ik had school-zwemmen dus ken dit helemaal niet
Haha @Zemraluani wil de moeder zijn van de buddenbrucks. Ik zou echt dat willen zien. Hoe ik je ken van het forum lijkt me dat echt heel grappig positief bedoelt btw.
Sommige kinderen doen er 1.5 jaar over dus ik denk dat dit wel redelijk snel is
N.a.v. het programma op NPO. Au pairs.
Je moet 6 weken een au pair zijn bij 1 van de gezinnen. Welke zou je kiezen?
0 stemmers
Vind het echt sneu dat ik hier helemaal diep over ga nadenken. Maar ja ik kan niet tegen te weinig ruimte hebben en het lijkt me wel chill bij die zeldenrust. Kun je nog samen een beetje koken en bakken. Bij cudogham moet je waarschijnlijk op een matras naast de bank slapen. Maar buddenbruck lijkt me dan wel weer relaxed in de zin van dat ze je niet tig regels van tevoren geven.
Ik heb net het hele seizoen gebinged en ik vind Rob en Thaila echt lieve ouders en die oma is ook echt een leuke vrouw haha. Hopelijk heeft Rob snel die kapsalon gefixt voor Thaila.
Volgens mij hebben ze een jongen in huis genomen die bij Rob werkte en waarbij het thuis niet goed ging. Dat was vorig seizoen (of zelfs eerder). Ik geloof dat we die jongen in de speeltuin zagen
Het is Jelies met 1 L. Dit doe je echt al het hele topic en ik kan er niet meer tegen
Sorry ook aan de familie Jelies.
Haha ik hoor die moeder nog zo vol irritatie roepen kim-beRRR-ley!!! Die vrouw speak de r altijd heel nadrukkelijk uit
Johan die zo keihard aanmoedigt om een oester te eten “SKIET OP SKIET OP”
Ik raak helemaal gestresst van dat behangen
Haha ja lijkt me verschrikkelijk met al die kinderen erbij
Wat is dit bruine prutje dan
Ook net samen op die scooter net hahah hoe neem je je boodschappen dan mee, laat haar gewoon alleen gaan.
Waar is trouwens de vriendin van Miguel gebleven? Wil die niet meer in beeld?
Zijn uit elkaar, werd in de aflevering van vandaag verteld. Hij leek er best wel verdrietig over.
Oh nee wat verdrietig
Was het niet z’n vrouw? Ze waren toch getrouwd? Of verzin ik dit?